27
سگ زرد برادر شغال

پیام تسلیت سرکرده عرفان حلقه برای مرگ یک مجرم امنیتی

  • کد خبر : 6228
  • 20 آذر 1399 - 15:33
پیام تسلیت سرکرده عرفان حلقه برای مرگ یک مجرم امنیتی
پیش از این، محمدعلی طاهری به مناسبت مرگ نورعلی تابنده نیز پیام تسلیتی صادرک کرده بود و جالب است بدانید که محمد ملکی نیز بر روی دستان نرگس محمدی تشیع شد.

به گزارش بهداشت معنوی، محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه به مناسبت مرگ محمد ملکی، از مجرمان امنیتی، پیام تسلیت صادر کرده است. در متن پیام اینچنین آمده است:

بدینوسیله درگذشت جناب دکتر محمد ملکی (اولین ریاست دانشگاه تهران پس از انقلاب) یکی از فعالین تجمعات داخل ایران به منظور لغو حکم های اعدام صادره و آزادی اینجانب را به خانواده و دوستان و آشنایان و همه آزاداندیشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت می نمایم.

 

محمد ملکی عرفان حلقه

حضور محمد ملکی در یکی از تجمعات اعتراضی شاگردان محمدعلی طاهری

 

محمد ملکی، اولین ریاست دانشگاه تهران پس از انقلاب اسلامی، همواره حامی مخالفان جمهوری اسلامی بوده و در تجمع اعتراضی برای هر محکوم امنیتی شرکت می کرد. در کارنامه وی حمایت از نورعلی تابنده و حمله دراویش اوباش به نیروی انتظامی در پاسداران، حمایت از آزادی نرگس محمدی و شرکت منظم در برنامه های اعتراضی شاگردان محمدعلی طاهری وجود دارد.

پیش از این، محمدعلی طاهری به مناسبت مرگ نورعلی تابنده نیز پیام تسلیتی صادرک کرده بود و جالب است بدانید که محمد ملکی نیز بر روی دستان نرگس محمدی تشیع شد. به نظر می رسد هماهنگی کاملی میان مجرمان و محکومان امنیتی در ایران وجود دارد که شاید نشان دهنده یک عنصر نظم دهنده و ساختار رهبری در ایجاد هماهنگی میان تمامی این مجرمان است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6228
  • 831 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.