18
محمدعلی طاهری حامی جدید تروریستها

حمایت سرکرده عرفان حلقه از نوید افکاری!

  • کد خبر : 5920
  • 26 شهریور 1399 - 20:18
حمایت سرکرده عرفان حلقه از نوید افکاری!
به نظر می رسد جریان عرفان حلقه که تاکنون مدعی بود یک جریان فکری است، در حال پوست اندازی و تبدیل شدن به یک جریان سیاسی ضد ملت ایران است.

به گزارش بهداشت معنوی بارها شاهد موج سواری دشمنان ملت ایران و رسانه های آنها بر موضوعات مخلتف بوده‌ایم. در ماجرای نوید افکاری نیز متاسفانه شاهد هم صدایی دشمنان خارجی مانند ترامپ و عناصر ضد انقلاب از مجاهدین خلق گرفته تا سلطنت طلبان برای اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران بودیم.

در این بین سرکرده عرفان حلقه نیز خودش را به قافله ضد انقلاب رسانده و تمام تلاش خود را در جهت محکوم کردن قصاص نوید افکاری به کار برد. وی در توئیتی نوشت: «شهادت مجاهد راه آزادی، پهلوان نوید افکاری را تسلیت گفته و این اقدام ضد مردمی را محکوم می کنم.»

همچنین طاهری با انتشار فیلمی که در صفحه مربوط به عرفان حلقه منتشر شد، مجددا نوید افکاری را شهید خواند.

گفتنی است، نوید افکاری به دلیل قتل عمد محکوم به قصاص شده بود و به درخواست اولیای دم مقتول، حکم قصاص وی اجرا شد.  با این همه رسانه های غربی و جریان ضد انقلاب با توسل به قدرت رسانه ای خود سعی کردند دستگیری و قصاص وی را امری سیاسی جلوه دهند و از آن به عنوان حربه‌ای علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.

به نظر می رسد جریان عرفان حلقه که تاکنون مدعی بود یک جریان فکری است، در حال پوست اندازی و تبدیل شدن به یک جریان سیاسی ضد ملت ایران است. این مطلب هم پوشیده نیست که وی با شهید خواندن نوید افکاری جواز قتل عمد را صادر کرده و حکم قصاص را زیر سئوال برده است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=5920
  • 845 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.