2

دیدار اعضای موسسه بهداشت معنوی با آیت الله مقتدایی

  • کد خبر : 484
  • 30 فروردین 1397 - 8:12
دیدار اعضای موسسه بهداشت معنوی با آیت الله مقتدایی

به گزارش جمن نیوز، اعضای موسسه بهداشت معنوی با حضرت آیت الله مقتدایی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مظاهری سیف توضیح کوتاهی نسبت به نحوه شکل گیری موسسه و فعالیت های گذشته و حال آن ارائه نمود. وی تأکید کرد که یکی از معضلات مهم در رابطه با گسترش عرفان های کاذب […]

به گزارش جمن نیوز، اعضای موسسه بهداشت معنوی با حضرت آیت الله مقتدایی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مظاهری سیف توضیح کوتاهی نسبت به نحوه شکل گیری موسسه و فعالیت های گذشته و حال آن ارائه نمود.

وی تأکید کرد که یکی از معضلات مهم در رابطه با گسترش عرفان های کاذب در کشور ناآگاهی مسئولین است تا جایی که امکانات عمومی و بودجه های دولتی برای آنها صرف می شود، زیرا این جریان ها بسیار متکثر و متنوع هستند و تحت عناوین دیگر فعالیت می کنند.

در ادامه آیت الله مقتدایی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده توسط اعضای موسسه بیان کردند، ترویج عرفان های کاذب در جامعه ما از جمله اقداماتی است که دشمنان ما با هدف تضعیف باورهای جوانان و سایر اقشار نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی صورت می گیرد. وقتی اعتقادات مردم ضعیف شود، جامعه رو به ضعف می رود.

ایشان در ادامه فعالیت اعضای موسسه را مصداق جهاد در راه خدا دانسته و تاکید کردند با همین روندی که تاکنون پیش آمده اید، با قوت پیش بروید. باید حوزه های علمیه و طلاب هرچه بیشتر با این آسیب ها آشنا شوند و در برابر آن فعالیت کنند.

آیت الله مقتدایی با توجه به ضرورت آگاهی نخبگان حوزوی از ابعاد مختلف عرفانهای نوظهور در جامعه بر این نکته تاکید کردند که گزارش مبسوطی از وضعیت امروز جامعه پیرامون عرفان های نوظهور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه گردد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=484
  • 793 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.