18
تلاش برای پنهان کردن جنگ داخلی در میان مسترهای عرفان حلقه

فاز افشاگری عرفان حلقه در مورد موسسه بهداشت معنوی

  • کد خبر : 6955
  • 28 فروردین 1400 - 1:20
فاز افشاگری عرفان حلقه در مورد موسسه بهداشت معنوی
به علت بی محتوا بودن فلسفه حلقه و ناتوانی محمدعلی طاهری در تولید محتوای جدید، وی تلاش می کند با صدور بیانیه های سیاسی و حمایت از مجرمین امنیتی، همچنان خود را در کانون توجهات قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، یکی از کانال های تلگرامی وابسته به عرفان حلقه با انتشار خبر این خبرگزاری در مورد اختلافات درونی میان مسترهای این فرقه انحرافی در نتیجه رقابت برای پرچمداری حلقه، اقدام به اتهام زنی به خبرگزاری بهداشت معنوی کرده است.

در پست تلگرامی این کانال آمده است:

«علت سکوت ظاهری و معنادار نیروهای امنیتی ثارالله و شیطنت آشکار همین نیروها در قالب و صورت خودی، بعد از آزادی استادعزیزمان، برهمگان واضح و اشکار است.

طراحی نقشه های چند مرحله ای برای از میان برداشتن مکاتب فکری در ایران قدمتی طولانی دارد، مخصوصا در ۴۳ سال اخیر که نگهدارنده های چهار چوب ویژه، برای حدود فکری مردم ایران ، تلاش همه جانبه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و …خود را داشته اند که مبادا خارج از آنچه که منافع آن عده قلیل را تامین میکند و منجر به سهولت اداره جمع می‌شود، چیزی در جامعه مطرح شود که باعث تفکر و بیداری و آگاهی جمعی گردد.

لذا این عده قلیل، با دست بردن به هر روشی، ولو ناجوانمردانه، سخیف، شیطانی و … تلاش می‌کنند که با وارونه نمایی و ایجاد انحراف و تشکیک و … بلکه بتوانند شکافی اساسی در پیکره ایجاد کنند و با ایجاد این شکاف و پرداختن به آن اذهان عمومی را از پیگیری موضوع اصلی دور کنند و بدین وسیله به هدف شوم خود که همانا نگه داشتن افراد در جهل و ناآگاهی هست برسند.

برای اجرای چنین نقشه هایی گاهی افرادی را از قبل پرورش داده و وارد مجموعه می‌کنند، و همانگونه که همگان میدانند هیچ فیلتری برای بهره مندی افراد از رحمانیت عام الهی وجود ندارد، اما این افراد زمان حضورشان در مجموعه را بجای معرفت طلبی و بهره مندی از این نعمت بی بدیل، صرف پایه ریزی و اجرای نقشه های شیطانی می‌کنند و …

امروز بعد از سکوت چند ماهه، موسسه امنیتی تروریستی بهداشت معنوی، بالاخره از پروژه تشکیک در مورد هویت استاد رونمایی کرد!

رونمایی با این توهم که مردم متوجه نقش اعضای این موسسه در پیشبرد این پروژه غیر انسانی نشده اند.

گاهی حکمت الهی ایجاب می‌کند که تحمیقی صورت پذیرد و فرد و یا افرادی دست به کاری بزنند و تصور کنند که کسی متوجه عمق سفاهتشان نیست. و آنان هر روز با عوض کردن رنگ و لعابشان تلاش می‌کنند سناریوی معلومی با انشاهای متفاوت را در صحنه نمایش به اجرا دراورند و باز گمان می‌کنند که کسی دستهای سیاه پشت پرده و اهداف شومشان را ندید.

این از حماقتشان است که برای بار هزارم تلاش بی ثمرشان را تکرار میکنند و البته تامین منافع مادی نیز انگیزه شیطانی شان را تکمیل میکند تا همچنان در جبهه عناد بایستند.

این اصرار بر عناد کوردلانه، باعث می‌شود هر روز بیشتر از قبل در ظلمات خود فرو روند و هر روز بیشتر از قبل عهد و پیمانشان را با شیاطینشان تحکیم بخشند و…

واما حاصل این عناد چندساله مقابل رشد و اگاهی وشکوفایی و کمال بشر چه بوده؟

آیا توانستند مانع راه شوند ؟
هرگز….

اتفاقا حضورشان منجر به تثبیت گامهای رهروان و معرفت طلبان می‌شود وقتی به عینه تمام اغواگری شیطان را به نمایش میگذارند.

اعضای خانواده فهیم عرفان کیهانی حلقه، با کسب تجربه کافی، امروزه خوب می توانند سره را از ناسره تشخیص دهند و بی توجه به هجمه های معاندین با پیوستن به مرکزیت عرفان کیهانی حلقه (استاد ارجمند جناب اقای دکتر محمدعلی طاهری) و بهره مندی از آموزه های الهی و علوم معرفتی که این استاد یگانه در اختیار همگان قرار داده اند، مسیر رو به رشد خود را طی میکنند .

سواد و معلوماتی که در کوتاه مدت به مدد فیض الهی و تلاشهای شبانه روزی استاد ارجمند، برای عموم مردم و از هر قشر و نژاد و ملیتی، مهیا شده، لازمه زیستن در عصر هوشمندی است تا بشر با دیدی فراکل نگر به فلسفه وجودی خویش پی برده و جایگاهش را در هستی پیدا کند.

این مهم علیرغم تمام شیطنت های معاندین در حال انجام است. معاندینی که با کفران حق، مانع از بجا آوردن رسالت بندگی بشر می‌شوند.»

عرفان حلقه

انشقاقات ایجاد شده در فرقه شیطانی حلقه و گردن کشی مسترهای پیشین برای محمدعلی طاهری و همچنین عدم موفقیت وی در جلب توجه مجامع علمی غربی، منجر به حاشیه رفتن آموزه های طاهری در میان مسترهای پیشین فرقه حلقه شده است.

همچنین به علت بی محتوا بودن فلسفه حلقه و ناتوانی محمدعلی طاهری در تولید محتوای جدید، وی تلاش می کند با صدور بیانیه های سیاسی و حمایت از مجرمین امنیتی، همچنان خود را در کانون توجهات قرار دهد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6955
  • 592 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.