30
آیا در آینده شاهد ارتباط با روح مرد آهنی، تانوس و سوپرمن خواهیم بود؟

بابک خسرونژاد این بار به سراغ رپتایلیان ها رفته است

  • کد خبر : 6995
  • 02 اردیبهشت 1400 - 14:49
بابک خسرونژاد این بار به سراغ رپتایلیان ها رفته است
البته نفس برگزاری این کلاس ها و آموزش علوم جدید به مخاطب علاقه مند ایرادی ندارد اما آیا به جای برقراری ارتباط با میکائیل و رپتایلیان ها که ارتباط با آنان قابل اثبات نیست، بهتر نیست با آزمودن این توانایی با موارد آزمایش پذیر این ادعاها را اثبات کرد.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، پیش از این خبرنگار این خبرگزاری گزارشی خبری در مورد ارتباط با میکائیل توسط بابک خسرونژاد را منتشر کرده بود. هر چند بعد از افشاگری خبرگزاری بهداشت معنوی وی مجبور به حذف این ویدئو از صفحه اینستاگرام خود شد.

اما بررسی مجدد صفحه اینستاگرام بابک خسرونژاد نشان می دهد که وی پس از ارتباط با میکائیل اکنون سراغ فیلم های علمی- تخیلی رفته و از ارتباط با رپتایلیان ها سخن می گوید.

رپتایلیان ها، خزندگان فرازمینی، خزندگان انسان نما، انسان ‌های مارمولکی یا رِپتیلین ‌ها موجودات خزنده انسان ‌نمای فضایی هستند که قابلیت تغییر شکل داشته و در واقع زمین را در کنترل خود دارند.

این موجودات الهام گرفته از «ناگا» مار افسانه ای در آئین بودا بوده که توسط برخی شیادان، همچون دیوید آیک تئوریزه شده و تحت عنوان موجودات فضایی به مخاطب ساده لوح ارائه می شوند.

وی در یک لایو اینستاگرامی با هیپنوتیزم کردن شخصی مدعی می شود که با یک رپتایلیان که در حال مدیتیشن در یک بیابان است، ارتباط گرفته و سوالاتی را از آن رپتایل می پرسد.

جالب اینجاست که رپتایل مذکور مدیوم آقای خسرونژاد را دعوت به مدیتیشن می کند و پس از آن به سوالات وی پاسخ می دهد.

در پی این پرسش و پاسخ، ادعاهایی واهی‏ چون برتر بودن رپتایل ها از نوع بشر در موضوعات علمی و ارتباط آنان با انسان ها مطرح می شود.

شایان ذکر است بابک خسرونژاد با دریافت مبالغ بالایی اقدام به برگزاری کلاس آموزش هیپنوتیزم برای علاقه مندان می کند.

البته نفس برگزاری این کلاس ها و آموزش علوم جدید به مخاطب علاقه مند ایرادی ندارد اما آیا به جای برقراری ارتباط با میکائیل و رپتایلیان ها که ارتباط با آنان قابل اثبات نیست، بهتر نیست با آزمودن این توانایی با موارد آزمایش پذیر این ادعاها را اثبات کرد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6995
  • 1578 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. سلام
    ضمن تشکر باید بگویم مورد مهمی که خبرنگار شما دقت نکرده استاد خسرونژاد با آگاهی ارتباط گرفته اند نه خود میکائیل یا رپتایل و…. بنده از کسانی هستم که در کلاس های هیپنوتیزم استاد شرکت کردم و از نزدیک ایشان را می‌شناسم…مبلغی که بابت آموزش بیش از 40 ساعت هیپنوتیزم می‌گیرد در مقایسه با مبالغ کلاسهای انگیزشی بسیار هم ناچیز است.
    همه کسانی که در کلاسهای ایشان شرکت کرده اند اذعان می‌کنند ارزش کلاسهای ایشان بسیار بالاتر است.
    ضمن اینکه اگر شخصی در پایان کلاس به هر دلیل ناراضی باشد پولشان راپس می دهد.
    کاری که ایشان انجام می دهند”ارتباط با آگاهی” نه از کسی پولی می‌گیرند ونه به دنبال فریب کسی هستند….
    کار ایشان دقیقا کاریست که مایکل نیوتون با تحقیق به اثبات رسانید.
    مایکل نیتون در رشته‌های بهداشت فکر و روان در موسسه‌های آموزش عالی آمریکا تدریس کرده‌است. مایکل نیوتن معالجه از طریق خواب درمانی (هیپنوتراپی) را نیز دنبال می‌نماید. وی گفتار افرادی را که به خواب مصنوعی (هیپنوز) فرورفته‌اند را ثبت نموده و از طریق بررسی مطالب آنها به اطلاعاتی مربوط به کمال روحی انسان و جایگاهی که روح در فاصله بین زندگی‌های متوالی خود در آنجا توقف می‌نماید، بدست آورده‌است. مایکل نیوتن با بیشتر از سی سال تجربه در تحقیقات روانشناسی (بالینی) و عمل در این زمینه از جمله معدود محققانی است که از طریق علمی توانسته‌است به بررسی تجربیات روح نائل بشه .
    اگر شما فکر می‌کنید دروغ است عدم این موضوع را ثابت کنید.
    یا با ایشان مصاحبه ای انجام دهید و دقیقا با کار ایشان آشنا شوید.
    نه اینکه هر موضوعی با اعتقادات مذهبی ما مغایرت داشت پس دروغ است.
    چیزی که از نظر شما بهداشت معنوی محسوب می‌شود از نظر میلیاردها انسان در جهان آلودگی معنوی محسوب می‌شود….!!!!
    به عقاید دیگران احترام بگذاریم.
    سپاس.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.