20
چرا روزنامه شهرداری از یک جریان ضدامنیتی حمایت می کند؟

تبلیغ جمعیت خیریه امام علی در روزنامه همشهری

  • کد خبر : 6157
  • 15 آذر 1399 - 8:30
تبلیغ جمعیت خیریه امام علی در روزنامه همشهری

به گزارش بهداشت معنوی، روزنامه همشهری (متعلق به شهرداری تهران) به بهانه گزارش خبری در مورد آسیب شناسی ادامه تحصیل کودکان محروم و کم برخوردار به مصاحبه با مریم سوداگری، عضو کمیته آموزش جمعیت امام علی پرداخته و ضمن تشریح فعالیت های این موسسه در حوزه کودکان آسیب دیده، در تبلیغ این گروه می گوید: […]

به گزارش بهداشت معنوی، روزنامه همشهری (متعلق به شهرداری تهران) به بهانه گزارش خبری در مورد آسیب شناسی ادامه تحصیل کودکان محروم و کم برخوردار به مصاحبه با مریم سوداگری، عضو کمیته آموزش جمعیت امام علی پرداخته و ضمن تشریح فعالیت های این موسسه در حوزه کودکان آسیب دیده، در تبلیغ این گروه می گوید: «… جمعیت امام علی یکی از گروه هایی هستند که سال هاست در زمینه بهبود وضعیت تحصیلی کودکان در مناطق محروم و حاشیه ای فعالیت می کنند.»

به نظر می رسد پس از آزادی شارمین میمندی نژاد سرکرده این گروه از زندان، جمعیت خیریه امام علی تلاش می کند از طریق افزایش ارتباطات رسانه ای به تبلیغ خود بپردازد.

شارمین میمندی نژاد و دو نفر دیگر از اعضاء جمعیت خیریه امام علی در تاریخ 2 تیر 1399 دستگیر شدند. به گزارش فارس نیوز در آن زمان، مشخص شده است که این فرد در پوشش اقدامات عام‌المنفعه با مراکز ضد ایرانی همکاری داشته و براساس اطلاعات به دست آمده عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی با رسانه‌های معاند و بیگانه همکاری داشته اند.

خبرگزاری مشرق نیوز گزارشی از فعالیت های شارمین میمندی نژاد تحت پوشش خیریه امام علی منتشر کرده است که خواندن آن را به مخاطبان خود توصیه می کنیم. در بخشی از این گزارش آمده است: “این گروه در ‌مسائل سیاسی تمام‌قد ورود می‌کند، در یکی از صوت‌های منتشرشده از جلسات، رئیس این سازمان به صراحت تأکید می‌کند ما باید با نامه‌نگاری به سازمان ملل حکومت را محکوم کنیم، یا در صوتی دیگر می‌گوید: چرا ما باید از مرگ [شهادت] قاسم سلیمانی ناراحت باشیم؟ او قاتل زنان و کودکان ماست.”

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6157
  • 765 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.