25
انتقاد همچنان پابرجاست

تکذیب یک شایعه و آسیب‌شناسی تئاتر جابر

  • کد خبر : 6602
  • 28 بهمن 1399 - 9:29
تکذیب یک شایعه و آسیب‌شناسی تئاتر جابر
در عین حال باید این نکته را متذکر شد که هیچ گونه منعی از انتشار نقدهای بعدی وجود ندارد و در صورت لزوم مطالب انتقادی در خصوص تئاتر جابر منتشر خواهد شد.

بهداشت معنوی؛ روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه حذف مطالب مربوط به کانون نورالهدی و تئاتر جابر از سایت پایگاه خبری تحلیلی بهداشت معنوی و موسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی در پی محکومیت مدیر مسئول این سایت بوده است.

بدین وسیله شایعۀ فوق را تکذیب می کنیم و به اطلاع می رسانیم که شکایت مذکور پس از تحقیقات دستگاه قضائی به قرار منع تعقیب منتهی شد و ادعای شاکی مبنی بر نشر اکاذیب در پایگاه خبری تحلیلی بهداشت معنوی اثبات نشد.

در این مرحله شاکی نتیجه را نپذیرفت و نسبت به آن اعتراض نمود. اما سپس اعلام کرد که اعتراض را پس می گیرد و در مقابل درخواست می کند که مطالب مربوطه از سایت بهداشت معنوی حذف شود.

پس از مطرح شدن درخواستِ شاکی در حضور مرجع قضائی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی بهداشت معنوی برای نشان دادن حسن نیت درخواست شاکی را پذیرفت و دستور حذف مطالب منتشر شده را صادر کرد.

در عین حال باید این نکته را متذکر شد که هیچ گونه منعی از انتشار نقدهای بعدی وجود ندارد و در صورت لزوم مطالب انتقادی در خصوص تئاتر جابر منتشر خواهد شد.

لذا ذکر این نکته ضروری است که ارائه هرگونه سندی مبنی بر متهم شناخته شدن پایگاه خبری-تحلیلی بهداشت معنوی کاملا جعلی بوده و تیم حقوقی این مجموعه در صورت صلاحدید اقدام به پیگرد قانونی منتشر کنندگان این دروغ خواهد کرد.

متاسفانه رسانه های انقلابی بدون هیچ تحقیقی در مورد کارگردان، عوامل و حتی المان های کارگذاری شده در این تئاتر به تبلیغات وسیع برای آن پرداختند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6602
  • 1029 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. چرا نظر من ثبت نشد ؟

  2. شما که تو گروه بودین و نقد داشتین. سوالات زیادی دارم خیلی به حرف تون فکر کردم و واقعا مایلم باهاتون حرف بزنم. اگه امکانش هست بهم پیام بدید ۰۹000۴۲۵۶۳۰۰

  3. من به عنوان کسی که داخل این گروه بوده و بار ها تئاتر جابر رو دیده تمام انتقاد هاتون رو تایید میکنم.. این رو دلسوزانه میگم.. اگر کسانی که عضو این گروه هستند بتونن پا روی علاقه و حس حمایت خودشون نسبت به استاد و گروهش بگذارند ان شاء الله خودشون متوجه محتوا نداشتن تئاتر و برخی صحبت های داخل اون گروه میشن.. 🌷 با خودتون فکر کنین چرا استادی با اون همه شایستگی که از خودشون نشون میدن باید انقدر نسبت به هر انتقادی واکنش نشون بدن..! آیا بزرگان دینی ما در برابر انتقاد ها واکنش های اینچنینی داشتند یا کاملا عقلانی و آرام به تمام شبهه ها پاسخ میدادن؟ ایا این حجم حمایت که از استاد دارین به خاطر بار علمی ایشونه یا طرز رفتار و شخصیت جالبشون (که علت درستی برای همه جوره تایید کردن یک شخص نیست) در مرحله ی اول به چشم شما عزیزان میاد؟ امیدوارم استاد هم به زودی بتونن در محتوایی مناسب تر و در گروهی علمی تر به جهاد علمی و فرهنگی بپردازند☺️ و من الله توفیق

  4. عجب خودتونو قبول دارید هرکی یه بار تئاتر جابرو ببینه میفهمه این حرفاتون واقعا درست نیس.

  5. جالبه که انگار تحقیقات و علم شما به این گروه و این کارگردان از مسئولان سپاه که حامی این اثر هستن بیش‌تره !!!!!
    موفق باشید ان‌شاءالله !!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.