26

سارقان روح روی آنتن سیما رفتند

  • کد خبر : 364
  • 15 بهمن 1396 - 15:03
سارقان روح روی آنتن سیما رفتند

به گزارش جمن نیوز، فصل اول سریال «سارقان روح» در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد، در 13 بهمن سال 1397 بر روی آنتن سیما رفت. این سریال به قلم هومان فاضل، کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری […]

به گزارش جمن نیوز، فصل اول سریال «سارقان روح» در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد، در 13 بهمن سال 1397 بر روی آنتن سیما رفت.

این سریال به قلم هومان فاضل، کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می پردازد. محور اصلی سریال تلاش های دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه های شبه عرفانی و حلقه های شبه دینی جدید است.

هومن فاضل نویسنده این سریال درباره این سریال می گوید: «طرح ابتدایی را مرتضی اصفهانی، مشاور امنیتی سریال بر عهده داشت که تقریبا 10صفحه و با 3 زاویه متفاوت بود. ما تصمیم گرفتیم این 3 داستان را ترکیب کنیم که مجموعه «سارقان روح» شکل گرفت.»

در این سریال به تأثیرات فرقه ها بر ذهن و روح افراد پرداخته شده و در تیتراژ سریال از نماد و آرم فرقه های انحرافی از جمله فرقه حلقه استفاده شده است.

در داستان این سریال آمده است: « نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود بازمی گردد و بررسی پرونده هایی را می پذیرد در این میان تیمی که وی را در این مأموریت ها همراهی می کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه ای به پرونده ها دارد.»

او به همراه تیم خود موضوع گروه ها و حلقه های شبه عرفانی جدید را انتخاب کرده و سعی به بررسی همه جانبه این موضوع و علل گرایش افراد به این گروه ها را دارند. آن ها یکی از اعضای گروه به نام وحید (علیرام نورایی) را به شکل نفوذی وارد حلقه می کنند تا به اسرار داخلی این گروه پی ببرند. سریال سرنوشت چند نفر از فریب خورده ها را پیگیری می کند و… .

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=364
  • 422 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.