22
انتشار توهمات یک کارشناس ادبیات

اولین کتاب فیروزه امیرمالایی منتشر شد

  • کد خبر : 6554
  • 19 بهمن 1399 - 18:01
اولین کتاب فیروزه امیرمالایی منتشر شد
امیرمالایی از شاگردان پرویز شهبازی، مفسر مثنوی در ایالات متحده و مالک شبکۀ تلویزیونی گنج حضور است. شهبازی مدعی است باید با استفاده از عقل، قرآن و مثنوی به استخراج احکام شرعی پرداخت.

به گزارش بهداشت معنوی، فیروزه امیرمالایی صاحب تئوری فقه مردانه و لزوم تغییر جنسیت فقه، اولین کتاب خود را منتشر کرد.

کتاب «تمام رژیم‌هاتو بریز دور» در مورد رژیم افکار برای رسیدن به زندگی بهتر توسط «انتشارات اندیشمندان» منتشر شده است.

فیروزه امیرمالایی

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و مالک وب‏سایتی با عنوان گنج فیروزه بوده و در اینستاگرام هم با صفحه ای به نام آموزش جذب، و بیش از 150000 دنبال کننده، فعال است. امیرمالایی در زمینۀ آموزش قانون جذب و استفاده از روش های آن، برای لاغری، کسب ثروت و دستیابی به آرامش استفاده می کند.

امیرمالایی از شاگردان پرویز شهبازی، مفسر مثنوی در ایالات متحده و مالک شبکۀ تلویزیونی گنج حضور است. شهبازی مدعی است باید با استفاده از عقل، قرآن و مثنوی به استخراج احکام شرعی پرداخت.

سؤال اصلی اینجاست که با توجه به دیدگاه های التقاطی امیرمالایی، چگونه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به این کتاب مجوز انتشار داده است؟ همچنین انتشارات اندیشمندان مدعی است که تیم داوری بین المللی کاملاً علمی دارد که بر محتوای کتب منتشر شده توسط این مجموعه نظارت می کند. آیا این ادعا از سوی یک نهاد ناظر مورد بررسی قرار گرفته است؟ چگونه امکان دارد با وجود تیم داوران علمی، به یک فارغ التحصیل ادبیات نمایشی که مدعی تفسیر قرآن است، مجوز چاپ کتابی در حوزه روانشناسی داده باشند؟

بخشی از محتوای کانال تلگرامی وی که ضدیت آشکار با دین و مذهب است را می توانید در تصویر زیر ببینید.

فیروزه امیرمالایی

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6554
  • 639 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. این چه چرندیاتی است که راجع به بانو مالایی در این سایت گفته شده. کی گفته ایشون ضد دین حرف میزنند. تو این برهه بیسوادی یه انسان شریف هست که هدفشون بالا بردن علم و آگاهی مردمه. این انگ رو زدید چون همیشه نگه داشتن مردم در بلد نبودن و بیسوادی به نفع بوده واقعا متاسفم

  2. ایشون که با دین و مذهب ضدیت ندارند. ایشون تفسیر خودشون رو دارند. هر کس از ظن خودش تفسیری داره. هیچ اشکالی بر دین و مذهب وارد نمیکنند.
    مولانا هم میگوید: هر کسی از ظن خود شد یار من….
    نمیدانم چطور این همه فحشا از بازیگران و سلبریتی ها می بینید دم نمی زنید. بعد ۱ نفر به عنوان اندیشمند تفکرات خودش را در کتابی آورده دارید بهش انگ ضد دین می زنید؟؟
    واقعا جای تعجب داره انگ شما.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.