25
وقتی اسب ها در سربالایی همدیگر را گاز می گیرند

اعلام جنگ اکنکار بر علیه فرقه حلقه

  • کد خبر : 5426
  • 15 اردیبهشت 1399 - 12:33
اعلام جنگ اکنکار بر علیه فرقه حلقه

یکی از سرکرده‌های اکنکار با انتشار فایل های صوتی به شدت به سرکرده فرقه حلقه می تازد و او را دزدی شیاد معرفی می کند که با دزدی آموزه های اکنکار، آن را به نام خود و برای کسب درآمد، مصادره کرده است. به گزارش بهداشت معنوی با خروج طاهری از ایران، فرقه حلقه وارد مرحله […]

یکی از سرکرده‌های اکنکار با انتشار فایل های صوتی به شدت به سرکرده فرقه حلقه می تازد و او را دزدی شیاد معرفی می کند که با دزدی آموزه های اکنکار، آن را به نام خود و برای کسب درآمد، مصادره کرده است.

به گزارش بهداشت معنوی با خروج طاهری از ایران، فرقه حلقه وارد مرحله جدیدی شده است، طاهری که گمان می کرد با فرار غیرقانونی از ایران و برداشته شدن محدودیت هایش برای گسترش و ادامه فرقه، آزادی عمل و بیان پیدا کرده  برنامه خود را برای پاکسازی تشکیلات مافیایی خود با اخراج معترضین آغاز کرد.

در ادامه فعالیت، او تلاش کرد با ارائه مطالب  و آموزه های به ظاهر جدید، فرقه رو به زوال خود را احیاء کند و جانی تازه به جسد بی جان حلقه بدمد.

در تازه ترین اقدام، طاهری با راه اندازی سایتی جدید و نامگذاری آن با واژه لاتین کازمواینتل یا همان شعور کیهانی ژست علمی به خود گرفت و مدعی شد تحقیقات علمی درباره شعور را کلید زده است. تحقیقاتی که سالها قبل مدعی بود 30 سال بر روی آن کار شده و با بهترین نتایج ارائه کرده، اما مشخص نیست به چه دلیل اکنون دوباره کلید خورده است.

در میان ذوق زدگی شتابزده هواداران حلقه از راه اندازی سایت طاهری، سرکرده فرقه اکنکار در ایران بر علیه طاهری لب به سخن گشود.

کمال الماسی جاف، یکی از سرکرده های جریان اکنکار در ایران که هم اکنون فراری و ساکن کردستان عراق و شهر اربیل است با انتشار فایل های صوتی در اعتراض به طاهری، اعلام کرد که حلقه کپی ناقص و شیادانه ای از اکنکار است.

الماسی در این فایل های صوتی به شدت به طاهری می تازد و او را دزدی شیاد معرفی می کند که با دزدی آموزه های اکنکار آن را به نام خود و برای کسب درآمد، مصادره کرده است.

و با استفاده از موجودات غیرارگانیک موجب آسیب زدن به صدها نفر شده است. الماسی با راه اندازی کانالی تلگرامی اعلام کرد بر علیه طاهری در این کانال سخن خواهد گفت.

نگارنده: فاطمه میرزایی

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=5426
  • 1390 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. بهتره اول وسعت و گستره معلومات و آموزه های عرفان حلقه رو بشناسید و بعد در مورد کپی بودن اون نظر بدید! وسعتی که آموزه های عرفان حلقه داره و برای کلیه امور زندگی راهکارهای مفیدی آورده، نشون میده که منبع الهامات اون، همون منبع دین اسلام و سایر ادیان هست و هیچ تضادی بین اونها نیست. البته دین خالص اسلام نه دین تغییر یافته در طی هزاروچهارصدسال!
    عرفان یعنی رسیدن از ظاهر به باطن. پوسته دین توسط عرفان به باطن اون وصل میشه که عرفان حلقه این کار رو به خوبی انجام داده.

  2. یکی از قوانون اکنکار احترام گذاشتن به همه عقاید و ادیان و دخالت نکردن در سطح اگاهی دیگر مکاتب عرفانیه چون کارمای ان به شدت به شخص برمیگردد اقای الماسی فقط به دنبال دیده شدنه و میخواهد از اب گل الود ماهی بگیره این شخص کامل شخصی شناخته شده ست در بین اکیستها

  3. سوابق فعالیت های آقای طاهری کاملا مشخص هست. از کلاسهاشون فیلم و جزوه و کتاب و مقاله و … موجود هست و کاملا مشخصه که چی گفتند و چی آموزش دادند. حالا این آقای الماسی تا الان کجا بوده که بعد از این همه سال حالا که دسترسی مشتاقان بهشون میسر شده، تازه یادش افتاده بیاد و بقول شما افشاگری کنه !!؟؟ خدارو شکر هم که کسانی که عضو راستین اکنکار هستند گفته های این آقای الماسی رو رد کردند. یعنی همه جوره و از هر راهی خودشون رو به در و دیوار میزنند که جلوی فعالیت های آقای طاهری رو بگیرند ، ولی ما که آموزه هاشو دیدیم و قطره ای از این دریا رو چشیدیم، به حقانیتش ایمان داریم و همیشه براشون طلب خیر درخواست میکنیم.

  4. اول این که الماسی و بنیاد نبی و خانم مهدیس غنا اصلا عضو درستکار مکتب اکنکار نیستند و رهبر اصلی خودشون جناب هارولد کلمپ رو رد میکنن و … دوم اینکه ادمینی که نمیخواهی بشنوی و خودت را به کوچه علی چپ زده ای, پاسخ های علمی درست به این افراد با ادعاهای کذب و واهی و کودکانه شان داده شد. و شما خودت معرکه گیری کردی و با الماسی اینا تبانی هایی کردید که ما همه ی این افشاگری ها رو منتشر کرده ایم و پاسخ دادیم. بهتر است اگر درست مطالعه نکردید بروید و همه رو مو به مو مطالعه کنید. دستان شیطانی شما کاملا مشخص و مبرهن پشت صحنه ی همه تخریب هاست.

  5. کمال الماسی جاف از رهبران اکنکار نیست و یک فردی است که با ایجاد انحراف در مکتب اکنکار از این مجموعه طرد شده و هیچ جایگاهی در اکنکار ندارد. این را هم بگم که اکیست های واقعی هیچ مشکلی با عرفان حلقه ندارند و اینها همه بازی های شماست!!! حالا این کمال الماسی شیاد که رانده شده مکتب اکنکار است یکمرتبه امده و دلسوز شده، بگردید دنبال پرتقال فروش و اربابانی که دارند این کمال الماسی را تغذیه می کنند تا به یک سری هدف ها برسند!!!

    • با سلام.
      اکنکار از جمله عرفان های کاذب و نوظهور است ولی فارغ از جایگاه آقای الماسی به عنوان یکی از مروجین اکنکار بایسته است که انتقادات ایشون به نحوی منطقی از سوی مروجین عرفان حلقه پاسخ داده شود.

      • اینکه اکنکار عرفان کاذب است تنها عقیده شماست چون با ایدیولوژی شما جور در نمیاد. مگر نه این مکتب دوستداران خاص خودش را داره که در اقصی نقاط دنیا وجود دارند. ایدیولوژی های شما در نظام اسلامی که البته صرفا نام اسلام را یدک می کشد، با خیلی از ایدیولوژی ها در دنیا در مرحله تضاد قرار می گیرد چون بیشتر در قالب دیکتاتوری و تغذیه فکری یک گروه خاص قدم بر می دارد که جای حرف زیاد دارد و از شرایط تاسف بار حال حاضر ایران می توان نتیجه افکار این گروه خاص را فهمید. تا آنجایی هم که بنده اطلاع دارم، اعضای عرفان حلقه به این اقای کمال الماسی جوابهای لازم و کافی را داده اند. همانطور هم که قبلا گفتم این اقای الماسی طرد شده مکتب اکنکار می باشد و اصلا هیچ جایگاهی در این مکتب ندارد. مکتب اکنکار به همه عقاید احترام می گذارد و هیچ مشکلی هم با ابراز عقیده دیگران ندارد.

  6. خدایی خیلی رو دارید! شما خودتان دست پروده های خودتان ( الماسی و اکیپش) را میندازید جلو و بعد برایشان اخبار منتشر میکنی :)))))) ما هم به شما و سطحی نگری ها و کودکانه بازی هاتان فقط می خندیم و برایتان از ته دل طلب خیر میکنیم که روزی شاید این همه سیاه قلبی هایتان را کنار بگذارید تا شاید نور اللهی به شما بتابد. تعصب و حسادت در وجود شما موج می زند. چه میزان بودجه دولتی را خرج این توطیه ها و بچه بازی ها می کنید؟ به هوش باشید که عمر این ظلم هایتان سر امده و به زودی در دادگاههای بین المللی باید پاسخ بگویید. ما بی شماریم و هوشیار خانم فاطمه صغری و دار و دسته ی حسود و تنگ نظر ملایان ثارالله!

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی.
      عرفان حلقه و مروجین آن بهتر است به جای فرافکنی پاسخگوی انتقادات مخالفین باشند. جریان اکنکار از منظر کارشناسان یکی از عرفان های کاذب نوظهور تلقی میشه ولی به هرحال ادعای آن ها در خصوص کپی برداری محمدعلی طاهری از آموزه های این فرقه قابل تامل است و انتظار میره که آقای طاهری و مریدانش پاسخگوی ادعاهای این افراد باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.