24
فرقه شیخ اکبر ماهیت زنانه می‌یابد؟

مصاحبه؛ مرگ شیخ اکبر تهرانی و آینده فرقه شیخ اکبر

  • کد خبر : 6217
  • 19 آذر 1399 - 9:33
مصاحبه؛ مرگ شیخ اکبر تهرانی و آینده فرقه شیخ اکبر
اگر زهرا تهرانی -که نمی‌دانیم امروز در چه وضعیتی است و از حکم قضایی‌اش هم خبر نداریم- مجال پیدا کند، می‌تواند به اعتبار پدربزرگش مجددا جریانی را راه‌اندازی کرده یا روی همان بستر پیشین و با به کارگیری برخی توانایی‌ها و بازنشر حرف‌های شیخ اکبر از طریق ویرایش رسانه‌ای فعالیتی را آغاز نماید.

بهداشت معنوی؛ شیخ اکبر تهرانی با تمام فراز و نشیب خود درگذشت اما مهمترین سوال، آینده فرقه به جای مانده از وی است. در همین رابطه گفتگویی داریم با آقای محسن یوسفی کیا، کارشناس معنویت های نوظهور. این گفتگو را با هم می خوانیم.

در خدمت آقای محسن یوسفی کیا هستیم، کارشناس معنویت های نوظهور در موسسه بهداشت معنوی. آقای یوسفی کیا سلام و وقت بخیر.

سلام علیکم و رحمه الله

مستقیم می رویم سراغ اصل مطلب، شیخ اکبر تهرانی درگذشت؛ به همین بهانه می خواستیم کمی در مورد جریان فرقه ای راه افتاده به دنبال وی سوالاتی بپرسیم. ابتدا کمی در مورد گذشته شیخ اکبر و اینکه چه اتفاقی افتاد که وی شیخ اکبر شد، توضیح می دهید؟

بله حتما، آقای شیخ اکبر گرده‌ای یا گرویی که البته تردید از بنده است، ملقب به شیخ اکبر تهرانی پیرمردی کم سوادی بود که در گذشته دور شور و نشاط مذهبی و دغدغه مذهبی داشته و به تدریج به یک سخنران مذهبی تبدیل می‌شود و به دلیل هیبت و ظاهری که داشته به عنوان یک استاد اهل معنا و معلم اخلاق شناخته می‌شود؛ حتی برخی روحانیون در تهران نیز به وی جذب شده و فکر می‌کردند که شخصی همانند شیخ رجبعلی خیاط است. وی قبل از انقلاب هم فعالیت داشته ولی در دو دهه اخیر و با افزایش قدرت فضای مجازی وی نیز قدرت زیادی پیدا می‌کند. تبلیغات وسیعی به نفع وی صورت می‌گیرد و سی‌دی‌های سخنرانی‌های وی نیز به شکل وقف در گردش در اختیار مردم قرار می‌گرفت و به دلیل شباهت نام .خانوداگی به آیت‌الله آقامجتبی تهرانی حتی برخی، سی‌دی سخنرانی وی را با سخنرانی‌های آقا مجتبی تهرانی اشتباه می‌گرفتند

 

| توهم شیخ علی اکبر تهرانی- من برادر ارشد حضرت ابوالفضلم

 

به هرحال به برکت فضای مجازی رشد خوبی می‌کند و روشنگری‌ها علیه وی در اوایل دهه 90 توفیق چندانی نمی‌یابد. در این دهه تبلیغات وی به شدت توسعه یافت، به‌طوری‌که از نیشابور، ملایر و تیران اصفهان مریدانی داشت. به نظر نقطه عطف جدی جلسات وی پررنگ شدن نقش زهرا شریفی ملقب به تهرانی نوه دختری وی است. وی آرام آرام در دل شیخ اکبر جای باز کرده و خواب‌هایی را در تایید شیخ اکبر یا واقعا می‌دیده یا از همان ابتدا خواب‌سازی می‌کرده و در یک دفتر خواب می‌نوشته و به وی می‌داده و باعث شده که امر بر شیخ اکبر مُشْتَبَه شود که واقعاً یک فرد برگزیده از سوی خداوند و اهل‌البیت علیهم‌السلام است. برای مثال جمله معروف شیخ اکبر که می‌گوید شخصی در خواب اهل‌البیت علیهم‌السلام را دیده که به وی گفته‌اند ما تا الان 14 نفر بودیدم و با امدن شیخ اکبر شدیم 15 نفر، آن شخصی که این خواب را دیده یا ساخته، زهرا تهرانی نوه وی بوده است.

پس به نظر شما مشوق اصلی شیخ اکبر به توسعه بساط فرقه ای، نوه وی زهرا تهرانی است؟

بله همینطوره، البته به نظر می‌رسد که این زمینه در شیخ اکبر، از پیش از زهرا تهرانی نیز وجود داشته است. در حقیقت یک عده دنبال این بوده‌اند که وی را بزرگ کنند، ولی زهرا تهرانی با هنرمندی نه تنها شیخ اکبر، بلکه مردان و جلسه مردانه فرقه را هم در دست خود گرفته بود؛ به‌طوری‌که برخی مریدان حاضر شده‌اند که برای دکوراسیون خانه زهرا تهرانی میلیون‌ها تومان خرج کنند، که البته تصریحات شیخ اکبر درباره فضائل زهرا تهرانی نیز بی‌تاثیر نبوده است. در جلسات زنانه نیز وی برای خود کمالاتی را مطرح می‌کرده، به‌طوری‌که یک بار برای تولد وی یکی از زنان حاضر در جلسه متنی را در وصف زهرا تهرانی می‌خواند که از به کاربردن تعابیر به کار رفته در آن میان و ایجاد مشابهت بین حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و زهرا تهرانی انسان شرم دارد، کما اینکه خود زهرا تهرانی نیز همین قبیل تعابیر و توصیفات را در تولد شیخ اکبر می‌خواند و او را برادر امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌نامد.

آینده این جریان را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ شیخ اکبر نیست، مریدان تاحدودی پراکنده شده‌اند ولی زهرا تهرانی همچنان هست.

به هر حال نمی‌شود این موضوع را نادیده گرفت که زهرا تهرانی آدم باهوشی است و به طور کلی آدم‌های باهوش می‌توانند این‌گونه حتی جمعی از مردان را با این قدرت مدیریت کنند و بعید نیست زهرا تهرانی اگر مجال و میدانی پیدا کند بتواند آن آب از جوی رفته را دوباره به جوی باز گرداند. در جریان روشنگری پیش از دستگیری شیخ اکبر برخی مریدان جدا شده و فهمیده‌اند ماجرا از چه قرار است، اما برخی نیز این موضوع را باور نکردند. اگر زهرا تهرانی -که نمی‌دانیم امروز در چه وضعیتی است و از حکم قضایی‌اش هم خبر نداریم- مجال پیدا کند، می‌تواند به اعتبار پدربزرگش مجددا جریانی را راه‌اندازی کرده یا روی همان بستر پیشین و با به کارگیری برخی توانایی‌ها و بازنشر حرف‌های شیخ اکبر از طریق ویرایش رسانه‌ای فعالیتی را آغاز نماید. به نظر می‌رسد بتوانند به این جریان یک حرکتی بدهند، ولی خب نمی‌دانیم الان کجاست و چکار می‌کند و این مشکل اصلی است؛ خصوصا اینکه جلسات زنانه اصلا ضابطه‌مند نیست و چند خانم می‌توانند جایی جمع شوند و حرف‌هایی را بزنند که هیچ نهاد نظارتی امنیتی و فرهنگی نتواند بفهمند چه خبر است و به تدریج در آن جلسه هسته اولیه با محوریت زهرا تهرانی شکل بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6217
  • 5019 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. باسلام واحترام
    این جندسالی که پنجشنبه شب ها هیبت می رفتم
    خیلی عالیه بودم .حدیث می شنیدیم
    مردم عادی را می دیدم با رغبت می اومدن گوش می دادن .این چیزهایی که شما می فرمایید من نشنیدم
    ولی حیف شد چنین جلسه ای جمع شد.اگرنوه دختری افراط نی کرد .اول تذکر بعد همون جلسه را تعطیل می کردید.نه جلسه خود استاد را
    خدا عاقبت همهمون را بخیر کنه و توفیق بده برای رضای لوکار کنیم .نه برای هوای نفس

  2. من که ایشون رو نمی‌شناسم وامشب اتفاقی مطالب موافق و مخالف راخواندم
    ولی خب عقیده دارم
    یک حمدوسوره برای ایشان کاربدی نیست
    چنانچه هروقت بشنوم کسی مرده مثل مهسا امینی یادیگران که بحمدلله دراین کشوریاسایرکشورهابه مرگ طبیعی یاغیر طبیعی می‌میرند فاتحه می‌خوانم
    ازفرقه و مسلک و مرام هم‌سر درنمیارم
    خداعاقبت مارابه خیرکند
    البته طی این چهل سال بعیدمیدانم ملت دین دارترشده باشند
    یاعلی مدد

  3. بنده از شما میخواهم لوکوموتیر تفکرات خود را از مباحث پورپکانی آزاد کنید وهچون شیخ طوطی نباشید که طوطی وار صحبت می کند. به نظر به شما ناهار نداده باشند چرا که کسی که حتی ۶ کلاس سواد داشته باشد اینگونه موضع نمی گیرد.
    به نظر چند مگاواماتا از انرژی خود را صرف امور دیگر می کردید همچون محقق اردبیلی و مقدس اردبیلی که به خود پرداخته بودند،میشدید.

  4. اینجانب سرباز مقام عظمای ولایت در چند نظر قبلی در مدت مدید گذشته از باب استفهام انکاری چند نظر خدمت شما ارائه دادم!
    آنچه در قلبم به صورت رو راست است خدمتتان می گویم:
    اصلا دوست ندارم از سر هر تیر برق یک آخوند آویزیون شود!
    اصلا دوست ندارم تا ظهور امام زمان انقلاب اسلامی از بین برود!
    اصلا نباید حرف کفار و بی دین ها رو بگم… فرقه تبهکار و فرقه **** و فرقه آخوندیسم…
    اصلا دوست ندارم بچرخی تا بچرخم!
    شما دقیقاً نماینده جمهوری اسلامی و نماینده اسلام و روحانیت هستید!
    چیزهای دیگه رو هم اصلا دوست نداشتم دیگه از باب استنشاق نمیگم!…
    به امید طول عمر با عافیت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته).
    ان شاءالله در گام دوم انقلاب با جهاد تبیین و روشنگری و عمل به منویات معظم له با حرکت جهادی و انقلابی در راستای تمدن نوین اسلامی و بر افراشتن پرچم اسلام در سرتاسرگیتی و رفع فتنه از سرتاسر عالم، همه با هم، هم مسیر شویم.
    به روح رهبر فقید به روح سلامتی رهبر جدید و برای سلامتی رزمندگان اسلام و پیروزی اسلام صلوات بفرستید. یا علی.

    • بخشی از متن به‌علت وجود محتوای توهین‌آمیز، توسط پایگاه خبری-تحلیلی بهداشت معنوی با علامت **** پوشانده شده است.

  5. تو داری نظر شیطانی خودت رو میگی ،انشالله امام زمان میاد حال خیلی‌هاتون جا میاره ،شب دراز است وقلندر بیدار
    شما با این دینداری که بعد انقلاب پیاده کردید چند نفر رو با خدا وائمه آشنا کردید این بزرگوار و نوه محترمشون دنیا رو با احکام واخلاق محمدی پسند آشنا کردند

  6. خدا لعنت کند باعث و بانی جمع شدن هیئت شیخ علی اکبر تهرانی رو ،ولله خیانت کردید در حق مردم دنیا

  7. سلام آقا یوسفی کیا در اصول کافی رسول خدا
    فرمودند سلام مرا به( برادرانم) در آخر الزمان برسانیداصحاب گفتند مگه ما برادران شمانیستیم آقا فرمودند شما اصحاب من هستین آنها با وجود اینکه من واهل بیتم را نمی‌بینند با قرآن وپاره ای از احادیت اسلام رو سفت گرفته وعمل می‌کنند ودر همان روایت این افراد هر کدام ثواب 70 سلمان فارسی رو دارن. خوب حالا که پیامبر افرادی مانند استاد مارو 1400 سال قبل برادر نامیدند والان شما کلیپ ساختین که این آقا خود رو برادر آقا ابالفضل می‌داند. آیا آقا رسوا خدا بالاترند یا آقا ابالفضل؟؟ که داری بالا می آوری از حسادت… واستاد ما فرمودند ریش تراشی کاری نزدیک به فسق هست وشما ادعا کردی که حدیثی نداریم. در جواب شما بحارالانوار جلد76 صفحه 112مرحوم مجلسی به نقل امام الصادق نوشتن ریش زدن کاری نزدیک به فسق هست… وجای دیگه گفتین چرا حسادت وشما هم عالم با سواد دارین واستاد ما بی سواد ن(فاقد سواد حوزوی) وهم جمعیت پای سخنانشان زیاده… شما یه نمونه از قدرت خدا رو ببینین عالمی که شما می‌گویید با وجود در دست داشتن رادیو وتلویزیون ورسانه ملی. حتی یک کلاس درشهر دیگر ندارند.. وباللعکس استاد ما بدون استفاده از رسانه ملی در هر جای ایران حتی در دهات دور کلاس وهیاتش بر پا بوده وهست… چون کلاسهای استاد ما از خدا گفته شد وفقط برای رضای خدا برای گول وشهرت ومقام هم نبوده وهمه افراد از جیبمان در این راه خرج کرده ومیکنیم وبرای بدست آوردن پول ومنسب جلسه وهیات نمیریم….. ودر آخر بدون آقای یوسفی کیا خیلی آسان آخرتت رو خراب کردی…

  8. سلام

  9. خدا در قرآن می‌فرماید شما اگر یک نفر را هدایت کنید کل مردم ‌کره زمین رو زنده کردين
    و رسول خدا می‌فرماید: اونای وه بی باک پشت سر مردم (حالا وای بحال اینکه اون شخص مومن باشه) غيبت میکنن برسی کنی یا از راه زناست یا از راه شیطان
    حالا ببین استاد بزرگوار شیخ علی اکبر تهرانی چند نفر هدایت کرده . …
    تو داری آبروی خودتو میبری با این حرفا
    تو اگه یه زره شرافت داشتی این حرفارو نمیزدی
    فرقه هم اونای هستند که مردمو از خدا جدا کردن ،بی دین کردن ،بی حجاب کردن ،معتاد کردن جونای مردمو ،بی قیرت

  10. جهل بشر تا کجا آخه؟
    یه خرپیره بیاد و توهم بزنه که نفر پونزدهمه؟!!!!
    خاک بر سر حکومت ج.ا که با این همه گوز گوز نمیتونه و یا بهتر بگم نمیخواد دست چنین شیاطینی رو رو کنه.
    زهی تاسف از این همه سفاهت و بلاهت………

  11. سلام علیکم. در مورد خواب صحبت شد، همه میگن فلان پیامبر خواب دید فلان یا پیامبر تعبیر کرد. آیا در اینجا یک پیامبر خواب دیده؟ یا یک پیامبر خواب این خانم رو تعبیر کرده؟ اگر کسی به عالم بالا متصل بشه که همه جا جار نمیزنه. حضرت مهدی (عج)غایب هستن ، بعد هنوز امامت ایشون تموم نشده امام معصوم دیگه ای اومده به اسم شیخ علی اکبر تهرانی؟ این فرقه نیست؟ اگر نیست توهم خالص که هست.درست مثل محمد علی طاهری که اون هم خواب دیده و میگه به عالم بالا دست پیدا کرده.
    دوم اینکه دوستان با هفت سال هشت سال ، پونزده سال سابقه ی پای منبر نشینی این استاد ، فقط دارن به مخالفین استاد فحش میدن و خط و نشون میکشن. آیا استاد این صحبت‌ها رو یادتون داده؟ یا شماها خوب درس نگرفتید؟ اگر استاد یادتون داده که با خط و نشون صحبت کنید پس ایشون سامورایی تربیت کرده .
    ظاهرا ایشون گفته خدا و ائمه واسه من جلسه گذاشتن و… لطفا بفرمایید چه زمانی ائمه به معراج رفتن و جلسه گذاشتن؟ آیا جبرئیل نتیجه جلسه رو به علی‌اکبر تهرانی داده یا خود ایشون رفته گزارش جلسه رو مطالعه کرده؟ نعوذبالله. آیا این فرقه گرایی نیست؟ایشون اگه به کشف و شهود رسیده بود مصداق شعر زیر میشد نه جارچی موضوع.
    آنکه را اسرار حق آموختند…..مهر کردند و دهانش دوختند

    سوم اگر هرکس با خوندن نماز و دعا ، شهید محسوب میشه بنده نمازم رو بخونم و خودکشی کنم تا شهید حساب بشم.
    چهارم وقتی ایشون میگه من برادر ارشد حضرت ابولفضل هستم باید شک کرد اگر شک نکنیم حتما به شعور خودمون توهین کردیم. نه اینجا هرجا هر کسی سخنرانی کرد ، دنبال مغز حرف بگردیم که وهم رو بجای حق بهمون تزریق نکنن.کم نداریم عوامل و عوالم انگلیسی که پرورش پیدا کردن تا به دین ضربه کاری بزنن یا دین رو ریشه کن بکنن و با فرقه ها تفرقه ها ایجاد کنن.
    شما هم مرادتون خدا باشه نه بنده خدا.

  12. به گفته موافق و مخالف هیات شیخ علی اکبر تهرانی از بهترین هیات هایی بوده که نفسانیت زیادی توش نبوده حتی خود من در جلسات آخر مخالفینی میدیدم که باز هم می آمدند…
    هدف خدا بوده و در مسیر یاوری امام زمان(عج)
    من و خیلی های دیگه با آمدن به این هیات هدایت شدیم و همچنان منتظر وجود مبارک مهدی آل محمد هستیم.
    و این را میدانم که شماها همچنان آروم نمیگیگیگیرید!!!!

  13. خیلی حقیر و ترسو هستید وقتی شیخ علی اکبر قیامتی سرحال و سالم بود، توان حرف زدن نداشتید، وقتی ناتوان شد گروه روشنگری زدید بدون اسم و مشخصات…حالا هم که ایشان از این دنیای مزخرف رفت و از شر ویلچر راحت شد و به بهشتی رفت که جای هر کسی نیست!! بالخره یوسفی کیا و مظاهری سیف و … را شناختیم، اون عقده ای ها هم بالاخره اسم شیخ را آوردن و گفتند علی اکبری! اولاّ شما کاملا شناخت داشتید و دارید از شیخ والامقام.
    یوسفی کیا توی مصاحبه میگه در روشنگری های اوایل دهه ۹۰ کار به جایی نرسید! شاید قتل بچه توی هیات هم برنامه ریزی شده بود !بر کسانی که شناخت ندارند حرجی نیست! ولی شماها که خوب شناختید و دیدید وتهمت زدید انسان یاد استفراغ می افتد.
    شیخ سالم بود جرات نمی کردید! حالا که به شهادت رسیده فرقه علی اکبری میگید! توف.
    ببین چه ترسی داشتید؟ یادمه اوایل دهه ۹۰ میگفتن شیخ تف می کنه تو آب! حشیش میکشه،و… پیام هایش را خودم توی کانال های تلگرامی میدیدم! دو حالت داشت یا با قصد و نیت تهمت میزدند یا جاهل بودند!در هر دوحالت تفکر امروزی بسیج گونه و چماقداری احمقانه موج می زد!
    از این ترسی هم که در مصاحبه دارید پیداست که خوب کار کردید ولی از بس کار درسته، بازم میترسید!
    خیالتان راحت حتی کسانی هم که مخالف شدند همه چیزشان ازشیخ بوده است.تفکر و مرام شیخ علی اکبر تهرانی زنده هست پس او زنده است همانگونه که اهل البیت زنده اند و شهدا زنده اند. واین شمایید که مرده اید.
    دنیا کوتاه تر از آنچه برایش دست و پا میزنید هست و بازیچه و لهو ولعب است…
    برای من امروز همچنان ۱۲/۱۲/۹۴ است!
    این هم از این!خب دیدید که همچنان هستیم، ولی شما نه نماینده اسلام واقعی نه نماینده جمهوری اسلامی واقعی نه نماینده روحانیت واقعی نماینده … هیچی نیستید مثل اون کسایی هستید که میگفتید شیخ حشیش میکشه هستید!
    شما شخص مستقل که صراطش مستقیم باشه و قاطی بازیهای دنیا نشه رو نمیتونید تحمل کنید! و حذفش می کنید مثل آب خوردن. تشکیلات مخوف بعضی ها برای چی بوده؟ مگر نه این که آخوندهایی که بالاترین پیشرفتشان پیشنمازی مسجد هست بیایند حکومت کنند که مردم جاهل نباشند و به بهشت بروند؟
    پس این وسط شما چی هستید؟ راه رسیدن به خدا را سد می کنید؟
    به چه قیمت؟
    به همین سادگی! آیا فکر نمی کنید؟
    مثلا باید شخص خارق العاده ای باشه؟ یا مثلا چیز عجیبی باشه که قبول کنید کسی را؟
    قرار نیست چیز خاصی باشه!!!!

    اصلاً شما کاره ای نبوده اید! خود بچه های سابق هیات باعث جمع شدن جلسه بودند!شما خودتون هم میکشتید نمیتونستید کاری بکنید، البته شاید بچه های سابق هیات از نیروهای جاساز و مخفی خودتون بوده باشن. اینم بگم اختیار شیخ دست خودش بود، خودش خواست جمع بشه، خودشم خواسته بره! ولی شما لجن درونتون را نشان دادید.
    این ترس شما هم البته برام خیلی جالبه! توی مصاحبه میگه شیخ داشت معروف میشد و سی دی هاش پخش میشد و از نیشابور و ملایر و اصفهان می آمدند و… خب معروف بشه تبلیغ بشه مگه چی میشه؟که میخواستید خرابش کنید؟ والا آدم رو درست میکرد به خدا میرسوند به اهل بیت میرسوند..
    تناقض!!!!!!!!

  14. از قدیم گفتند دو تا مرید نادان از یک ده شش دانگی بهتره واقعا برای این افراد نادان سفیه که از ایشان دفاع میکنند متاسفم

  15. یک کلام بگم….

    من اصلا اعتقادی به دین نداشتم

    دین را از غیر استاد شنیدم جز اراجیف و دروغ و ریا ندیدم

    هفت سال خدمت ایشون بودم
    مردانه جانانه و خالصانع خدا رو بمن معرفی کرد دین رو بمن معرفی کرد حالا یه سوال

    من میبینم دوستان بعضی از مخالفای این مرد بزرگ ک در تیکع تیکه کردن صدا هم مهارت دارن
    ساعت ارسال پیامشون ظهر هست ….

    نمیخواد کسیو عزیزم خراب کنی

    تو به دین و ایمان خودت برس
    اصلا تو با خودت چن چندی خشگله؟؟؟

    من لات روزگار بودم این مرد ادمم کرد پس برو باغچع خودتو بیل بزن

  16. در عصر ما که اوج فساد بود جوانهای منحرف بدبخت و و به مواد و فحشارو به راه اسلام اورد خاااک بر سر حسودان خاک بو یر جاهلان….نمیخوام ایشونو با حضرت علی مقاسیه کنم اما اون موقع هم ناحوتنمردانه پشت علی رو خالی کردن ایشون جز درستی چیزی نبود شما ها ندیدین ما دیدیم کیه پس زور نزنین ….شرافت بزرگی معرفت و اقاییو تواضع از ایشان میبارید همین باعثشد شماها حسادت کنین و براش کلیپ و صدا تیکه تیکه کنین او زنده هست شما ها مردین وای برشما وای اما صبر کنین تا ظهور نزدیک هست انشاا….من خاک پای استادم استادی. ک منو براه خدا و پیامبر اورد….درود بر حضرت استاد پس خواهشا مخاافا خفه شین …

  17. یکی از چیزهایی که شیخ علی اکبر تهرانی می گفت این بود که انقلاب اسلامی باقی هست تا ظهور امام زمان (عج)
    خیلی دوست دارم این وعده شیخ علی اکبر به وقوع نپیونده.
    حالی از شما گرفته بشه.انقدر قدرت نمایی نکنید.
    شیخ میگفت آمریکا چه سگی هست. ولی شما از آمریکای بیچاره …ترید.

  18. شما که نمیدونم چه غذایی تو هیئت خوردی که اینقدر وابسته شدی و نام نمک شناس شدی
    بخاطر شکم و غذا خودتو فروختی که این اراجیف رو باور کنی
    تا به کی در بندد مشتی دانه ای غافل از قصاب و صاحب خانه ای
    یعنی هرکی بهت شام داد هر چیزی درمورد دینت گفت باید باور کنی و بقول خودت از سگ کمتر نشی
    زنا کار و زنا زاده کسیه که به شعور مردم توهین میکنه و اون احمقی که باور میکنه
    اون کسی که غیرت نداره که بفهمه و نمخاد بفهمه
    زنازاده تو هستی که از این اراجیف حمایت میکنی
    یارو تو هیئت بصورت مشکوک مرده میگید شهید راه استادانمان شد
    و رجعت میکنه

  19. یارو خواب ساخته گفته الان داخل بالشت رو نگاه کن 7تا ده هزار تومنی نو هست .سر حاجی شیره مالیده
    اون هم ده هزار تومنی های نو رو پیدا کرده سر منبر گفته.
    این دین شما که ساختین پایه هاش براساس این خوابهاست.
    و مقایسه میکنیدبا خوابهایت انبیای الهی
    .

  20. مستثنيات غيبت:مرحوم شيخ انصارى در اوائل كتاب مكاسب محرمه چند مورد را جزء حرمت غيبت ندانسته و استثناء نموده و فرموده است در اين موارد غيبت جايز است :

    1 – كسى كه در مورد شخصى با انسان مشورت مى كند و از او مى خواهد كه خوبى و بدى آن شخص را براى او بازگو كند، انسان بايد براى او خيرخواهى كند و واقعيت را براى او بيان كند، مخصوصا در كارهاى خير مانند ازدواج ، كه بخواهد دختر به او بدهد يا دختر از او بگيرد، و غيبت در اين موارد اشكال ندارد، زيرا كه خيرخواهى براى مشورت كننده واجب ، و خيانت به او حرام است ، زيرا خيانت به او چه بسا مفسده اش از واقع شدن در غيبت بيشتر باشد.

    2 – در مورد ظالم و ستمگر غيبت كردن و شنيدن غيبت اشكالى ندارد زيرا خداى متعال مى فرمايد: (( ((لا يحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم

    پس مظلوم و كسى كه مورد ستم واقع شده مى تواند ظلم ظالم را در نزد كسى كه از ظلم او خبر ندارد بر ملا كند و از دست او شكايت كند و بدى او در اين مورد اشكالى ندارد.

    3 – اگر آدم فاسقى شهادت داد يا خبرى آورد كه فلانى چنين و چنان است بايد به شهادت او ترتيب اثر داده نشود، و به محض شنيدن خبر نادرست او حكم نكنيم ، بلكه غيبت و بدگوئى او نيز در اين مورد جايز است ، چون حكم نكردن به شهادت فاسق مصلحتش بيشتر از مفسده آن است ، و بدگوئى او در اين مورد اشكالى ندارد، چون با شهادت به ناحق او يا به ترتيب اثر دادن به خبر دروغ او ممكن است بين چند طائفه بهم بخورد و بدينجهت مفسده عظيمى رخ دهد.

    4 – اگر كسى به شخص عادلى تهمت زد بايد كلام او را رد كرد و الا غيبت خود او كه به مؤ من عادل تهمت مى زند در اين مورد جايز است .

    5 – كسى كه ادعاى نسبى را مى كند كه اهليت آن را ندارد، بايد او را رد كرد و حرفش را قبول نكرد و لو با غيبت نمودن و بدگوئى پشت سر او (در همين مورد.)

    6 – كسى كه حرف باطلى را در مورد دين اسلام مى زند و يا مقاله اى عليه دين اسلام مى نويسد، غيبتش در اين مورد اشكالى ندارد.

    7 – كسى كه علنا فسق و فجور انجام مى دهد، مثلا علنا روزه مى خورد و يا گناه كبيره انجام مى دهد و يا زنا مى كند و يا شراب مى خورد، غيبتش * جايز است .

    و بايد قصدش از غيبت و بدگوئى او اين باشد كه از كار زشتش بازدارد، و در واقع اين احسانى است به حق او. چون مى خواهد او را به كارهاى خوب وادارد.

    8 – غيبت بدعت گذار در دين جايز است ، در صورتى كه خوف داشته باشى كه او مردم را گمراه كند.
    معنی غیبت رو بفهمیم بعد به منتقدین فحش و بد بیراه بگیم بااین تفکرات و توهین و توهم نسبت به نظرات مخالفین جایگاهی در هیچ جا نخواهید داشت

  21. شیخ علی اکبر تهرانی را کُشتید، اول اینکه الفتنه اشدّ من القتل.
    دوم اینکه بدتر از کشتن فیزیکی ایشان، فتنه درست کردید.
    اگر راست می گویید به ایشان حمله نمی کردید او را زندانی نمی کردید او را حصر نمی کردید، انسان ها آزاد هستند ، بعد میدیدیم که چه میشد. اگر در آن صورت هیات جمع میشد یا از دنیا میرفت قضیه شکل دیگری داشت.
    ایشان تا آخرین لحظه هیات گرفت،خودش هیات را جمع نکرد،بلکه با زور و حمله جلوگیری شد.
    من نمیدانم عده ای چقدر احمق هستند میگفتند شیخ گفته هیات من هست تا ظهور، پس چرا جمع شد؟ خب چه طور هیات می گرفت؟ در دادگاه ویژه روحانیت هیات میگرفت؟ یا هنگام حمله یگان ویژه؟ چه توقع هایی دارن! اصلا اعتقاد دارید ممکن است خود ما ظهور را به تاخیر بیندازیم؟باکارهایمان. شاید ظهور بوده و ما آن را عقب انداختیم.شاید۵۰شاید۲۰ شاید ۱۰۰سال!!
    وبعد از شهادت ایشان(هر کس مطیع قرآن و سنت ما باشدو اهل عمل به آن اگر بمیرد شهید محسوب میشود) باز هم چرت وپرت می گویید.
    مقابله با ایشان به دست شقی ترین افراد صورت گرفت. چرا که ایشان سعیدترین فرد بود.
    من منتظرتر از ایشان برای ظهور امام زمان ندیدم، پس منتظر واقعی رجعت نخواهد کرد؟مگر اینکه ایشان در بهشت انقدر عشق کنند که دیگر نخواهند برگردند.
    من یاد گرفتم هر چیزی ممکن است!

  22. اولاً درجات شیخ علی اکبر تهرانی عالیست، شک ندارم بالاترین درجه بهشت به همراه آقا ابراهیم سکنی گزیده اند، دارند عشق می کنند.و همین سبب آرامش من است .یک زمان ایشان برای استاد ما دلتنگ بودند، الان ما داریم برای ایشان دلتنگی می کنیم.

    میدونستید رضا پهلوی اُسگل به اعوان جمهوری اسلامی میگه:
    # فرقه تبهکار
    متاسفانه یا خوشبختانه خیلی از مردم هم الان شما آخوندها را
    # فرقه تخماتیک میدونند.
    خودتون میدونید بیش از ۷۰ درصد زیرپاتون خالیه.
    دور نیست روزی که از سر هر تیر برق یک آخوند آویزیون بشه.
    #فرقه چاپلوسیسم
    #فرقه آخوندیسم
    #فرقه مفت خوریسم
    #فرقه سکسبازیسم
    آیت الله خمینی گفت بهشتی به تنهایی برای من یک امت بود.
    شما میگی گروه، فرقه و…
    ملائکه میگویند یک جهان
    من خودم یک جهان ارزش دارم.
    مردم سه گروه اند:۱خاشاک ۲دانشجویان راه نجات ۳دانشمندان ربانی وجود جهان به خاطر ۲و ۳ هست.
    خداوند میگوید… باک ندارم بقیه در چه مهلکه ای نابود میشوند.
    عاشق شیخ علی اکبر تهرانی
    #بچرخ تا بچرخیم

  23. مگس میاد چیزهای ناچیز و کوچک و بی اهمیت رو نشون میده
    معصوم پانزدهم بودن ایراد کوچکی نیس
    خدا و پیامبران در مورد من جلسه گذاشتن ایراد کوچکی نیس
    تفسیر قرآن به طبق نظر خود جهت خود ایراد کوچکی نیست
    شما مگس صفت نیستی باشه گاو صفت نباش

  24. ولی حتما در این جامعه افراد دانا و عاقل و مورد و اطمینان وجود دارند
    خانواده محترم شما هم هستند که انسانهای عاقلی هستند،این چند تا کلیپ رو به آنها نشان بدین چندتا هم سخنرانی کامل بدین گوش کنن
    ببینیم نظرشان چیه
    حرف پدر مادرتون رو بشنوید حرف افراد دانا رو گوش کنید چه راه نمایی میکنند.
    و سلام
    ادامه این بحث ها به جدل و مرافه ختم میشه و فایده نداره.
    ادامه آن هم بی فایدست.

  25. یه خواب رو پیامبر مرسل می بینه
    یه خواب رو یوسف پیامبر ع می بینه یعقوب نبی تفسیر میکنه با علم الهی
    یه خواب رو پادشاه یک مملکت می بینه یوسف نبی تفسیر میکنه
    عزیزان یه سری خوبها رو هم یه خانوم می بینه و …..

  26. آقایون اگه من وارد بحث شدم دراینجا.
    من شخصا هیچ خرده گیری با شخص استاد شما نداشتم بارها گفتم خدا بیامرزد قاضی خداست به حرف من و شما نیس
    تمام تلاش من گفتن یک سری مسایل بود که کمی مطالب رو از یه دیدگاه دیگه بنظرتون برسه
    شماها هم خیلی ناراحت میشدید من از ناراحتی شما ناراحت تر میشدم
    .میخواستم تجدید نظر کنید در افکار ،که نشد
    هرکسی مختار است در انتخاب خودش
    من شیخ رو خیلی خوب می شناسم و هیچ کدوم از شما مثل من حرفهایش گوش نکردید.
    مشکل ما اینجا و دراین بحثها جبهه گیری هاست که میشه
    حدیث گفتن رو هممون بلدیم در راه اثبات خودمون
    شما استادتان رو حق می دونید واز احادیث و روایات جهت اثبات ایشان استفاده میکنید
    در حالی که ایشان با گفتارشان خودشون رو بنمایش گذاشتن
    مردم همانها را گوش خواهند کرد و قضاوت خواهند کرد

  27. در مورد اهانت به اهل بیت (ع) که میگی
    من 15 ساله شاگرد ایشونم
    در این مدت ایشون جز از خدا و رسول و اهل بیت(ع) نگفتند و من نشنیدم و سی دی هاش موجوده
    ایشون خودشونو خاک پای اهل بیت (ع) میدونستند
    اما
    در مورد حضرت ابوالفضل (ع)پرسیدی
    ایشون خودش رو خاک پای ایشون میدونست
    ولی بدون
    آقا رسول الله (ص) میفرمایند :
    سلام من رو به برادرانم برسونید
    دور و بری ها میگن آقا ماییم برادران شما
    پیامبر(ص) میفرمایند : نه
    شما اصحاب منید
    اونها برادران من در آخر الزمان هستند چنان به خط سیاهی که روی کاغذ گذاشتیم ایمان میارن که شما نیوردین
    40 سال از قرآن و امامان (ع) گفتن همون ایمانی که پیامبر (ص) فرمودند
    و پیامبر(ص) اون روز گفته سلام من رو به برادرانم برسونید
    اون خواب تایید گفتار آقا رسول الله (ص) است نه توهین به ایشون

  28. شما که اینقدر راحت تهمت میزنی و ایشون رو با وهابی مقایسه می کنی
    شما که برادر نیستی ولی بدون
    در کافی شریف پیامبر گرامی اسلام (ص) میفرمایند :
    اگه دیدید یه نفر بی باک پشت سر مردم حرف میزنه
    اگه بررسی کنید این یا از راه زناست یا از راه شرکت شیطان

    اما هرچی فکر میکنم
    میبینم زناکار هم شرافت داره
    قارون دید حریف موسی نمیشه
    یه زن زناکار رو یه کیسه زر داد تا بگه موسی با من زنا کرده روز بعد که همه جمع بودند و قرار بود بگه موسی با من زنا کرده
    نیومد بگه — اونجا خود قارون اومد گفت موسی تو با این زن زنا کردی — زن اومد گفت نه –موسی آدم پاکیه
    میبینم زناکاره شرف داره
    ولی شما نداری
    که میگی وهابی
    ولی بترس از خدایی که در قرآن وعده داده به عذاب برای کسانی که تهمت میزنن(سوره نور رو بخون آیه 10 تا 20)

    ایشون 40 سال از قرآن و احکام گفت حالا شما میگی وهابی
    این ویژگی گفتار اهل بیته وقرآنه که در ظرف 6 ماه که زیاده بلکه با یه آیه میتونه فقیه بشه
    اینو خود پیامبر (ص) فرمودند:
    اونجایی که طرف تازه ایمان اورده بود گفتند برو اونجا قرآن رو یاد بگیر
    طرف سوره اذا زلزله رو براش میخوند
    تا رسید به “فمن یعمل مثقال ذره خیر یره–فمن یعمل مثقال ذره شر یره”
    طرف بلند شد گفت: فهمیدم –فهمیدم –فهمیدم
    اون گفت این یک سوره بود کجا میری
    پیغمبر(ص) فرمود : این فقیه شد و رفت

  29. متوجه میشوید دارید چه کار می کنید؟ اگر قرار به نفی باشد پس بنده هم موسسه بهداشت معنوی را فرقه می دانم.
    قرآن و سنت که مختص به شخص و گروه خاصی نیست. خدا مال شماست؟ فکر نمی کنم رسول گرامی اسلام و اهل بیت ایشان در ملکیت و سندیت کسی باشند، اگر بحث تکامل و تعالی انسان است هرکس از هر طریقی به خداوند میرسد، هرکس رزق و روزی خود را از هر کس بخواهد بر خواهد گرفت.
    با این دید منفی و ایرادگیری شما تقریباً تمام سخنرانان مذهبی و… که فرقه خواهند بود. چرا که گرفتن عیب و ایراد کاری ندارد.
    آیا معتقدید که هیچ عیب و ایرادی نباید باشد؟
    بعدش متولی این مسائل کیست؟ اساساًجایگاه حقوقی موسسه بهداشت معنوی در خصوص اطلاق فرقه به شیخ علی اکبر تهرانی چیست؟
    لطفاً اصلاح کنید در غیر این صورت بد می بینید.
    بنده از گوش کنندگان سخنرانی ایشان هستم و مسیر زندگی ام را عمل به گفتار استاد عزیزم قرارداده ام. خیلی … اضافی میخوری من را فرقه میدانی.
    زهرا تهرانی را هم وسط نکش، هیچ ربطی به او ندارد.
    آینده فرقه شیخ من هستم، کاری نکن تو هر شهر یک پایگاه بزنم، آدم جمع کنم. نشستیم سرجامون شما هم … نخورید.
    الآن هدف از این مصاحبه چه بود؟ نترس بابا همش مال شما.

  30. به نام الله …درجواب سوال که از زهرا شریفی خبرندارید به اطلاع برسانم توی خونه نشسته .هرماه برای امضا و معرفی به دادسرای روحانیت مراجعه می‌کنه..از دیماه سال ۹۵ تا همین امروز..سال ۹۵ هم آذرماه زهرا شریفی وپدربزرگش با اهالی جلسه درنمازخانه دادسرای روحانیت جلسه گذاشتند و عذرخواهی کردند..بنابه گفته خود اجرای احکام روحانیت نباید همین اطلاعات رو هم به شما می‌گفت .اما لااقل خواست کمکی کنه به جمع کردن این بساط .دراین چهار سال حتی ملاقات هم با پدربزرگش نداشته …فقط تلفن اونم هفته ای یک بار…برای خاکسپاری نرفته دلیلشم حاشیه درست نشدن بوده ..یا ممکنه هیئتیها دورش جمع بشن..حرفش الان اینه ..پدربزرگش به رحمت خدا رفته …..توی خونه نشسته هیچ ارتباطی با احدی نداره بعد این جناب خیلی راحت می‌نویسه ادامه فرقه ممکنه زهرا شریفی باشه….مطالب این گزارش رو هم به مأمور تحقیقات دادسرای روحانیت داده …وگفته بازم اینها ول کن نیستند …اگر مرضی درکاربود برای خاکسپاری حاضر میشد…لطف کنید اگر از خودش سوال دارید مدیر این سایت شماره همراه بدید خودش بهتون زنگ بزنه ….بس کنید این دعواهای لفظی رو…یک مطلب بدون هیچ مدرکی گذاشته شده و همه به جان هم افتادند..درضمن قرار شد اگه دادگاه روحانیت صلاح دید عکس خانه این بنده خدا رو بزاره تا ببینند میلیونها خرجی که در خونه ش شده چه شکلیه …..فقط بس کنید یه کم فکر کنید …جلسه جمع شد ایشان به رحمت خدا رفتند منزلشان فروخته شد الان چند طبقه ساخته خریدار رفته بالا ….بازم دارید ادامه میدید ….

  31. در مورد کارشناستون که گفته
    ایشون پیرمردی کم سواد بوده
    امام علی (ع) میفرمایند :
    اگه علم میخواست به یه نفر شرافت بده
    اول شرافت مند شیطان بود
    چون پای درس همه پیامبران بوده

    اما اون علم معنوی والهی
    که برای خدا ارزش داره اون ایمانه
    ایمان هم در قلبه
    و کسی هم جز خدا نمی تونه نمره بده
    و با این کاغذ هایی که شما به عنوان مدرک دارین
    ایمان بدست نمی اید
    ایمان نوری است که در اثر تواضع و بندگی
    خدا در قلب مومنین جا میده و به زبونشون جاری میکنه
    کاری که برای استاد بزرگوارمون شده بود
    و خدا هم به اون ورق ومدرک که به عنوان کارشناس داری
    اصلا نگاه نمی کنه

  32. اینکه در مورد خواب میگی

    شما اگه مسلمان هستید یه عید دارید به نام
    عید قربان که از بزرگترین اعیاد هر مسلمانی است
    این عید به خاطر قربانی کردن حضرت اسماعیل (ع)شکل گرفت
    اما این که حضرت ابراهیم (ع) باید حضرت اسماعیل (ع)رو قربانی میکرد
    خدا در خواب به حضرت ابراهیم (ع) نشون داد
    این خواب رو خود قرآن در سوره صافات آیه 102بیان میکنه
    پس
    یکی از بزرگترین عید مسلمانان و مراسم قربانی در حج از روی یه خواب شکل گرفت
    وخود قرآن خواب رو تایید میکنه
    واگه شما در زمان ابراهیم (ع) میبودید حتما میگفتید
    با یه خواب میخواد بچه اش رو به کشتن بده
    و این خواب رو رد میکردید

    یا حضرت یوسف (ع)
    به خاطر خواب یه پادشاه و نه اینکه خودش خواب دیده باشه
    خواب پادشاه رو قبول میکنه
    وبه خاطر خواب اون
    14سال یه مملکت مشغول به خواب یه فرد معمولی میشن
    شما اگه میبودید میگفتید به خاطر یه خواب ما رو به بازی گرفته
    جوری که در همون زمان هم بعضی ها میگفنتد
    اما با همون خواب هم حضرت یوسف (ع) نجات پیدا میکنه و هم یه مملکت
    و قرآن هم این خوابها رو تایید میکنه

  33. شهید دکتر بهشتی در طی سفر خودشان جهت سخنرانی
    به یکی از شهرها
    که کاروانی از خودرو ها همراهشان میکردند
    یکباره همه را نگه داشتند گفتند همه پراکنده شوید و بروید
    این کار طاغوت است که یکنفر رو اینطور متکبرانه حرکت کند و چند صدنفر جلو وعقبشان
    طاغوت امامه بسر با طاغوت تاج بر سر هیچ فرقی نیست
    .شریک جرم طاغوتی مثل فرعون یاری گران فرعون است.
    یاری گران ابوموسی اشعری علی ع را خانه نشین کرد
    .کدوم فرعون، فرعون آق منگول،میشناسیش همون که پسرش رفت سربازی والدینش دل ناگرونش بودن

  34. کسی که به اهل بیت اهانت میکنه و میگه من برادر ارشد حضرت عباسم
    یا میگه خدا و پیامبران
    در مورد من جلسه گذاشتن و میگن از آدم تا خاتم چنین کسی نبوده
    این توهین به وجود مبارک خداوند نیست
    .شیخ میگفت اگه کسی 6ماه در این جلسه بیاد میشه فقیهه کامل و چنین و چنان است
    برادر بزن اینترنت ببین وهابی ها در پاکستان چند ماهه دکترای الهیات میدادن به همفکرانشان دقیقا 6ماه
    .

  35. جلمه را کوتاه کنیم والسلام
    اگر دوستان از من رنجیدن طلب بخشش میکنم.
    جدل و بحثی که هیچ یک از طرفین بنا رو بذارن به قبول نکردن استدلال طرف مقابل
    هیچ سودی نداره
    امید دارم خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
    و از لغزش ها حفظ کنه

  36. سلام
    قابل توجه بهداشت معنوی، محسن یوسفی کیا و تمام کسانی (اگر کس باشن) که دینشون رو به دنیاشون فروخته اند یا می‌فروشند.
    بنده حقیر محسن هستم که خداوند توفیق داد مدت حدودا 11 سال در کلاس درس شیخ علی اکبر تهرانی رحمة الله علیه حاظر بودم و هیچیک از این صحبت‌هایی رو که شما فرمودید در ایشان ندیدم و هیچ ادعایی از ایشان نشنیدم. کلاس درس ایشان فقط قرآن و سنت رسول الله (ص) بود، اگر مردم و در رأس آنها مسئولین در این چندین ساله انقلاب حتی به 20 درصد فرموده های ایشان که چیزی جز قرآن و فرموده های معصومین (ع) نبود، عمل می‌کردند کشور ما باید گل سر سبد تمام کشورهای جهان می‌بود، ولی افسوس…..
    خلاصه اینکه دوست عزیز این چیزهایی رو که فرمودید بنده هرگز در ایشان ندیدم و ایشان هم که به رحمت اللهی پیوستند، اگر شما راست میگویید که انشاالله خداوند استاد ما رو ببخشه و بیامرزه و اگر فرموده های شما در مورد ایشان درست نیست، انشاالله خداوند شما رو ببخشه و به راه راست هدایت کنه.
    و سیعلم الذين ظلمو ای منقلب ینقلبون.
    العاقبة للمتقین و ان الله مع الصابرین

  37. در طول تاریخ کمتر شخصیتی مثل ایشان بوده که به معنای واقعی کلمه اسلام ناب محمدی رو پیاده کرده، اسلامی که وجود مبارک امام زمان عج در زمان ظهورش پیاده میکنن

    تمام کسانی که راه خدا و اسلام رو رها کردند و به دنبال زندگی خود و دنیا رفتند حسرت عظیمی در راه دارند

    تمام عظمت کسانی که در جلسه استاد شیخ علی اکبر تهرانی رحمت الله علیه بودند و به وسیله ایشان اسلام ناب محمدی را یاد گرفتند به این هست که این راه را ادامه بدهند، مگرنه خدای تبارک بی نیاز از همه ی مخلوقات هست و ماییم که نیازمند اوییم

    اکثر اتفاقاتی که در جلسه افتاد بوسیله نامردان و مزدوران و حسودانی بود که آخرت خویش را نابود کردند

    من بنا بر تکلیف شرعی که داشتم از حق دفاع کردم و باقی مسائل را به خدای تبارک واگذار میکنم و حجت را بر شما تمام کردم

    البته ممکن هست شما از کسانی باشی که چندین سال در این جلسه بودید و یا یک فرد عادی

    و خداوند آگاه به درون سینه هاست

    بحث من با شما تمام هست

    وجعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا و اغشیناهم فهم لا یبصرون

    والسلام علی من تبع الهدی

  38. سرود بر همگان،
    به هیچ کس هیچ ربطی نداره که چه کسی چه عقیده ای دارد، یوسفی کیا را باید کفاره بدهی نگاهش کنی، آخه تو چه کاره ای؟ عقیده من دست تو هست؟ از چی میترسید؟ شما عقیده خودت را ترویج بده،
    شیخ اکبر تهرانی ۴۰ سال سخنرانی کرده، تمامش موجود هست،
    Aliakbararchiveکانال تلگرامی سخنان اوست.
    خیلی های دیگه هم در مملکت تریبون دارن، میتوانید بروید آنها را گوش دهید.
    اگر چند کلیپ شیخ مشکل دارد، خب که چه؟ مجازات شد دیگر.
    دیگر دنبال چی هستید، سوزش از کجاست؟ به شما ربطی ندارد که می آیید میگویید بروید دنبال زندگیتان، شما بروید دنبال زندگیتان و به ما کار نداشته باشید. دههه عجبا!!!!!!

  39. یه سخنرانی داشت به گمانم سال 60بودش
    بین بچه ها معروف شد به سی دی 60
    من چند بار گوش دادم اونجا که قدیمی های جلسه بودن
    که بقول خودش رفتن
    اونجا میگه شما چطور میخایدخدا رو بشناسید وقتی هنوز منو نشناختید.
    این حرف رو علی ع میزنه در حد علی ع است نه کسی دیگه.
    پس از همون اول مشکلاتی بود ما نمی دونستیم
    یکی نبو بگه تو کی هستی که تو را باید بشناسیم
    این ادعا ادعای بزرگی مال معصومینه.
    پیامبرش می فرمایدمن بشری هستم مثل شما
    شیخ چند بار شنیده بودم میگفت روزیتون هم دسته منه
    رفیق روزی دست خداست وبس
    آنجا که عقاب پر بریزد از پشه کوچکی چه خیزد
    آسمانی که رسول الله و علی ع ستاره هاش هستند منو تو چیکار ه ایم
    اشتباه میدونی کجاست شما اگه اونو در استاد اخلاق میدانستید الان با اشتباهات ش میرفتید دنبال زندگیتان
    ولی اینقدر بزرگش کردین که نه خدا توانیش خواند نه بشر توانیش خواند.
    تمام بچه های جلسه همشون مثل دسته گل آقا نجیب فهمیدن اشتباه رفتن دنبال انسانیت خودشون تمام
    ولی شما موندین هنوز دفاع میکنید حساب آبروی خودتون نمی کنید.

  40. شیخ میگفت به من میگن علی اکبر قیامتی.
    چون حرفام قیامتی بپا میکنه،
    میگفت پایه های دین اگه دوتا باشه یکیش خوابه
    کجای دین اینو گفتن
    عزیز جان تو که مگس صفت نیستی اینو توضیحی بده
    این همه خواب های کمپانی وار پمپاژ میشد و ایشون تایید میکردند
    بعدش رهبر اگه اشتباه کرد وجودش داشت گفت اشتباه کردم عذر خواست
    شیخ تا آخر پشت زهرا شریفی وایسادواز تمام کاراش دفاع کرد
    رفیق من دنبال اینم که بدونی اون آقافوت مرد.خدابیامرزه
    ولی بدون برادر عیب ها بزرگن ادامه نده قبول کن ایرادات بزرگن نمیتونن راهنمای زندگی باشن.به استادت هم احترام میزاری بزار ولی دیگه پیرویش نکن
    خودش مگه نمی گفت اگه حرف های منو قرآن تایید نکردبزنیدسینه دیوار
    مگه نمی گفت این صحبتها وسی دی ها میمونه فردا می زارم جلوم نمیتونم انکار کنم
    خوب این سی دی سرچ کن کلیپهارو ببین تصمیم بگیر
    کاری بامحبت قلبیت نیس داشته باش ولی برو دنبال زندگیت و دینت استاد خوب پیدا کن.
    مگه نبود اون آقایی که ادعای پیامبری کرد بعد توبه کرد مریدان ول کن نبودن
    مگر برسیسای عابد نبود.مگر معاویه قرآن نویس نبود…..
    آقاجان آخرش خراب کرد

  41. واینکه
    گفتن مشهد نرو — برید پیش شیخ علی اکبر که داره ما رو
    و گفتار ما رو میگه
    و شما میگی هیچ کدوم از علما این نگفتن
    شما نخوندی
    و گرنه در کتابهای معتبر شیعه هست که
    امام صادق(ع) دور خانه خدا تشریف دارن
    دست یکی از شاگرداشو میگیره
    به شاگردش میفرماید:
    میبینی این مردم دور این سنگها میچرخن
    اینها باید بیان پیش ما احکام و گفتار ما رو یاد بگیرن
    (امام نمی فرماد خانه خدا
    میفرماد دور این سنگها میچرخن )
    وقتی میگن برید پیش استادمون
    چون استاد بزرگوارمون گفتار امام رضا (ع) رو بیان میکردند
    میفهمیدیم امام رضا (ع) از ما چی میخواد
    که زیارت رو باطل نکنیم
    مهم تر از خود زیارت, گفتار این امامان بزرگوار است
    که به مردم برسه
    و ایشون اون گفتار رو به مردم میرسوندند
    و گرنه زیارت بدون فهم رو امام صادق(ع) می فرماید
    دور سنگ میچرخند

  42. راستی استی اون تهمت هایی. که زدین هم جوابش اون دنیا داده میشه

    و اینکه در رابطه با خمس
    کی گفته خمس باید مراجع جمع کنن
    اصلا کی گفته سهم امام باید به مراجع داده بشه؟

    دادن خمس آداب داره و وقتی امام نباشه باید طبق اون آداب خمس داد
    نه اینکه چهار نفر بیان بگن چون ما مرجع هستیم جانشین امام هستین

    ایشون خمس جمع نمی‌کرد ما با دلخواه خودمون بخشی از خمس به ایشون می‌دادیم که در راه نشر دین و کمک به فقرا خرج بشه که یکی از بخش های خمس هست

  43. جناب از چه بابت یک صدهزار اونم نمیتونه باشه؟
    بیشتر از اون چیزی که فکرش بکنی تمام کلیپ هارو دیدم
    ولی مگس صفت نیستم
    بالای 10 سال حرف خدا و امام زمان شنیدم و تربیت اسلامی شدم و الان حلال حروم سرم میشه
    حالا اصلا بگم چهار تا حرف اشتباه هم شنیدم که چه
    بخاطر چهارتا حرف بیام 40 سال حرف خدا و قرآن زیر سوال ببرم؟
    حرف هایی که کلی انسان شریف تربیت کرد

    ایشون هم یه انسان بود و اشتباه ممکن بود بکنه
    همونجور که بارها اشتباهات خیلی بزرگی از جناب رهبر دیدیم
    مثل بحث کنترل جمعیت که چند سال بعد اومدن عضر خواهی کردن از بابت اشتباه شون
    ولی خیلی دیر بود برا عذر خواهی چون آینده جمعیتی کشور به فنا رفت

  44. این که شما درباره زنازاده مشکل داری
    در کافی شریف پیامبر گرامی اسلام (ص) میفرمایند :
    اگه دیدید یه نفر بی باک پشت سر مردم حرف میزنه
    اگه بررسی کنید این یا از راه زناست یا از راه شرکت شیطان
    واونهایی که در خودشون می بینید که از این حدیث ناراحتن
    خدا در قرآن میفرماید ای رسول الله(ص) اینها که به
    تو نق میزنند با تو مشکلی ندارند
    اینها با آیات من طرف هستند

    پس اینهایی که بی باک دارن پشت سر مردم صحبت میکنند
    اینهایی که می خوان زنازاده نباشن
    باید زبونشونو حفظ کنند
    و گرنه دارن ایراد از رسول الله (ص) میگیرند
    که چرا این حدیث رو فرموده؟
    ایراد از خدا میگیرند که چرا این رو به پیامبرت گفتی؟
    ایراد از استاد ما نبوده
    ایراد در نفس نجس خودشونه
    که بی باک پشت سر مردم حرف میزنن
    و خدا و رسول بهشون میگه زنازاده

    اگه پیامبر(ص) رو قبول داری
    استاد ما حدیثی رو از قول آقا رسول الله درباره این افراد فرمودند

  45. اینکه گفتی
    ایشون فرمودند بعضی جوانها هستن که می خوان خودشونو فدای من کنند
    و میگی چرا جون مردم بایدفدای تو بشه مگه تو کی هستی
    اولا امام علی (ع) میفرمایند :
    یه نفر یه کلمه به من یاد بده من غلام اونم
    ما ۱۵ سال از ایشون نه یک کلمه
    بلکه هزاران گفتار حکمت آموز یاد گرفتیم
    پس کار ما از غلام ایشون بودن گذشته واین که جونمون فدای ایشون میشد کمترین حق استاد بزرگوار مون بود
    اگه انسان دین هم نداره
    یه ذره معرفت رو باید از این داش ها و لوطی ها یاد بگیره
    که در عالم رفاقت هوای هم رو داشتند که اینجا نه خدایی بود و نه فردایی
    اما ایشون ما رو از گناه بازداشتند
    ما رو مال مردم خوری بازداشت
    ما رو از نامحرم بازداشت
    ما رو از حسادت وکینه وکدورت باز داشت
    ما رو از ریا و چاپلوسی باز داشت
    و هزاران گناه وخلاف دیگه
    که ما رو یاد داد که مواظبش باشیم
    و خدا رو شکر میکنیم
    که این معرفت رو داریم

  46. کی به شیخ اجازه داده بود خمس مردم رو جمع کنه.

  47. یه موقعه ما به کسی میگیم فدایت بشم.
    یه موقع خودت دوست داری مردم فدایت بشن
    فرق میکنه
    پس گفتی اونی که قایم می کردین چون رفتی سر بحث رهبر دقیقا شیخ همین نظر رو با رهبر داشت میگفت اون مشکل داره،و رهبر رو قبول نمی کرد.
    تو رهبر رو با شیخ یکی میکنی یه صد هزارم اون هم نمیتونه باشه عزیز جان.
    دیدی 2تا فحش شنیدی ناراحت شدی پس دیگه توهین نکن
    جان همون زهرا شریفی که بهش میگفتید زهرای زمان
    برو کل کلیپ های شیخ رو اینترنت گوش کن.
    شیخ خودشو وجلسشو از همه کس بالاتر می دونست و بارها به مراجع در جلسات بعد منبر توهین میکرد
    .ادعا میکرد من رو امام زمان تربیت کرده
    جالبه
    من هدفم تو این مناظرات پایه های فکری شما بود
    که بیدار بشید
    حالا دوست داری ادامه بده راحت رو ولی از همه چی عقب میمونی

  48. شما که میگی میوه دین داری باید خدمت به خلق و فداکاری و از ایشون ایراد میگیری و از شهید صحبت می‌کنی
    امام علی (ع) در حکمت ۳۷۴ نهج البلاغه میفرمایند:
    تمام کارهای نیکو و جهاد در راه خدا
    در برابر امربه معروف و نهی از منکر مثل قطره ای در برابر دریاست
    ایشون ۴۰ سال مثل من جوان رو امربه معروف کرد
    و چقدر از خطاهای ما بوسیله گفتار ایشون از بین رفت
    وکار ایشون مثل دریاست در برابر اون قطره (به گفته مولا علی(ع))
    از این خدمت به خلق بالاتر نداریم و این یک مورد
    و اینکه در مورد شهید و رزمندگان میگی
    اگه انصاف می‌داشتی
    ایشون اول هر سی دی می‌فرمودند
    برای سلامتی رزمندگان اسلام صلوات بفرستید
    و اونها رو دعا میکرد
    شما که ادعا میکنی خودت می‌رفتی ؟

    و اینکه میگی فحش میدین
    باید اول از خدا ایراد بگیرید
    خود خدا در قرآن با مومنین با سلام و صلوات صحبت میکنند
    ولی به نامردها هر چیزی گفته
    نمونه اون اگه قرآن رو قبول داری ونمیگی فحش میده
    در سوره جمعه آنهایی که میخونم واهل عمل نیستند
    میگه خر
    در مورد بلعم باعورا میفرماید مثل او مثل سگ است
    در جایی دیگر میفرماید
    مثل اینها مثل چهار پایان بلکه بدتر است و…..
    اما وقتی این مثل ها رو میاره
    مومنین میگن خدا چه مثل‌های خوبی میاره که ما خطا نریم
    اما منافقین میگفتند خدا چه مقصودی داره
    شما مگس صفت اید که از همه اون یک ساعت صحبت
    فقط همینو درک کردی
    ایراد در امثال شماست

  49. چطور کسی بگه جانم فدای رهبر چیزی نیست
    تازه رهبری که سالی کلا چند بار به زور پیش بیاد که یه سخنرانی از دین و قرآن برای مردم بزاره
    اگه دین میگفت این کشور از نظر اخلاقیات اسلامی اینجور به کثافت کشیده نمیشد
    چون همه حرفش گوش میکردن
    ولی ما ها که تمام دین و زندگیمون از استاد شیخ علی اکبر تهرانی یاد گرفتیم
    بگیم جونمون فداش میکنیم بده؟
    استادی که 40 سال بی وقفه از خدا و قرآن و امام زمان گفت

    راستی صفت هایی که ذکر کردین بیشتر به خودتون میاد
    البته اگه توهین به اون حیوان نباشه

  50. یکی از ایرادات هم همینه کسی ایرادی می‌گرفت شیخ میگفت تو زنا زاده ای که ایراد میگری
    این دوستون هم بالا گفته از امام صادق ع که شما غیبت میکنی پس زنا زاده ای
    شما که حلال زاده هستین نباید بفهمین ایرادات چیه
    همه شدن زنا شما حلال زاده
    من میگم اینهمه کلیپ از مهملات گفته سندش موجوده برو گوش کن ببین ایراد چیه
    تو این مهملات رو پیش پدر مادر خودت هم بگی قبول نمی کنه پس خدای ناکرده زنا زاده هستند،اگه هم قبول کنن پس مطمئن باش حلال زاده ای جناب آقای گاو.به پدر و مادرت رفتی که نمی فهمی یا نمیخای بفهمی گاو

  51. آرام و آهسته ولی مدام حرکت کردن در راه درست
    بهتر است از یه کله رفتن و سر از باقالی ها درآوردن. هست
    میگفت خواب دیدن میگن نرو مشهد برو شیخ علی اکبر که ما رو.معرفی میکنه
    یه نفر بین این همه علما از قدیم تا جدید
    این ادعا رو نداشتم
    از بزرگترینها ی دین هم اینو نگفتن
    صاحب کتابها و شاگردان آنچنانی
    حتی خود ائمه معصومین علیهم السلام
    هم سفارش به زیارت و غیره داشتن و این ادعا رو نمیکردن

  52. این که میگه تو جلسه بعضی از جوانها اینقدر خوب هستند که میخوان خودشون رو فدای من کنن
    این تفکر عیب داره
    .یه تکه فضله موش کل یه دیگذغذا رو نجس میکنه
    چرا باید جون مردم فدای تو بشه مگه تو کی هستی
    این جلسات و هیئت ها ی مذهبی فرای یه سخنرانی و سمینار و کنگره و نمایش فیلمو سینما هستن
    یه اشتباه یا نفسانیت فاجعه ببار میاره
    مگه از نحوه سخنرانی ایراد میگرن که ب20دیقش خوب نباشه ما بقیه رو گوش کنیم
    ایرادات ریشه ای و اساسی هست قرآن تایید نمی کنه
    باید دور ریخته بشه
    .کل سخنرانی ها شده بود منم منم و تعریف و تمجید از خود و مریدان خود
    نشد که

  53. قلم فضلا افضل است عزیزم اعتماد به نفس خیلی بالایی داری
    نکنه فاضل شدی و کسی خبر نداره
    خیلی مونده به همسال ما بگن فاضل
    امام حسن رو با کسی قیاس نکن
    قیاس شد که شد پانزدهمی

  54. عزیزان انسانها رو با سگ مقایسه نکنید این از اشتباهات
    تربیت دینی اینو میگه.
    آسیه هم نون نمک فرعون رو خورد یه عمر ولی راست رو گفت
    من معصوم 15رو نمیتونم حضم کنم،برادر ارشد حضرت عباس رو نمیتونم حضم کنم ،جون ها رو ناامید کردن با وصله های ناجور مثل چوب دو سر نجس گفتن به دیگران رو نمیتونم حضم کنم،دادن فحشهای ناموسی به منتقدان رو نمیتونم خصم کنم
    عزیزان ببین تو اینترنت حداقل 20الی30تا کلیپ بتونه شخصی رو معرفی کنه هست چرا
    چیزایی که گفته رو نمی شنوید
    بابا گفتار خودشه ،صدای خودشه،فیلمه خودشه داره زنده و آشکار حرف میزنه
    تمام حرف من اینه خدا رحمتش کنه حساب کتابش با خداست منو تو نه میتونیم بهشتیش کنیم نه جهنمی
    خدا قاضیه
    ولی برادران دیگه الگو پیشوای فکری نمیتونه بشه،
    نماز خیلی ها خوندن
    غذا خیلی ها دادن
    کمک خیلی ها کردن
    پول خیلی ها خرج کردن
    منتش سر دیگران نباید گذاشت
    آخرش چی شد مهمه ابرو و ریز اهل بیت شدن همه رو به فنا میده
    مراجع اونجا مسخره میشد
    چرا نمیخاید قبول کنید ایراد ها اساسی.

  55. سلام روزخوش..
    من حدود ۱۰ سال توفیق داشتم پا منبری ایشون بودم و توی این مدت هیچ کدوم از دروغ هایی که شما به این استاد بزرگوار و این جلسه نسبت میدید بنده ندیدم و جز مردانگی و محبت و قرآن و سنت نشنیده و ندیدم، البته ایراداتی هم وجود داشت که مربوط به اطرافیان بود نه خود جناب استاد..
    شمایی که ایراد میگیری، ایشون حدود یک ساعت و ربع سخنرانی میفرمودند حالا شما با ده دقیقه اون حال نکردی؟ برادر مگس صفت نباش یک ساعت بقیه رو بچسب که همش قرآن و احادیث بود، اگر همه اینهارو هم نادیده بگیریم، ما این همه سال نون و نمک ایشان رو خوردم، انشان اگر یک جو شرف داشته باشه بخاطر اون نون و نمک مراعات میکنه… برادران سعی کنیم لااقل از سگ کمتر نباشیم.
    یاحق

  56. قلم علما افضل از خون شهدا
    با این منطق شما امام حسن هم متهم شد
    امام خمینی هم که شهید نشد !!!

  57. سلام علیکم، بنده باکسی بحثی ندارم فقط یک کلام میگم که من ده سال توفیق داشتم پا منبری ایشون بودم و جز خوبی و بزرگواری چیزی از ایشون ندیدم، البته ایراداتی بر اطرافیان وارد بود که مربوط به جناب استاد نمیشد، میخوام اینو بگم که انسان های دین به دنیا فروخته از اون جلسه چیزی گیرشون نیومد بخاطر همین علیه ایشون اینطور مطلب میزارن.
    وقتی به یک سگ یکبار غذا بدی و محبت کنی تا اون سگ زنده هست لطف اون شخص رو فراموش نمیکنه، پس لطفاً لااقل اندازه سگ معرفت داشته باشیم که این همه سال نان و نمک ایشون رو خوردیم و محبت ازشون دیدیم.
    یاحق

  58. غذا خوردین هیئتتون نوش جان منشا رو سرما نزارید
    نماز هم خوندین خداقبول کنه
    ولی چرا مسجد نمیرفتین

  59. این همه جنگ و درگیری بین کشورها و منطقه بوده
    این هیئت 40الی50ساله
    چندتا شهید داد در راه اسلام و وطن
    درحالی که مدافعین حرم داشتن پرپر میشدن
    .تعداد شهدای این هیئت صفر است
    میوه دین ودین داری باید بشود خدمت به خلق و فداکاری
    شما که همش فحش میدین

  60. ببینید نحوه صحبت کردنتون رو
    به منتقد میگید احمق
    یا خاک کف پای شیطان تو سرتون
    یا انگلیسی و چش دیدن ندارید و ….چقدر پول می گیری
    و انواع توهینها و تحقیرها
    عزیزم تو هیئت اینطور یادگرفتین

  61. دوستان بزرگوارم
    کسی که خودشو معصوم 15معرفی میکنه و برادر ارشد حضرت عباس و…آیا فرقه نیست از نظر شما.
    گفتن از قرآن و احادیث شجاعت و درک میخواد صرفا گفتار مهم نیس اگر بینش کافی داشتن و استاد داشتن خودشون اینطور آبروریزی ببار نمیاوردن.
    دادن شام مهم نیست که خدا خیرش بده شام داده ذخیره قیامتش.
    خودشون رو محور قرار دادند که اونطرف یعنی قیامت همه کاره من هستم این ادعا رو پیامبران الهی هم جرات نکردن بگن
    این که مردم رو جمع کنی و خوب بودن جوانها رو در فردا کردن خودشان در راه استاد جمع بندی بشه این یعنی چه
    این معرفی خود است میشود منیت نه معرفی خدا.

  62. این حرفهاییی که شما میزنی رو من تو کل سی دی های ایشون نشنیدم کی ایشون گفته مومنین اولش ما هستیم بعد شما که میای پشت سر ما نماز میخونی؟؟
    این چرت و پرت ها رو نگو که نه با این کارها شما بزرگ میشی نه ایشون کوچیک

  63. من چندین سال توی جلسه ایشون شرکت کردم و جز خوبی چیزی ندیدم .جز محدود ترین جلساتی بود که هر کس میومد و شرکت میکرد به عقل و فهمش اضافه میشد
    از ایندسته آدمهای عیب جو و به قول خود استاد مگس صفت هم در همه زمانها بوده .از حضرت نوح ایراد میگیرن .از پیغمبر ایراد میگیرنو….
    مولا علی .ع. فرمودند: اگر در شخصی یک خوبی دیدی دنبال دومی اش نباش
    حضرت استاد تهرانی اینهمه سال هرهفته مردم میرفتن تو خونه ایشون و شام میخوردن .روزهای تولد به همه عیدی میدادن
    به اون احمق که میگه آقا مردم رو سر کیسه میکرد دارم میگم احمق جان اگه به پول الان بخوای حساب کنی هر هفته حداقل ۱۰۰۰ نفر شام میخوردن اونجا که اگه بخوای پرسی ۲۵۰۰۰ تومن حساب کنی میشد هر هفته ۲۵۰۰۰۰۰۰ تومن در ماه میشد ۱۰۰ میلیون تومن اون فقط یک گوشه از کرامات و بزرگی ایشون بود
    حالا تویه ریقو اومدی میگی سر کیسه میکرد
    آقا اجازه نمیداد وگرنه تمام هیکل شو طلا میگرفتیم
    حضرت استاد کاری رو که میخواست انجام بده به کوری حسود ها با تمام کمال انجام داد و به سعادت ابدی رسید
    شما هنوووووز دنبال این هستین که ایشون رو بکوبید!!!

  64. با سپاس از شما که این خطر را اینجا اعلام کردید. هرچند من متوجه شدم که بعضی از آدم های بی هویت که با باد کردن های اینها احساس برتری نسبت به بقیه بهشون دست می ده، هرگز دست از این کارشون بر نمی دارند، چون هویت و شخصیتشون آنی هست که به دروغ به وسیله اینجور آدم ها بهشون داده میشه. و به آنها گفته می شود:

    شما اگر مرید ما بشید یاور امام زمان می شوید و خدا هم باک نداره همه در مهلکه نابود بشوند و فقط کسی که مومن هست باقی بماند. و مومن هم کیه؟ اولینش ما هستیم، بعد هم شما که پشت سر ما می آیید و نماز می خوانید و به حرف های ما گوش می کنید و به ما پول می دهید! که البته ما برای شما پول را در راه های ثوابی مثل خریدن خانه و ملک خرج می کنیم، یا برای خودنمایی به گداها می دهیم و گدا پروری می کنیم، و چندتا پرس هم غذا می دهیم، چندتا لباس هم به فقیرها می دهیم، برای اینکه نشون بدیم پولاتون در راه خوبی خرج شده. و اگر هم از ما بپرسید که پول خونه و وسایلتون رو از کجا آوردید، می گوییم که ما زرنگیم! بلدیم کاسبی کنیم! و پول شما هم که تبدیل به خورشت قیمه و آش و عدس پلو و پول برای گداها شده!

    واقعا اگر آدم های دیگر همه اینقدر در برابر خدا بی حیا بودند که از راه نماز خوان کردن دیگران اینقدر پول به جیب بزنند، و برده و بنده برای خودشان درست کنند، قطعا اینکار را می کردند، چون واقعا کاسبی کم دردسری است. کلی هم آدم برای رضای خدا می آمدند و آشپزی ها را می کردند و خدمت هم می کردند و ایشون فقط یک کتابی رو که 20 سال پیش نوشته بود، هی دوباره و دوباره از رویش می خواند. و نوه اش از خودش هم بدتره، چون تمام درس های او را گرفته و یک کلک ها و حیله های جدیدی هم بهش اضافه کرده و به اصطلاح ورژن به روزش رو درست کرده.

  65. مرحوم زیاد فیلم هندی میدید، یه بار گفته بود من برادر حضرت عباسم، یه بار دیگه هم گفته بود جایگاه من نو بهشت از ائمه بالاتره، یه بار دیگه هم گفته بود من معصوم پانزدهم هستم…
    کلا حالش خوش نبود

  66. من برای گفتن حق از هیچکس پول نمیگیرم
    امثال تو بد دهن هم زیاد دیدم که جز تهمت و اراجیف گفتن چیزی بلد نیستید
    اگر مردی برو چند تا سخنرانی ایشون گوش کن بعد ببین چند بار از مولا علی و ائمه قرآن میگن، ببین چند بار صلوات فرستاده میشه تو عمرت تونستی یه حدیث از مولا علی بر زبانت بیاری و به کسی یه چیز تو دین یاد بدی؟
    امثال شما حق ندارین در مورد این بزرگوار حرف بزنین
    آیا حتی یک نفر نماز خون کردین؟
    من جوان نمازم هم تو این هیئت یاد گرفتم و خوندم
    عرضه داشتین شما برین به چند جوون نماز یاد بدید حالا فقط نماز کار بزرگ تر نخواستم
    بعد بیاید اینجا حرف بزنین پشت سر ایشون که چند صد نفر آدم کرد

  67. در پاسخ به اون بنده خدایی که میگه به هزاران نفر شام میداد، اولا جو نده ما هم بودیم کجا به هزاران نفر شام میداد، ثانیا اگه به شام دادنه که معاویه هر شب شام میداد ثالثا چقدر از زهرا تهرانی پول میگیری که بیایی کامنت بذاری؟ نکنه از همون توله های کت و شلواری هستی که دم در می ایستادید ملت رو بازرسی میکردین؟

  68. به ما گفتن یه نفر تو تهران اومده مثل رجبعلی خیاط، ما هم پاشدیم از اصفهان اومدیم تهران، وقتی رسیدیم دیدیم چند نفر با کت و شلوار یکدست ایستادن ملت رو میگردن، گفتیم آخ آخ این کیه که اینقدر خفنه ولی بعد یه مدت فهمیدیم بنده خدا عقل درست و حسابی نداره و بازیچه دست نوه دختریشه، خدا به همه رحم کنه

  69. بابا ابن بنده خدا اینقدر تو شهر ما مرید پیدا کرده بود، چقدر این مردم ساده رفتن تهران که از این حاجت بگیرن، بعضیاشون که فهمیدن کلاهبرداره بعضیا هم که هنوز توی جهل هستن. انصافا باید زودتر از این میگرفتنش

  70. بنده خدا متوهم بود، نوه اش انداختش جلو تا بتونه ملت رو سرکیسه کنه که موفق هم شد، من در جریان صد میلیونی که واسه بازسازی خونه اش از مریدای بدبخت شهرستانی گرفت هستم

  71. درود بر شرفت
    الحق که راست گفتی، ما جز خوبی چیزی ندیدیم.

  72. سلام
    شما که چیزی نمیدونی چرا نظر میدی آقا به اصطلاح کارشناس
    هیچ فرقه ای در کار نیست امثال شما چشم دیدن کسی که اسلام ناب محمدی را زنده کند نداشتند و هرچه در توان داشتن برا اذیت این عالم بزرگوار گذاشتن
    ما شاگردان ایشان قبل آشنایی با این هیئت هیچ واجبی را هم نمیدانستیم و. عمل نمی‌کردیم (به لطف حوزه های علمیه که در امر نشر دین هیچ جز خشک مذهبی و… به گوش ملت نمی‌رسانند) ولی بعد آشنایی با این عالم الان در محل کار و زندگی مدرسه دانشگاه بر سر صداقت پاکی ما قسم میخورن نزدیک به 43 سال این شیخ تمام مال و جان زندگی اش را فدای نشر اسلام کرد و هر شب جمعه به هزاران نفر شام میداد و بعد هیئت هم صفی از فقیران می آمدند و کمک مالی دریافت میکردن
    کدام از شما ها که الان نشسته اید پشت سر ایشان اراجیف میبافید، عرضه چنین کاری داشتید؟
    کدام یک چهل سال هر هفته شام دادید و کمک به فقیر کردید؟
    جدای از اینکه امثال من جوان را هم که به گناه های بد آلوده بودیم به سمت خدا آوردن که هزار بار ارزشش بیشتر از کمک به فقیران بود
    چند صد نفر میشناسم که در اوج گناه جوانی با این هیئت آشنا شدند و به سمت خدا و امام زمان رفتن

    کدام یک از شما دشمنان همچین کاری کردید که حتی 10 نفر را به سمت نماز بیاورید؟

    روزی که ایشان با مهدی ال محمد برگردد و از یاوران اصلی آقا باشد آن روز شما به جهل یا دشمنی خود خواهید گریست
    وجود مبارک امام حسین علیه السلام فرمودند
    اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید

    و اگر کمی مردانگی دارید این دیدگاه را منتشر کنین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.