37
نتیجه چندین سال توهم آقای دکتر

حسن فراهانی ؛ از متاریدینگ تا برداشتن فاز اپوزیسیون

  • کد خبر : 6793
  • 19 اسفند 1399 - 14:53
حسن فراهانی ؛ از متاریدینگ تا برداشتن فاز اپوزیسیون
در نتیجه روشنگری خبرگزاری بهداشت معنوی بازار این مدعی دروغین کساد شد و بسیاری از شاگردانش از اطراف وی پراکنده شدند. در نتیجه به نظر می رسد حسن فراهانی تلاش می کند با گرفتن ژست اپوزیسیون در کانال تلگرامی خود دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، حسن فراهانی مبدع متاریدینگ و علامه پروری و چندین ادعای پوچ دیگر در نابغه سازی افراد، پس از افشاگری های صورت گرفته علیه وی، در کانال تلگرامی خود به نام سُلوشنیست، با ارائه یک فایل متنی به عنوان 40 راهکار برای برون رفت کشور از بحران، تلاش می کند به آرامی خود را به اپوزیسیون نزدیک کند.

 

حسن فراهانی

در زمانی که کشور به آرامش نیاز دارد، فراهانی هم صدا با اپوزیسیون خارج نشین علیه مدافعان سلامت اظهارنظر می کند

 

حسن فراهانی در بخش 21 این فایل متنی با عنوان «عدم مداخلات روز افزون برخی از روحانیون در امور غیرتخصصی و غیرموظف، با بهانه ها و توجیهات مختلف» آورده است:

«… برخی دیگر از روحانیون در شوراها یا هیئت ها یا جایگاه هایی عضو هستند و مطالبی را گه گاه ارائه می کنند که هیچ تخصصی در آن زمینه ندارند و یا نگاه های تک بعدی و غیر علمی به پدیده های اجتماعی و فرهنگی دارند حتی در برخی زمینه های نزدیک تر به موضوعات حوزوی مانند فرقه ها و … افراد و موسسات حوزوی و یا وابسته به نهاد های امنیتی که در این زمینه ها فعالیت می کنند بدیهیات علمی را در این حوزه ها نمی دانند و با یک دانش بسیار سطحی ، توصیف مخدوش و تحریف شده از موضوعات مشغول پراکنش جهل و بی اخلاقی بر سر جامعه هستند .

جالب این که این افراد و موسسات تفاوت نظر و نظریه، سوال و مسأله، اخلاق و دین و معنویت و … را نمی دانند و حتی تعریف علمی از فرقه و مولفه هایش و… را نمی دانند و یا یک روایت ناقص و مجعول ارائه می دهند و به خود اجازه می دهند با حربه تخریب و افترا و حمایت برخی نهادهای خاص اغراض خود را دنبال کنند. برخی از این موسسات ظاهراً شبه علمی و مستقل ولی درواقع وابسته به نهادهای امنیتی هستند که همان نهاد ها نیز در این زمینه ها مشکلات علمی دارند!»

اشاره حسن فراهانی در این بخش مربوط به گزارشات مردمی رسیده به خبرگزاری بهداشت معنوی مبنی بر ایجاد اختلالات روحی در برخی شاگردان می شود.

تحقیقات کارشناسان بهداشت معنوی اثبات کرد که حسن فراهانی وی از روش‌ها و اصطلاحات رایج در بین فرقه‌ های انحرافی و عرفان‌ های کاذب به عنوان تمرین تندخوانی و متاریدینگ استفاده می کند. تشابه فراوان میان تمرینات این دوره‌ ها با تمرینات عرفان‌ های کاذب شرقی و استفاده از اصطلاحاتی مانند چشم سوم (چاکرای آجنا)، تمرکز شمع و… در آموزش ‌های حسن فراهانی، نمونه ‌ای از این تشابهات بود.

در نتیجه روشنگری خبرگزاری بهداشت معنوی بازار این مدعی دروغین کساد شد و بسیاری از شاگردانش از اطراف وی پراکنده شدند. در نتیجه به نظر می رسد حسن فراهانی تلاش می کند با گرفتن ژست اپوزیسیون در کانال تلگرامی خود دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند.

برای اینکه بیشتر با زوایای فکری حسن فراهانی آشنا شوید توجه شما را به بخش 24 راهکارهای 40 گانه با عنوان «فراهم کردن مقدمات برگزاری رفراندوم و اصلاحات فوری در قانون اساسی و رفع ابهامات و تناقضات موجود با تبیین و و روشنگری برای مردم» جلب می کنیم. فراهانی در این بخش آورده است:

«…سردار فدوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ کلمه ای را در ادامه خود ندارد حتی ایران و این تدبیر خاص حضرت امام بود که از اول هم فقط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد زیرا انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست و  الان می بینید دل های زیادی در دنیا همان روال انقلاب اسلامی را دنبال می کنند و سپاه هم در همه جا پاسدار انقلاب اسلامی است.»

حسن فراهانی ادامه می دهد: «دیدگاه مذکور به طور روشن خلاف اصل یکصد و پنجاه چهار قانون اساسی است و با این مبنا همه وزارتخانه ها و سازمان ها می توانند چنین ادعایی کنند زیرا نام ایران پسوند نام سازمان خود ندارند!»

 

حسن فراهانی

حسن فراهانی خیلی زودتر از اپوزیسیون خارج نشین، پروژه تحریم انتخابات ریاست جمهوری را کلید زده است!

 

وی در بخش 26 راهکارهای خود حکم به آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی می دهد و معتقد است که بسیاری از آنان مطابق با اصول قانون اساسی مجرم محسوب نمی شوند.

حسن فراهانی در بخش 27 معتقد است حریم خصوصی با شنودهای غیرقانونی و پرونده سازی نقض شده است. در بخش 31 از لزوم انحلال کامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن می گوید.

حسن فراهانی

کنایه حسن فراهانی در انتهای فایل راهکارهای 40 گانه به ولی فقیه

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6793
  • 3889 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. ایشون به تازگی به جرم قتل بازداشت شدند

  2. ایشان ادم سالمی هست و شما دروغگو و تهمت زن. خداوند به موقع پرده از این تهمت و دروغ شما بر می دارد . منتظر قیامت باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.