21
توهم شاخه تورنتو همچنان در حال امنیتی‌سازی از دیگران است

محمدعلی طاهری، آن‌همه ادعا و تخریب هادی نورزاده

  • کد خبر : 7383
  • 19 خرداد 1400 - 7:15
محمدعلی طاهری، آن‌همه ادعا و تخریب هادی نورزاده
بسیار جالب است که تیم عملیات روانی عرفان حلقه شاخه تورنتو، این شخص را رقیب محمدعلی طاهری می‌داند و با ترفند قدیمیِ وابستگی امنیتی به حاکمیت ایران، تلاش می‌کند این فرد را تخریب کند.

بهداشت معنوی؛ تیم عملیات روانی عرفان حلقه شاخۀ تورنتو (وابسته به محمدعلی طاهری)، با حملۀ رسانه‌ای به شخصی با نام هادی نورزاده، مدعی هستند که وی آموزه‌های عرفان حلقه را به سرقت برده و در حال تدریس این آموزه‌ها به نام خودش است.

در بخشی از بیانیه تیم عملیات روانی عرفان حلقه شاخه تورنتو آمده است:

 «… اخیراً کانالی به اسم فراسوی راز کیهانی با مدیریت هادی نورزاده نیز به جمع سارقین اندیشه پیوسته و از مطالب و ترمینولوژی عرفان حلقه بدون ذکر مرکزیت آن سوءاستفاده کرده و با التقاط با آموزه‌های سایر مکاتب، برای خود دفتردستکی ایجاد کرده است. شایان‌ذکر است که این سارق با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با کسب” کد شامد ” اقدام به این کار وقیحانه کرده است. در این میان سوالی مطرح است، اگر چنانچه صحبت درمورد شعور کیهانی و هوشمندی حاکم بر هستی و … در جامعه ایران، خطا محسوب می‌شود به نحوی که منجر به تشکیل پرونده برای بنیان‌گذار مکتب عرفان کیهانی حلقه شده است و در نهایت ادامه رفتارهای فراقانونی و غیرانسانی عده قلیل (پرونده‌سازان ثاراللهی) منجر به خروج غیرقانونی استاد محمدعلی طاهری از ایران شده است، چطور پس فردی با این صراحت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته و مشغول فعالیت التقاطی است بدون اینکه اسمی از مکتب عرفان کیهانی حلقه و بنیان‌گذارش به میان آورد؟ …»

هادی نورزاده یکی از مدرسان موضوعات بازاری همچون: موفقیت، هیپنوتیزم، جذب عشق، جذب ثروت و ماساژ است که موفق به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. کسب این مجوز از وزارت ارشاد، نشانگر آن است که اعطای مجوز به این‌گونه فعالیت‌ها، از بی‌ضابطگی و بی‌توجهی به آسیب‌های فرهنگی و اعتقادی این گروه‌ها رنج می‌برد.

وی که به‌عنوان یکی از اساتید علوم ذهنی در ایران مشهور شده است، با برگزاری لایوهای اینستاگرامی سعی در جذب مخاطب دارد.

در بخش معرفی سایت شخصی او آمده است:

«ایشان از سال ۱۳۹۰ در زمینه‌های مختلف علوم ذهنی و رشد و موفقیت فردی فعالیت مستمر و فوق‌العاده به سزایی داشته‌اند و این فعالیت در سال ۱۳۹۵ به‌صورت رسمی شکل جدید و ساماندهی شده ای را به خود گرفت تا تمام این فعالیت ها به رشد و شکوفایی تک تک همنوعانمان در سراسر جهان و اشاعه ی عشق و انرژی های مثبت منجر شود چرا که بزرگترین هدف ما این است که جهان را به جایی برای زیباتر زیستن تبدیل کنیم تا همگان به استادی توانا و با درایت و زندگی ساز تبدیل شوند استاد تغییر هوشیار تقدیر و معجزه گر زندگی ساز چون کوه مقاوم و چون رود جاری ایشان برای کسب تجربه خوشبختی، آرامش، ثروت، موفقیت و ایجاد این تحول عظیم، کتاب‌های زیادی از نویسندگان موفقی همچون آنتونی رابینز، والاس وتلز، پائولو کوئیلیو، برایان تریسی، جان گری، باربارا دی آنجلس، استر هیکس، راندا برن، ریچارد باخ، وین دایر، دیل کارنگی، مارک فیشر، اوشو، اسپنسر جانسون، کاترین پاندر، فلورانس اسکاول شین، جک کنفیلد، رابرت کیوساکی، ناپلئون هیل، دیوید برنز، تی هارو اکر، جوزف مورفی، و ده‌ها نویسنده دیگر را مورد مطالعه و کنکاش قرارداده و ضمن بکارگیری آموزه‌های آن‌ها در تمام ارکان زندگی، موفق به کشف رموزی می‌شود که رد پای آن را در تمامی آثار این نویسندگان به وضوح می‌بیند. وی با به کارگیری این رموز و آموزه‌ها موجب ایجاد تحولی عظیم در تمام جنبه‌های زندگی خود اعم از مالی، معنوی، ارتباطات و… می‌گردد که به نقل از خودشان، تحولات ایجاد شده در زندگی‌اش، برای افرادی که از نزدیک با او در ارتباط بوده و او را با مشخصات و شرایط گذشته‌اش می‌شناختند، غیر قابل باور می‌نماید»

در حقیقت با مطالعه این بخش از زیست نامۀ وی متوجه می‌شویم که هادی نورزاده و کاری که انجام می‌دهد، تفاوت چندانی با دیگر اساتید موفقیت ندارد.

نکتۀ دیگری که در وب‌سایت شخصی هادی نورزاده توجهات را به خودش جلب می‌کند، باطل شدن نماد «نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)» وی است.

بسیار جالب است که تیم عملیات روانی عرفان حلقه شاخه تورنتو، این شخص را رقیب محمدعلی طاهری می‌داند و با ترفند قدیمیِ وابستگی امنیتی به حاکمیت ایران، تلاش می‌کند این فرد را تخریب کند.

این موضوع اوج ضعف شاخۀ تورنتو و ریزش شدید مخاطبان اندیشه‌های التقاطی محمدعلی طاهری را نشان می‌دهد. تجزیۀ این فرقه به چند گروه مختلف و همچنین عدم تعادل روانی محمدعلی طاهری، آن‌چنان به ساختار این فرقه آسیب زده که تیم عملیات روانی وی چاره‌ای جز لفاظی به یک مربی موفقیت ندارند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7383
  • 893 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. استاد نورزاده فردی بینظیر و آگاه هستند
    من به ایشان ایمان دارم

  2. کی گفته طاهری بده من توگروه این اقابودم برای مشکلی بهش پی دادم سال۹۵بود گفت ۱۵میلیون میخام تابهت راهکاربدم.ایاطاهری هم ایجوره؟یکم منصف باشید.ب یکی از مخاطبین گفت گوساله ی دهاتی.و باعث شد من بخاطر بی نزاکتیش لفت بدم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.