28

تشدید فعالیت میدانی هواداران عرفان حلقه

  • کد خبر : 357
  • 15 بهمن 1396 - 15:00
تشدید فعالیت میدانی هواداران عرفان حلقه

به گزارش جمن نیوز، با نزدیک شدن به موعد صدور رأی نهایی دادگاه محمد علی طاهری، سرکرده عرفان حلقه، هواداران این فرقه مجموعه تحرکاتی سازمان دهی‌ شده را در دستورکار خود قرار داده اند. اخیراً برخی از طرفداران این فرقه اقدام به راه اندازی کانال تلوزیونی ماهواره‌ای عرفان حلقه کرده اند. هدف از راه اندازی این […]

به گزارش جمن نیوز، با نزدیک شدن به موعد صدور رأی نهایی دادگاه محمد علی طاهری، سرکرده عرفان حلقه، هواداران این فرقه مجموعه تحرکاتی سازمان دهی‌ شده را در دستورکار خود قرار داده اند.

اخیراً برخی از طرفداران این فرقه اقدام به راه اندازی کانال تلوزیونی ماهواره‌ای عرفان حلقه کرده اند. هدف از راه اندازی این کانال تلوزیونی  پخش سخنرانی‌ ها و دوره های عرفان حلقه بیان شده است.

طرفداران عرفان حلقه در فضای مجازی نیز  فعالیت های زیادی داشته‌ ند. از راه اندازی روزشمار آزادی استاد گرفته تا دعوت به طوفان توئیتری.

در فضای مجازی  در بسیاری از کانال ها با نشر مطالب  متعدد و بعضا خلاف واقع سعی در مظلوم نمایی برای طاهری را داشته‌ اند.

از سویی دیگر برخی از طرفداران طاهری با نصب تصاویر او در اماکن عمومی خواهان آزادی وی شدند.

هدف از این تحرکات، زمینه سازی برای تأثیرگذاری بر افکارعمومی و آماده سازی طرفداران برای اقدامات شدیدتر بعدی –در صورت برآورده نشدن مطالباتشان- است.

محمد علی طاهری سرکرده عرفان حلقه از سال 1390 به جرم توهین به مقدسات، مداخله غیر قانونی در امور پزشکی  و تحصیل مال نامشروع در زندان به سر می برد. اما با ترویج افکار وی توسط شاگردان و طرفداران او شاهد آسیب های فراوانی در سطح جامعه بود ه ایم .

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=357
  • 688 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.