22
دردسرهای پکیج فروشان برای سرمایه های مردم

ابوالفضل حصارکی ؛ میلیاردر یا کلاهبردار خودساخته؟

  • کد خبر : 6841
  • 26 اسفند 1399 - 17:27
ابوالفضل حصارکی ؛ میلیاردر یا کلاهبردار خودساخته؟
با وجود ادعای تاییدیه داشتن ابوالفضل حصارکی از قوه قضائیه، با یک جستجوی ساده در فضای مجازی با انبوهی از پیام هایی مواجه می شوید که نسبت به کلاهبردار بودن این فرد هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، رویای میلیاردر شدن آن هم در چشم بهم زدن، آرزوی افرادی است که فقط امروز افراد ثروتمند را می بینند و و از سال ها تلاش و سختی آنان خبر ندارند یا چشمان خود را به ثروتمندانی دوخته اند که ثروت خود را از راه نامشروع بدست آورده اند و در نتیجه این اشتباه در دام افرادی مانند ابوالفضل حصارکی می افتند.

ابوالفضل حصارکی یکی دیگر از فروشندگان پکیج موفقیت، لایف کوچینگ و سخنران انگیزشی است که تلاش می کند با برند کارآفرینی و ادعای مشاوره در زمینه کارآفرینی و کمک به میلیاردر شدن دیگران، کسب و کاری برای خود راه انداخته است.

در بخش معرفی ابوالفضل حصارکی در وبسایتش آمده است:

«جالب اینجاست این دوره جزو معدود دوره های کسب و کار  و موفقیت در کشور است که مجوز رسمی وزارت ارشاد را دارا می باشد و از همه مهمتر تنها دوره ای در کشور است که کارشناس رسمی دادگستری نتایج آن را بررسی کرده است. منظور از نتایج، نتایج موفقیت دانش پذیران این دوره بوده که بعد از ۹ ماه بررسی کامل و بصورت تصادفی از دانش پذیران (۵۵۹۰نفر) رای خود را صادر فرمود، رای کارشناس رسمی قوه قضائیه آمار ۸۶ درصد موفقیت اعضای شرکت کننده در دوره بیزنس کوچینگ بود این آمار به جرات در کل ایران یا جهان بی سابقه است بخصوص در آموزش کسب و کار که غیر آموزش خود شخص و اقدامش بسیار تاثیر گذار است.»

با وجود ادعای فوق، با یک جستجوی ساده در فضای مجازی با انبوهی از پیام هایی مواجه می شوید که نسبت به کلاهبردار بودن این فرد هشدار داده اند.

 

ابوالفضل حصارکی

 

ابوالفضل حصارکی

 

شبکه ایران کالا

حضور ابوالفضل حصارکی در شبکه ایران کالا به عنوان کارشناس کارآفرینی

 

علیرغم مشاهده مطالب فوق در فضای مجازی، خبرنگار خبرگزاری بهداشت معنوی با ارسال پیامی به پشتیبانی دوره های ابوالفضل حصارکی درخواست ثبت نام در دوره پولسازی که مدعی می شود رایگان است کرد. پاسخ پشتیبان وی با توجه ادعاهای ابوالفضل حصارکی در فایل صوتی تبلیغاتی خود شنیدنی است.

 

فایل تبلیغاتی حصارکی در کانال تلگرامی میلیاردرهای خودساخته

 

میلیاردرهای خودساخته

حساب پشتیبانی میلیاردرهای خوساخته

میلیاردرهای خوساخته

پیام خبرنگار بهداشت معنوی به حساب پشتیبانی میلیاردرهای خودساخته

 

پاسخ حساب پشتیبان میلیاردرهای خودساخته به خبرنگار بهداشت معنوی و درخواست پول برای دوره ای که قرار بود رایگان باشد

 

به نظر می رسد در مورد ادعای بررسی کارشناس رسمی قوه قضائیه نیز باید تحقیقات کافی صورت بگیرد. زیرا در سایت وی مدرکی مبتنی بر رای کارشناس رسمی قوه قضائیه بارگذاری نشده است.

همچنین در این ویدئو ادعای یک کاربر فضای مجازی مبنی بر کلاهبردار بودن ابوالفضل حصارکی و شخص دیگری به نام یاسینی و نحوه شکایت از آنان شرح داده شده است.

 

 

در صورتی که در حال مطالعه متن این گزارش هستید با استفاده از اسکن کد QR زیر، فایل های صوتی و ویدئوی درون این خبر را مشاهده کنید.

 

خبرگزاری بهداشت معنوی

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6841
  • 1901 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. *** ترین آدمی که دیدم. این ***** با وعده های دروغین مردم را اغفال و پول آنها را به یغما میبرد. گول نخورید.

  2. این شخص یک شیاد کلاهبردار بیشتر نیست ک از دوسال پیش ما پیگیر شکایت این شیاد هستیم غیر از دروغ و بزرگ نمایی هیچی نداره همین الان ما یک گروه ۱۵۰ نفره هستیم ک شاکی این شیاد هستیم یک حیوان ب تمام معنا ک ب پول زن سرطانی هم رحم نکرد زنی ک چرخ خیاطی شو فروخته و در طرح های سرمایه گذاری این شیاد سرمایه گذاری کرده بود ب امید اینکه زندگیش عوض بشه نمیدونست این از خدا بی خبر تو عمرش لقمه ای حلال نخورده از انسانیت بوی نبرده پرونده ای این شیاد همین الان دادسرای شهید قدوسی َهفت تیر شعبه ۶ کیفری در دست برسیه و ب امید حق ب همین زودی برای همیشه باید تمام عمرشو در زندان سر کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.