26
ادعای مقام صهیونیست از ارتباط با بیگانگان

آیا شاهد خیزش رائیلیسم هستیم؟

  • کد خبر : 6261
  • 29 آذر 1399 - 9:53
آیا شاهد خیزش رائیلیسم هستیم؟
با توجه به اینکه فرقه رائیلیسم از مدعیان ارتباط با موجودات فضایی به عنوان خالقان بشر بوده و همچنین در ایران نیز فعالیت دارند، پس از انتشار این خبر و با توجه به هیجان و قدرت تبلیغاتی ایجاد شده از سوی آن، انتظار می رود فعالیت این فرقه در ایران تشدید شود.

به گزارش بهداشت معنوی، حییم اشد (Haim Eshed) ژنرال بازنشسته صهیونیست و رئیس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شده که مقامات آمریکایی و اسرائیلی با موجودات فضایی (یوفو) در ارتباط هستند. وی اذعان کرد دونالد ترامپ هم از این موضوع مطلع بوده و با آنان ارتباط داشته است. وی مدعی شد دونالد ترامپ در آستانه افشاء این راز بود ولی موجودات فضایی از وی خواستند به علت عدم آمادگی بشر این راز را فاش نکند.

فرقه رائیلیسم

پیروان فرقه رائیلیسم از مدعیان ارتباط با موجودات فضایی به عنوان خالقان بشر بوده و در ایران نیز فعالیت دارند. پس از انتشار این خبر و با توجه به هیجان و قدرت تبلیغاتی ایجاد شده از سوی آن، انتظار می رود فعالیت این فرقه در ایران تشدید شود.

بنا بر ادعای کلود وریلهون (ناشر مجلات اتوموبیل رانی در فرانسه)، پیامبر این فرقه، در ۱۳ دسامبر سال ۱۹۷۳ وی در شهر کلرمون-فراند در مرکز فرانسه به مدت شش روز متوالی با یک موجودات فضایی ملاقات کرده و پیام هایی را که شامل حقیقت خلقت حیات روی کره زمین و همچنین برتری قوم بنی اسرائیل بر تمامی اقوام دیگر بود، دریافت کرده است.

از تبعات خلق فرقه رائیلیسم، تشکیل فرقه جداییسم در بریتانیا بود. کلمه جدای که برگرفته از نام موجود سبز رنگ مجموعه جنگ ستارگان است. اعضاء این فرقه متشکل از افرادی است که سعی می کنند زندگی خود را وقف امور خیریه کنند.

به گزارش شیعه نیوز، در بریتانیا، جداییسم محبوب ‌ترین دین غیرسنتی است. همچنین در سرشماری 2001 بالغ بر 390 هزار نفر خود را شوالیۀ جدای توصیف کردند. البته یک دهه بعد این رقم به‌شدت افت پیدا کرد، اما در سال 2011 همچنان 176هزار نفر خود را شوالیه‌ های جدای می‌دانستند.

رشد فرقه های یوفویی در دنیا، جامعه ایرانی را نیز متاثر از خود کرده است. طرفداران این نظریه در ایران رو به افزایش بوده و به راحتی می توان در فضای مجازی رد پای آنان را مشاهده کرد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6261
  • 758 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.