18
کسب توانایی‌های متافیزیکی به کمک تجربه نزدیک به مرگ!

شهره قدس؛ متاثر از لوسی و مرگ مغزی

  • کد خبر : 8006
  • 01 آذر 1400 - 9:56
شهره قدس؛ متاثر از لوسی و مرگ مغزی
شهره قدس شهروند ایرانی ساکن مکزیک است که مدعی است به دلیل مرگ مغزی دارای توانایی‌های فوق‌بشری شده است. البته با انتخاب لقب لوسی که متاثر یک فیلم سینمایی علمی-تخیلی است، می‌توان به افکار پریشان وی که در اثر همان مرگ مغزی بوده پی برد.

بهداشت معنوی؛ خانم شهره قدس ملقب به لوسی (lucy: اشاره به فیلم سینمایی لوسی محصول 2014 که در مورد توانایی‌های متافیزیکی و فرابشری است) اصالتاً اهل مشهد مقدس بوده، ولی حدود چهار سال است که در مکزیک زندگی می‌کند. او در اثر اتفاقی عجیب به امور ماورائی کشیده شده و اکنون به‌عنوان یک استاد معنوی در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

شهره قدس در شرح زندگانی خود چنین می‌گوید:

«با سابقۀ تدریس، فروش و مدیریت سه‌ساله ساکن مکزیک هستم. دو سال سابقۀ فروش در معتبرترین ریزورت آمریکای لاتین رو دارم. در عرض یک سال و نیم سه بار ترفیع رتبه گرفتم و بارها به‌عنوان بهترین کارشناس و مذاکره‌کنندۀ بین‌المللی برگزیده شدم. اما در دسامبر 2019 به خاطر فشار کار و استرس و دوری از خانواده و انرژی بسیار بالای محیط فروش، دچار حملۀ مغزی شدم. بعد از آن عملکرد مغز من دچار تغییر شد؛ انگار به فراتر از بعد فیزیکی دسترسی داشتم. این موضوع باعث ترس من و اطرافیانم شد و اطرافیان با تصمیمات و رفتار ناآگاهانه باعث وخیم شدن حال من شدند. در انتها تصمیم گرفتم از کمپانی استعفا بدم و از آدم‌ها فاصله بگیرم و خودم رو ایزوله کنم و تحقیق کنم تا بفهمم چه اتفاقی برام افتاده. بعد از تمام اون اتفاق‌ها و بعد از بیداری عظیمی که در مغزم اتفاق افتاد، چراغی در زندگی من روشن شد که قابلیت این رو داشت که با آن دنیا رو روشن کنم».

وی معتقد است بعد از اتفاقی که در وجودش رخ داده، توانایی‌هایی کسب کرده و تمام کائنات دست‌به‌دست هم داده‌اند تا به وی ثابت کنند که بی‌دلیل به ته دنیا نیامده و حضورش در مکزیک دلیل خاصی دارد و مسئولیت سنگینی بر عهده‌اش گذاشته شده است.

او تحت آموزش افرادی چون اکهارت تول، جو دیسپنزا، باب پراکتور، و بومیان آمریکایی و شمن‌های مکزیک قرار گرفته است. این آموزش‌ها او را به این نتیجه رسانده است که ما در عصر جدیدی قرارگرفته‌ایم که دانشمندان با دسترسی به علوم ذهن و ارتعاش، با قابلیت‌های بیشتری از ذهن آشنا شده و قادرند به درمان‌های روحی و جسمی بپردازند. این امر سبب می‌شود به کمک ابزارهای گوناگونی ازجمله یوگا، موسیقی، مدیتیشن، ریکی و سایر ابزارها، به ابعاد دیگر انسان دسترسی پیدا کرد. شهره قدس می‌گوید ما وارد عصر جدیدی شده‌ایم و هر چیزی که تابه‌حال شنیده‌ایم و یاد گرفته‌ایم، همه را باید دور بریزیم؛ چراکه قدیمی شده و به کار نمی‌آید. ما آلان از نظر کیهانی در مداری هستیم که ذهنمان بهتر کار می‌کند و بهتر می‌فهمیم.

شهره قدس از حدود یک سال قبل، آکادمی من بیدارم “I AM AWAKE” را تأسیس کرده و مدعی است که به توسعۀ آگاهی جهانی می‌پردازد. او خود را محقق و مدرس توسعۀ فردی، طراح کلاس‌های هک و برنامه‌ریزی مجدد ذهن معرفی می‌کند؛ ولی به نظر می‌رسد که بیشتر خود را پیامبری برای ایرانیان می‌داند و به زبان فارسی به ترویج تفکر نو مشغول است.

قدس، بیداری روحانی را روش نوین و متفاوت اندیشیدن به هدف جهان آفرینش، زندگی، مرگ، رفتار و باورهای انسان هاست. بیداری روحانی درواقع به خاطر آوردن و بازگشت به اصل و طبیعت الهی است که ما را تبدیل به یک انسان واقعی می‌کند. این بیداری زمانی رخ می‌دهد که انسان به هر دلیلی از نفس خود رها شده و بُعد الهی و روحانی درونش بیدار شود. به نظر او، پارادایم برنامۀ ذهنی ماست که تقریباً بر تمام رفتارهای از روی‌عادتِ ما، کنترل دارد. حال پارادایم شیفت یا حک ذهن درواقع بیرون ریختن اطلاعات مخرب از ذهن و وارد کردن اطلاعات سازنده در مسیر اهداف است. درواقع بیداری معنوی آن بیداری است که تو از زمین کنده می‌شوی، بالا می‌روی، با خدا یکی می‌شوی، خدا می‌شوی و دوباره برمی‌گردی در قالب یک انسان. با ورود به بعد روحانی، شما می‌توانید انرژی‌های کیهانی را دریافت کنید و به این وسیله سطح فرکانسی خود را بالا ببرید.

شهره قدس تأکید زیادی بر کارما دارد و می‌گوید وقتی چیزی را می‌خواهید، باید کارمای آن را پس دهید، دقت کنید چه چیزی را تخیل می‌کنید.

 

شهره قدس

صفحه اینستاگرامی شهره قدس؛ آگاهی‌بخشی به کمک جذابیت جنسی!

او در مورد چاکراهای هفت‌گانه و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان و نیز لزوم توجه انسان به فعال‌سازی چاکراها، پست‌های مفصلی را در پیج اینستاگرام بارگذاری کرده و سلسله لایوهایی را در این زمینه برگزار کرده است.

شهره قدس معتقد است که شیطان و خدا چیزی خارج از ما نیست، ما خودمان می‌توانیم خدا باشیم. وی می‌گوید هرکسی که به بیداری رسیده، از پیامبر گرفته تا مولانا و…، همه این را فهمیده‌اند که ما خود اوییم. خود ما خداییم. از نظر وی جهان یک بوم نقاشی است و ما نقاش آن هستیم، هیچ قانونی وجود ندارد، خودت خلق کن. با تجسم و تخیل می‌توان خلق کرد و موارد دلخواه را جذب نمود. اگر شما به نیروی درونتان دست پیدا کنید، می‌بینید که قدرت محض دست شماست و شما هر چیزی را بخواهید می‌توانید خلق کنید. قدس می‌گوید چارچوبی در این دنیا وجود ندارد و گناه بازی با کلمه است. نیازی نیست برای آدم خوب بودن قوانین خاصی را رعایت کنید، مثلاً چادر سر کنید یا کار دیگری انجام دهید. درواقع ما خود کائناتیم و همه‌چیز در درون ماست و جدا کردن خدا از وجود خودمان به خاطر تنبلی ماست؛ چون اگر خودمان خدایی کنیم، کارمان سخت‌تر می‌شود. وی حتی معتقد است که بهشت یک مکان خاصی نیست، بلکه سطحی از آگاهی است و شما با ارتقاء آگاهی‌های خود می‌توانید به آن دست یابید.

شهره قدس تحت تأثیر عرفان‌های سرخ‌پوستی و انرژی‌درمانگران آمریکای لاتین بوده و آموزش‌های تفکر نوین را نیز از طریق افراد متعدد و مجموعۀ “Mind Vlley” گذرانده است. او به علت نداشتن پیش‌زمینۀ علمی دربارۀ فلسفه و ادیان، با فراگیری آموزش‌های پراکنده دچار التقاط شده و پیداست که مطالب مختلف را به‌درستی درک نکرده و آنها را با هم درآمیخته است. بااین‌حال گفته‌هایش را آگاهی برتر می‌داند و مخاطبانش را تشویق می‌کند که گفته‌های او را انتشار دهند و به آنان می‌گوید: با انتشار این آگاهی‌ها در کارمای این انرژی بزرگ سهیم هستند.

او ارتباط عاطفی و احساسی با مخاطبان خود برقرار می‌کند و به این وسیله مطالب آموزشی‌اش افراد را بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد و موجب اختلال در باورها و افکار آنان می‌گردد.

لینک‌های مرتبط:

مثبت‌اندیشی سمی و اثرات منفی آن بر زندگی انسان

نقش قانون جذب در رخ دادن هولوکاست!

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8006
  • 453 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.