22
به همت تلاش‌های مجاهدانه سپاه کرمان صورت گرفت

انهدام باند شکرگزاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

  • کد خبر : 7953
  • 10 آبان 1400 - 14:38
انهدام باند شکرگزاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)
معاونت روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان از متلاشی شدن شبکه انحرافی فکری و عقیدتی در کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان خبر داد.

بهداشت معنوی؛ به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه کرمان، یک شبکه ضدامنیتی که با برگزاری جلسات انحرافی در پارک‌ها و اماکن عمومی تحت پوشش عناوین ورزشی و مذهبی با نام شکرگزاری شمار زیادی از شهروندان استان کرمان را فریب و به سمت انحرافات عقیدتی و امنیتی سوق داده بود، توسط سربازان گمنان امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) متلاشی شد.

همچنین این شبکه به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی، سیاه‌نمایی و تشویش اذهان عمومی و پخش اقدامات مجرمانه خود در رسانه‌های معاند بوده است.

رصد اطلاعاتی نشان می‌دهد برخی عناصر اصلی این شبکه اکنون در خارج از کشور مستقر هستند و سرشبکه‌های داخلی نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سالیانی است با ترجمه و انتشار کتاب‏‌های مختلفی در باب شکرگزاری، بازار این موضوع بسیار گرم شده و کانال‏‌ها و گروه‏‌های متعددی در فضای مجازی پیرامون شکرگزاری تشکیل شده است. فعالیت این افراد که ذیل عناوینی چون: معجزۀ شکرگزاری، قدرت شکرگزاری، راز شکرگزاری، قدرت جذب و… انجام می‌شود، ممکن است این تصور را ایجاد کند که مقصود و مراد این افراد از شکرگزاری، دقیقاً همان چیزی است که در آموزه‌های دینی آمده است.

تحلیل محتوای آموزش داده شده از سوی مدعیان شکرگزاری نشان دهنده وابستگی فکری آنها به جریان فکری آمریکایی تفکر نوین است. تفکر نوین در ایران در قالب کتب قانون جذب، خودیاری و روانشناسی زرد در حال بسط و گسترش فرهنگی خود در میان تمامی اقشار جامعه است.

«اِریک هندریکس» پژوهشگر هلندی دوره پسادکترای جامعه‌شناسی در دانشگاه پکن، با تحلیل چگونگی توسعه جهانی‌سازی به سبک آمریکایی از طریق ترویج کتاب‌های خودیاری، آن را ابزاری نرم در جهت تغییر رژیم‌های سیاسی با اهداف و ارزش‌های آمریکایی عنوان می‌کند.

مروجین تفکر نوین براساس قانون جذب تأکید می‌کنند که افکار شما در عالم اثر می‌گذارد و هر چه بگویید، همان تحقق پیدا می‌‏کند. پس تنها به آنچه می‌‏خواهید، بیاندیشید و به آنچه نمی‏‌خواهید، فکر نکنید. اگر می‌خواهید جهان از جنگ و ظلم و فساد پاک شود، راهش این است که با کاری نداشته باشید؛ حتی به مبارزه با آنها فکر هم نکنید و چیزی دربارۀ‌شان نگویید.

به این ترتیب فرایند تغییر جهان آغاز خواهد شد. جنگ و ستم و فساد و بی‌عدالتی نتیجۀ اندیشیۀ کسانی است که می‌خواهند با این ناخواسته‌ها مبارزه کنند و کسانی که با این ناخواسته‌ها کاری ندارند، مصلحان واقعی هستند. در کتاب «راز» صراحتا عنوان می‌شود که:

«جنبش ضدجنگ، جنگ بیشتری تولید می‌کند. جنبش ضد مواد مخدر، مواد مخدر بیشتری تولید کرده است. علت این است که به آنچه نمی‌خواهیم توجه می‌کنیم.»

لینک‌های مرتبط:

چگونه شکرگزاری باورهایمان را تغییر می‌دهد؟

تفکر نوین و تداوم ترویج آن در فضای سایبر

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7953
  • 804 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. خاک بر سر ذهن بیمارتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.