18
وقتی زوال آمریکا رسوایی معنوی بار می آورد

شکست عرفان کاذب در آزمون بشردوستی

  • کد خبر : 6342
  • 05 دی 1399 - 15:06
شکست عرفان کاذب در آزمون بشردوستی

به گزارش بهداشت معنوی، کاربر اینستاگرام در صفحه مجازی خود نوشت: اتفاقات آمریکا و شکست ادعای انسان دوستی عرفان های کاذب  آنچه در متون شبه معنوی و در سخنان انگیزشی سران عرفان های کاذب بسیار به چشم می آید و به کرات از آن یاد می شود، انسان دوستی و اهمیت انسان است.  با بررسی […]

به گزارش بهداشت معنوی، کاربر اینستاگرام در صفحه مجازی خود نوشت:

اتفاقات آمریکا و شکست ادعای انسان دوستی عرفان های کاذب

 آنچه در متون شبه معنوی و در سخنان انگیزشی سران عرفان های کاذب بسیار به چشم می آید و به کرات از آن یاد می شود، انسان دوستی و اهمیت انسان است.

 با بررسی معنویت های دروغینی چون روش اوشو، کوئیلو، راندا برن، اکهارت توله، وین دایر و… می توانید ادعایی این منحرفان را به طور کاملا واضح ببینید. ادعاهایی که فقط انسان در این دنیا اهمیت دارد و باید برای رسیدن به مقاصد در این دنیا بر اساس افسانه شخصی، ندای درون و امثال این موهومات که در دستورات فرقه ای بسیار یافت می شود، حرکت نمایید.

 اما این سران عرفان های تقلبی هیچ گاه درباره کشتارهایی که امریکایی ها در سراسر جهان داشته و انسان‌ها را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

 کشتار انسان های بی گناه در آمریکا گوشه ای دیگر ار نگاه انسان محورانه عرفان های دروغین را نشان می دهد. آنان در گذشته برای قتل انسان هایی که بوسیله امریکایی ها و صهیونیست ها کشته می شدند اهمیتی قائل نبودند و حال نشان می دهند که برای انسان سیاه پوست نیز هیچ وقعی نمی نهند و برای آنان کشته شدن صدها انسان سیاه پوست اصلا اهمیتی ندارد.

 برای سران عرفان های دروغین انسان در واقع یعنی انسان سفید پوست و موافق سیاست های امریکا، نه میلیاردها انسان مخالف امریکا

 

عرفان کاذب

 

 

 

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6342
  • 606 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.