20

زلزله کرمانشاه و سوءاستفاده فرقه ها

  • کد خبر : 290
  • 30 آذر 1396 - 16:42
زلزله کرمانشاه و سوءاستفاده فرقه ها

به گزارش جمن نیوز، حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه فرصتی برای فرقه ها فراهم کرده تا به عضو گیری بپردازند و با سوء استفاده از دردهای روحی مردم آسیب دیده در این حادثه فرقه خود را سر پا نگه دارد. پس از وقوع زلزله در کرمانشاه فرقه‌ها به هر نحو تلاش دارند تا از فضای به […]

به گزارش جمن نیوز، حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه فرصتی برای فرقه ها فراهم کرده تا به عضو گیری بپردازند و با سوء استفاده از دردهای روحی مردم آسیب دیده در این حادثه فرقه خود را سر پا نگه دارد.

پس از وقوع زلزله در کرمانشاه فرقه‌ها به هر نحو تلاش دارند تا از فضای به وجود آمده و از آلام و دردهایی که بر دل زلزله‌زدگان ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند.

از سیاه نمایی در خصوص آخرین وضعیت آسیب دیدگان برای ناتوان نشان دادن دستگاه های اجرایی گرفته تا اعلام عدم کمک رسانی به برخی روستاها با هدف فرقه‌گرایی و حتی سمت و جهت دادن به ارسال کمک‌ها از جمله کارها و اقداماتی است که از سوی فرقه‌ها انجام شده است.

بر اساس این گزارش کمی پس از حادثه گروهای مختلف مردمی برای کمک رسانی به اسیب دیدگان فعال شدند که در این میان برخی از گروهای وابسته به فرقه‌ها و عناصر نزدیک به آن‌ها نیز به میدان آمده تا از این آب گل آلود صید خوبی به دست آورند.

این افراد با استفاده از نیاز مردم زلزله زده اعلام کردند که کمک‌های خود را به کرمانشاه ارسال خواهند کرد اما در ورای این هدف انسان دوستانه حقیقتی دیگر وجود دارد که تبدیل به استراتژی ثابت این فرقه‌ها در حوادثی از این دست شده است.

پس از وقوع زلزله در شهر بم فرقه‌های انحرافی در ظاهر کمپ‌های انسان دوستانه مراکزی سیار به راه انداختند و به تبلیغ مرام فرقه‌ای خود پرداختند.

این اقدام آن زمان آنقدر برای فرقه از اهمیت بالایی برخوردار بود که پس از اتمام ماموریت مراسمی خاص برگزار شد و از تیم‌‌های فعال در بم تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است طبق اخبار به دست آمده درحال حاضر فرقه‌های انحرافی همچون بهائیت و فرقه انحرافی عرفان حلقه به دنبال سوء استفاده از فضا جهت تبلیغ و جذب فرقه‌ای هستند که مقابله با اقدامات آنها نیازمند هوشیاری بیش از پیش نیروهای حاضر در صحنه است.نکته قابل توجه اینکه در این کمک رسانی گسترده و حجم کمک های مردمی، سوءاستفاده از تصاویر کمک هایی که به مناطق زلزله زده رسیده و جا زدن آنها به عنوان کمک های عرفان حلقه نیز قابل تأمل است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=290
  • 401 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.