25
با حضور دکتر گلشنی

وبینار علم، دین و معنویت به همت علوم پزشکی کرمان برگزار می شود

  • کد خبر : 6598
  • 27 بهمن 1399 - 18:01
وبینار علم، دین و معنویت به همت علوم پزشکی کرمان برگزار می شود

به گزارش بهداشت معنوی، با توجه به اهمیت روزافزون موضوع معنویت، مرکز سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، وبیناری با موضوع «علم، دین و معنویت» برگزار می کند. سخنران این وبینار جناب آقای دکتر مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف و چهره ماندگار فیزیک خواهد بود. این نظریه‌پرداز برجسته، پژوهشگر فلسفۀ علم، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو […]

به گزارش بهداشت معنوی، با توجه به اهمیت روزافزون موضوع معنویت، مرکز سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، وبیناری با موضوع «علم، دین و معنویت» برگزار می کند. سخنران این وبینار جناب آقای دکتر مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف و چهره ماندگار فیزیک خواهد بود.

این نظریه‌پرداز برجسته، پژوهشگر فلسفۀ علم، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران است. او از برگزیدگان همایش چهره‌های ماندگار در عرصۀ فیزیک و برندۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.

از دکتر گلشنی آثار متعددی در حوزۀ دین و معنویت به چاپ رسیده است که از میان آنها می توان به: قرآن و علوم طبیعت، از علم سکولار تا علمی دینی، علم و دین و معنویت در آستانه قرن بیست و یکم، خداباوری و دانشمندان معاصر غربی، آیاعلم می تواند دین را نادیده بگیرد؟ اشاره کرد.

این نشست روز سه شنبه ۲۸ بهمن، ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار می شود.

لینک وبینار را می توانید از اینجا دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6598
  • 589 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.