21
از آشفته بازار فضای مجازی

فروش غیرقانونی کتاب جفت روحی

  • کد خبر : 6776
  • 18 اسفند 1399 - 13:24
فروش غیرقانونی کتاب جفت روحی
این کتاب توسط مهدی میلانی ترجمه شده و در صفحه اینستاگرامی به نام روح پرور که احتمالا تحت مالکیت وی باشد، می توانید لینک فروش کتاب را مشاهده کنید.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، وبسایت ونوس سابلیمینال، از سایت های فعال که دامنه .ir دارد، در حوزه مفهوم شناسی معنویت های نوپدید اقدام به فروش غیرقانونی کتاب «جفت روحی» با استفاده از لینک زرین پال می کند.

در مورد غیرقانونی بودن این کتاب در وبسایت سابلیمینال آمده است:

«این کتاب بخاطر بکار گرفتن واژه هایی مغایر با اعتقادات دینی، صراحت کلام، عدم سانسور و عدم تطابق با باورهای کلیِ جامعه ی ما، مجوز چاپ و انتشار رسمی نگرفته است! پس لطفا در خرید این کتاب ما را یاری نمایید.»

 

جفت روحی

کاور کتاب جفت روحی در صفحه اینستاگرامی روح پرور

 

کتاب جفت روحی یکی از غنی ترین آثار در زمینه شناخت امور شبه علمی همچون چاکراها، ابعاد، مدیتیشن، تناسخ و… است و نویسنده تلاش کرده با ترجمه آثار زیادی در حوزه معنویت های نوپدید عصاره آن ها را در این کتاب گردآوری کند.

این کتاب توسط مهدی میلانی ترجمه شده و در صفحه اینستاگرامی به نام روح پرور که احتمالا تحت مالکیت وی باشد، می توانید لینک فروش کتاب را مشاهده کنید.

به نظر می رسد مصطفی نصیری از مبلغان شمنیزم در ایران نیز با مهدی میلانی در ارتباط باشد زیرا جزء معدود صفحات اینستاگرامی است که توسط مصطفی نصیری دنبال می شود.

صفحه اینستاگرامی روح پرور نیز بر روی اشاعه اعتقاد به موجودات فضایی و ترجمه بافته های ذهنی چند نویسنده غربی در این زمینه تمرکز دارد.

شایان ذکر است شناخت ابعاد مختلف و ارتباط با موجودات فضایی بخشی از فرآیند عادی سازی ارتباط با اجنه است است که به شکل وسیعی در ایران در حال ترویج است و بخش بزرگی از فراگیری این موضوع در ایران محصول فرقه های ساخته شده در غرب و انتقال آنان به درون کشور است.

 

جفت روحی

صفحه اینستاگرام روح پرور

 

برخی مقامات غربی نیز با بیان ادعاهای اثبات شده در مورد رویت موجودات فضایی سعی در دامن زدن بر این موضوعات دارند. برای مثال می توان به اظهارات حییم اشد مسئول سابق برنامه فضایی رژیم صهیونیستی به تماس مقامات این رژیم و ایالات متحده با موجدات فضایی در سال 2020 و همچنین ادعای پائول هِیلِر وزیر اسبق دفاع کانادا در سال 2014 که اعلام کرد مدت هاست موجودات فضایی به سیاره زمین رفت و آمد دارند اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6776
  • 1417 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.