16
سازمان جهانی یوگا؛ محفلی برای پیوند جوامع با رژیم صهیونیستی

ارتباطات نزدیک یوگی آکشار با محافل صهیونیستی

  • کد خبر : 7129
  • 25 اردیبهشت 1400 - 7:48
ارتباطات نزدیک یوگی آکشار با محافل صهیونیستی
یوگی آکشار در وب‌سایت خود مدعی شده علاوه بر هند، در سه کشور ایران، فرانسه و استرالیا نمایندگی دارد. نمایندۀ رسمی سازمان جهانی یوگا در ایران، شخصی به اسم «شهروز مرادی» است.

آمیت کومار سانی، معروف به یوگی آکشار، یکی از مربیان یوگا در هند بوده که مؤسسه‌ای به نام سازمان جهانی یوگا در شهر بنگلور (هند) تأسیس کرده است. وی پایه‌گذار سبک «هیمالیا یوگا» (آکشار یوگا) بوده و تنها یوگای حقیقی را سبک ابداعی خودش می‌داند.

به گزارش بهداشت معنوی، یوگی آکشار مدعی است در صدد آموزش 7000 مربی یوگا در سراسر جهان است تا یک گروه کارشناس از یوگی‏ها در کنار پزشکان به درمان بیماران بپردازند.

یوگی آکشار از ارتباطات نزدیکی با کنسولگری رژیم صهیونیستی در شهر بنگلور (نمایندگی جنوب هند) برخوردار است و با حضور در این کنسولگری به برگزاری یوگای مشترک با اعضاء این کنسولگری می‌پردازد.

 

یوگی آکشار

تصویر اجرای وضعیت های یوگا در کنسولگری رژیم صهیونیستی در بنگلور

سمت راست یوگی آکشار – سمت چپ دانا کارش

خانم دانا کارش، سرکنسول رژیم صهیونیستی در بنگلور، تصاویری از یوگای مشترک با یوگی آکشار را در صفحۀ فیسبوک خود منتشر کرده است. همچنین تبلیغات وسیعی از سوی منابع صهیونیستی بر روی یوگای آکشار صورت می‌گیرد.

 

یوگی آکشار

صفحه فیسبوک دانا کارش، سرکنسول رژیم صهیونیستی در بنگلور

یکی از اعضاء مهم سازمان جهانی یوگا، فردی به نام آقای «عاصف اقبال» است. وی رئیس سازمان تجارت و اقتصاد هند بوده، همچنین رئیس گروه دوستی هند و رژیم صهیونیستی با حدود 6000 عضو فعال است.

عاصف اقبال مدرک دکتری خود را از دانشگاه اورشلیم در مناطق اشغالی فلسطین و در رشته مدیریت رفتار اجتماعی اخذ کرده است. از دیگر سمت های عاصف اقبال می توان به کنسول افتخاری سورینام در هند نیز اشاره کرد.

یوگی آکشار در وب‌سایت خود مدعی شده علاوه بر هند، در سه کشور ایران، فرانسه و استرالیا نمایندگی دارد. نمایندۀ رسمی سازمان جهانی یوگا در ایران، شخصی به اسم «شهروز مرادی» است.

شهروز مرادی اکنون در ایران فعال بوده و مستقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی مشغول به فعالیت است. مجوز صادر شده از سوی سازمان جهانی یوگا تنها مدرک ارائه شده از سوی شهروز مرادی بوده که فاقد اعتبار رسمی در ایران است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7129
  • 675 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.