17
اختیار سرنوشت مخاطب در دستان موهومات باستانی

محسن فرشاد یکتا؛ وکیل سفارت انگلیس و مروج شبه‌علم در ایران

  • کد خبر : 8221
  • 30 خرداد 1401 - 12:05
محسن فرشاد یکتا؛ وکیل سفارت انگلیس و مروج شبه‌علم در ایران
بسیاری از مباحث محسن یکتا در حد فرض‌های ریاضی یا فیزیکی هستند و هنوز معنا و مفهوم آن‌ها روشن نیست. نظیر موجودات فرازمینی، هوشمندی کائنات به معنایی که با ارتعاشات ارزیابی می‌شود.

بهداشت معنوی؛ شناخت کیهان و موضوعات پیرامون آن از گذشته‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفته است. با گسترش توجه به موضوع کیهان‌شناسی و اختربینی به‌صورت آکادمیک، رشته‌های تحصیلی و ایجاد فرضیه‌هایی پیرامون کیهان، بیشتر شد. این امر باعث شد توسعه نظریات کیهانی در مورد مختلف نیز وارد شود. پیشینه توجه به اجرام آسمانی و نحوه حرکت آن‌ها، و نیز تأثیر آن در زندگی انسان‌ها، انگیزه دانشمندان را جهت روشمند کردن مطالعات کیهان بیش‌ازپیش کرد. اما با ظهور بینش‌های  عصر جدیدی و نیز جهان‌بینی بر اساس تفکر نو، حرکت علمی مطالعات کیهان را منحرف کرده و سوءاستفاده‌های غیرعلمی از این مباحث را ترویج نمود. ورود کیهان‌شناسی به اساسی‌ترین جزئیات زندگی بشری و مؤثر کردن آن در سرنوشت انسان‌ها، درحالی‌که صرفاً فرضیاتی در این عرصه مطرح بوده و اثبات‌های متقنی صورت نگرفته است، موجب گشت تا  بخشی از فضای عمومی جوامع مبتنی بر این فرضیات تصمیم‌های ریزودرشت را اتخاذ کرده و سرنوشت خود را مبتنی بر این موهومات بنا نهند. در ایران نیز افرادی از سال‌ها پیش با ورود به مطالعات کیهان‌شناسی و اختربینی، سعی در ترویج آن به‌صورت عمومی، و  همچنین ارائه نظریاتی در مورد سرنوشت انسان‌ها و پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده بشر و جوامع ارائه دهند. عدم مقابله جدی و ساده‌انگاری ترویج شبه‌علم‌ها و فرضیات علمی، نیز دخیل کردن آن‌ها در سرنوشت انسان‌ها و تجویز راهکارها و رفتارهایی بر این مبنا، باعث شده است افراد مدعی این امور با کمترین اطلاعاتی به ترویج مسائل این‌چنینی پرداخته و آینده بشری را به بازی بگیرند.

دکتر محسن فرشاد یکتا از کسانی هست که سال‌هاست در زمینه کیهان‌شناسی و اختربینی، آگاهی‌های کوانتومی و… ، به ارائه نظر پرداخته و توصیه‌ها و تجویزاتی در موارد گوناگونی اجتماعی و فردی نماید. ایشان با مطالعه کیهان‌شناسی باستانی و همچنینی مطالعات جدید در حوزه کیهان و فیزیک کوانتوم، به ترویج آن‌ها و تأکید بر تأثیرات این مسائل در زندگی افراد می‌پردازد. این در حالی است که تحصیلات تخصصی ایشان مرتبط با این موضوعات نبوده و ایشان صرفاً با مطالعات جنبی و برداشت‌های شخصی به این نتایج رسیده‌اند.

محسن فرشاد یکتا متولد 12 اسفند 23 در تهران است. وی تحصیلات کارشناسی خود را در رشته حقوق در دانشگاه تهران گذرانده و سپس کارشناسی ارشد و دکتری حقوق خصوصی را از دانشگاهی در فرانسه اخذ کرده است. ایشان در عرصه‌های مختلفی فعالیت نموده است ازجمله آن‌ها می‌توان به تدریس در دانشگاه‌های تهران، عضویت و هیئت‌علمی موسسه آموزش صنایع ایران، عضویت هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی، وکیل پایه‌یک دادگستری، وکیل ایران در دادگاه لاهه، وکیل سفارت بریتانیا و لیبی در ایران و… اشاره نمود. محسن فرشاد در دوران تحصیل خود در فرانسه، به موسسۀ ….. وارد می‌شود و آموزش‌هایی را در رابطه با امور فراروانی فرامی‌گیرد. او تاکنون بیش از 25 جلد کتاب با موضوعات کاملاً متنوع تدوین نموده است. برخی از ادعاهای ایشان به‌صورت تیتر وار در ذیل بیان می‌شود:

  1. کیهان یک سیستم پیچیده غول‌آسای خمیده چندین بعدی هولوگرافیک_ فراکتال وابسته و همبسته به هم است و جوهر اصلی آن اطلاعات یا آگاهی است که مانند یک مغز می‌اندیشد. از ذرات زیر اتمی تا کل کائنات هوشمند است و اگر کیهان آگاه نبود، ما انسان‌ها نیز آگاه نبودیم.
  2. یکی از نیروهای بزرگ کیهانی نیروی ماتریکس است، که شکل سازی می‌کند. شکل همه‌چیز ستاره‌ها و سیاره‌ها تا انسان و گیاهان و حشرات را این نیرو تعیین می‌کند.
  3. ما زندانی بدن، زندانی فضا زمان، زندانی نور هستیم. ما از طریق اطلاعاتی که نور به ما می‌دهد از هستی باخبر می‌شویم. ما باید به سطوح بالاتر واقعیت پی ببریم. باید بیدار شویم و از ماتریکس خارج شویم. یعنی به آگاهی محض و بی‌شکل تبدیل شویم. برای رهایی باید توانایی آنجا سفر روحی را پیدا کنیم.
  4. جهان هستی بالقوه وجود داشته است. کهکشان در ذهن خداوند بوده، سپس به وجود آمده است.
  5. دانشمندان چهار بعد را در قالب فضا زمان معرفی کرده‌اند. ازنظر من آگاهی بعد پنجم وجود است. انرژی بعد ششم، ابرریسمان بعد هفتم و رؤیا و تجربه‌های معنوی هم بعد دیگری هستند.
  6. درگذشته فلاسفه به چهارعنصر معتقد بودند: آب و آتش و خاک و هوا، می‌گفتند عنصر پنجمی نیز به نام اِتِر یا اَثیر این چهارعنصر را به هم متصل می‌کند. در قرن بیستم دانشمندان گفتند اِتِر وجود ندارد، درحالی‌که امروز ثابت‌شده که اِتِر همان ماده تاریک است که همه هستی را به هم پیوند می‌دهد. 96 درصد عالم ازجمله وجود ما از ماده تاریک است. اما دقیقاً نمی‌دانیم این ماده تاریک چیست.
  7. طبق متافیزیک علمی، کیهان از 9 موج پرانرژی تشکیل‌شده که موج اول با مه‌بانگ آغاز شده است. ارتعاش امواج با فرکانس‌های مختلف آفرینش را آغاز نمود. به همین دلیل عدد 9 در علم اعداد جایگاه ویژه‌ای دارد.
  8. ما به سیاره زمین آمده‌ایم تا فرکانس آگاهی برتر و ذهن بالاتر را تجربه کنیم. برای شرکت در این تجربه، دریافت‌کننده و انتقال‌دهنده فرکانس‌های بالاتر هستیم. در این دوره ما مسئول انتقال فرکانس‌های پایین‌تر به فرکانس‌های بالاتر هستیم. این بیشتر یک سفر است تا یک مقصد و انسان زمینی قبلاً این سفر را آغاز کرده است.
  9. انسان‌های سیاره زمین فرزند ستارگان هستند و هر چه انسان اتری‌تر شود بیشتر درمی‌یابد که بخشی از ستارگان است. انسان‌ها موجودات اِتِری هستند نه مادی، و همین موجب خصوصیت ویژه روح و آگاهی انسان با حیوانات شده است.
  10. در کیهان بازآوایی یا رزونانس کیهانی که بالقوه در قلب کیهان وجود داشته، موجب مه‌بانگ شده است. چون در رزونانس کیهانی کد آفرینش نهاده شده است. رزونانس هماهنگ نشانه کامل هوشمندی کیهان است.
  11. روح، وجودی فراگیر است. که با عمل سری خود به عالم آشوبی، نظمی روحانی و مینوی می‌بخشد. هدف روح و ابر آگاهی کل، نظم بخشیدن به آشوب و بی‌نظمی حاضر در ماده و انرژی است.
  12. ما در عصر آکواریوس هستیم، که فرکانس آگاهی انسان در حال تغییر است و هر چه فرکانس آگاهی انسان بالاتر رود تکامل معنوی بیشتری پیدا می‌کند. ما هرچه فرکانس و ارتعاشات ذهنی و بدنی خودمان را بالا ببریم، به فرکانس زمین (سیستم gaia) کمک می‌کنیم. جنگ و آلودگی محیط‌زیست و… هوشمندی و فرکانس زمین را کاهش می‌دهد.
  13. ما می‌توانیم با موجودات فرازمینی ارتباط بگیریم. آن‌ها در طی دوران سخت تاریخ زمین به انسان کمک کرده‌اند. نژادهای فرازمینی در سرنوشت انسان دخیل بوده‌اند. نژادهای آرکون‌ها، آنوناکی‌ها و پلی‌یادنزها بسیار از ما هوشمندتر هستند.
  14. ما با کار کردن روی ذهن خود می‌توانیم ارتعاشات خود را بالا ببریم و بدنی قوی داشته باشیم. بیماری‌ها ازجمله ویروس کرونا روی افرادی که در سطح ارتعاشی بالایی هستند، تأثیر نمی‌گذارند.
  15. ما در جهان هولوگرامی مانند یک فرش به‌هم‌بافته هستیم. ما ازلحاظ انرژی در یک کل به یگانگی می‌رسیم. وقتی به دنیا می‌آییم، از انرژی کل استفاده می‌کنیم. وجودمان، هاله‌های اختری ما، میدان‌های انرژی ما، تمام مدارهای مغز ما با انرژی کیهان و مدارهای سیارات در ارتباط است. زوایای هندسی میان سیارات در هنگام تولد، خصوصیات ظاهری و روحی ما را مشخص می‌کند.

محور مباحث محسن فرشاد یکتا کیهان‌شناسی است و موضوعات پرتکراری که او را مشغول کرده عبارت‌اند از: برداشت‌های فلسفی از فیزیک کوانتوم، تکامل‌گرایی و رابطۀ انرژی و آگاهی.

بسیاری از مباحث محسن یکتا در حد فرض‌های ریاضی یا فیزیکی هستند و هنوز معنا و مفهوم آن‌ها روشن نیست. نظیر موجودات فرازمینی، هوشمندی کائنات به معنایی که با ارتعاشات ارزیابی می‌شود. مادۀ سیاه، نظریه ابرریسمان و… در یک‌کلام می‌توان او را مروج نوعی خرافات مدرن دانست که البته با جریان تفکر نو پیوند دارد و این جریان را از منظر فراروانشناختی ارائه می‌دهد.

سرنوشت انسان‌ها بر اساس واقعیت‌های موجود در عالم و قوانینی که خداوند بر جهان حاکم کرده است رقم می‌خورد. انسان‌ها  همیشه درصدد کشف این قوانین و رعایت آن‌ها جهت رسیدن به کمال و سعادت حقیقی بوده‌اند. در طول تاریخ انحرافاتی نیز رخ داده است که منجر به ظهور تمدن‌هایی بر بنیان باطل شده است. انسان‌ها با اندیشه ورزی و تعقل، و نیز استفاده از منابع اصیل سعی نموده‌اند مقابل انحرافات ایستاده و مانع ترویج آن گردند. با گذشت زمان و باتجربه‌تر شدن انسان‌ها، امور غیر متقن و اصیل با روش‌هایی حرفه‌ای و اغواگرانه ترویج شده و منجر به پذیرش تعداد قابل‌توجهی از افراد جوامع گشته است. حال‌آنکه با بررسی‌های دقیق‌تر و نگاه‌های واقع‌گرایانه، بخشی از مسائل پذیرفته‌شده صرفاً فرضیات انسانی و اثبات نشده‌ای بوده که با آرایش‌های ظاهری به عموم عرضه گشته و بدون تدقیق افراد، این امور پذیرفته‌شده‌اند. آقای محسن یکتا نیز با ترکیب مسائل حقیقی با فرضیات علمی و نیز ارائه جالب‌توجه این مسائل، سعی در القاء آن‌ها به افکار عمومی جامعه و هدایت این افکار به مسیری غیر صحیح دارند، که در بلندمدت می‌تواند منجر به انحرافات اساسی از مسیر صحیح و واقع‌گرایانه سعادت انسانی گردد. لازم است با بررسی‌های دقیق و برخوردهای علمی، مانع ترویج عمومی امور غیر متقن گشت. محسن فرشاد یکتا با حضور در مسئولیت‌های مختلف حقوقی، وجهه اجتماعی را برای خود کسب کرده و از این طریق توانسته مخاطبانی را جلب نموده و با استفاده از ابزارهای مختلف به ترویج عقاید و برداشت‌های شخصی خود بپردازد. حال‌آنکه افکار عمومی  دارای شأنی رفیع بوده و نباید به‌راحتی اجازه اختلال و انحرافات را در آن ایجاد کرد. استفاده از فناوری‌های جدید ارتباطی و امکان جذب مخاطب چند هزارنفری از سوی ایشان، باعث می‌شود سرعت انتشار افکار و عقاید شخصی فرشاد یکتا به‌صورت قابل‌توجهی افزایش‌یافته و انسان‌های زیادی را به خود درگیر نماید. فعالیت‌های تیمی، برگزاری برنامه‌های دسته‌جمعی به‌صورت مجازی یا حضوری نیز از عوامل جذب تصاعدی مخاطبان است. این امر با درک نیاز حداکثری انسان‌ها به امور معنوی و لزوم ارتباط وجودی با امر متعالی، ضرورت برخورد با انحرافات را دوچندان می‌کند. امید است با فراهم‌سازی امکان ارائه معنویت‌های اصیل و واقع‌گرایانه در سطح عمومی، توجه افراد به باورها و بینش‌های تفکر نو کمتر شده و مقابله مؤثر در این زمینه صورت گیرد. در راستای برخوردهای نقضی محسن فرشاد یکتا، تشکیل صفحات و حساب‌های متعدد جهت نقد افکار ایشان و افراد و جریان‌های همسو با ایشان نیز می‌تواند راهکاری مؤثر باشد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8221
  • 555 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. خوب تو گفته هاش میگه اصراری برای قبول نظراتش و افکارش نداره بر خلاف دیگران بزور و ترور شخصیتی دیگران میخان حرفشون به کرسی بنشین تا مشریاشون از دست ندن

  2. جناب آقای رضا در 1401-04-19 at 20:46

    شما مثل اینکه از دنیا بی خبری!!!
    یه سر به کلیسای واتیکان بزن و کتب و نسخ خطی دانشمندان سراسر جهان به خصوص مسلمانان رو نگاه کن و یسری هم اسناد تاریخی بزن تا متوجه بشی تو چه دوره ی دروغ و کثیفی زندگی میکنی و چه حقایقی از جلوی چشمات پنهون شده و توی چه توهماتی غرقی
    گرچه شما رو اونجا راه نمیدن !!!!!!!!!!! چون اونجا فقط برای خودشونه و اگه صفا کنن یه چندرغازی هم جلوی دانشمندای غربی بندازن تا از این علوم برای پیشرفت جامعه ی منتخب خودشون استفاده کنن

    خیلی خوشحالم که باعث شادی و تفریحتون شدم بالاخره موهبته بتونی خنده رو لب آدما بیاری اما

    نادرستی علم به زودی رسوا میشه سالیان سال از انتشار کتاب های دینی که میگی گذشته اما نه تنها رسوا نشده بلکه هر روز که میگذره حقانیتش بر مردم آشکارتر میشه و افراد بیشتری رو جذب میکنه و خب بد نیست شما هم یدور دستتون بگیری که حرفایی که بهتون خوروندن تکرار نکنی
    ولی از علوم غربی همین بس شما باشه که پدر فیزیکتون که انیشتن بود در مواقع زیادی خودش هیچکاره بوده و گند و کثافتش بالا اومد که اون علمی هم که مخابره میکرد حاصل تلاش و زحمات زن اولش بود دیگه چه دروغایی بهتون گفته انیشتن؟
    چند بار دیگه باید علمشو با طعم انسانیت توی هیروشیما و ناکازاکی روونه کنه تا به حقانیتش پی ببرید😏 مثلا تسلا د سایر داشمندان انسان نبودن که همچین چیزی رو نپذیرفت یا یه مسیحی معتقد بود؟!😉
    یا یه تاجر و مدیر باهوش وپرتلاش تونست خودش رو مخترع جا بزنه و یعمر همه ی مارو فریب داد که مخترع برقه دیگه چقدر میخواید از شعورتون سواستفاده بشه

    یزمونی تکنولوژی عصر حاظر هنوز به اوج پیشرفتش نرسیده بود و اینا چندبار رفتن کره ماه پس الان چرا نمیتونن برن؟
    بعد هم گندش دراومد که هم قدرت های علمی و فنی سینما بوده نیل آرمسترانگ رو توی تخیل ها برده کره ما و همه اسناد و مدارکش موجوده و همون افرادی هم که یزمونی سفر انسان به کره ماه و قبول داشتن دسته دسته خودشونو از این بازی فریب بیرون کشیدن
    حالا شما میخوای باور کن نژاد اولیه انسان ها میمون بوده یا پدیده ی بیگ بنگ رخ داده و یا چیزی به اسم دایناسور وجود خارجی داشته یا هر دروغ دیگه ای
    اما ما طبق علمی که توی قرآن و بحارالانوار و مفاتیح الجنان داریم دروغگویی و زودباوری رو با دلایل و اسناد و مدارک علمی فیزیکی و زیستی و… ثابت میکنیم 😊

  3. درک انسان ها از حقیقت، همون باورها و دانسته هایی است که بهشون اعتقاد دارن و میشه حقیقت اونها.. من فیزیک هسته ای خوندم و برای تز ارشدم در مورد واکنش ذرات زیراتمی در میدان های کوانتومی خارج از سیاره زمین تحقیق میکنم. مسائل به اون سادگی ها که برخی ماتریالیست های اسلام گرا مطرح میکنند، علم وجود خدا رو ثابت نکرده ولی هیچ دانشمند سالمی خدا رو رد نمیکنه، تو گفته ها و مقالات ایشون، چیزی جز اثبات حضور خدا و توجهش به مخلوقاتش که ما انسانها هستیم از طریق عشق و عرفان ندیدم من. یه نفر که باسواد هست از طریق علمی بیاد مطالب ایشون رو رد کنه!؟؟ مگه شمایی که تو رشته فلان دانشگاه درس خوندی چه مطالب مرتبط خفنی بهتون یاد دادن؟؟ چقدرش انصافا بدرد زندگیت خورده؟؟ از قضا خیلی از ادم های موفق دنیا در زمینه ای که حتی تحصیلات اکادمیک اونو نداشتن سرآمد اون علم سدند!!
    حالا اگه چیزی هم گفته میشه که عقل الان ما کشش نداره که نباید بیاییم گارد بگیریم و از ریشه بزنیم!! مثلا تو این کیهان قابل دید که چندین میلیارد کهشکشان در ان وجود داره، مگه میشه فقط یه گونه هوشمند یعنی انسان وجود داشته باشه!؟؟ مطالبی که درمورد حیات بعد مرگ هم گفته اند دقیقا با عدل الهی و قانون بقای انرژی و اظهارات افرادی که تجربه نزدیک به مرگ داشته اند یکی هست… البته طبیعیه هر محققی یسری موافق و مخالف داشته باسه، خدا با اون عادل بودنش این همه بنده ناراضی داره!!
    خلاصه یاد بگیریم اگه از آخرین باری که کتاب خوندیم یا مسواک زدیم ۲۴ساعت میگذره، بهتره دهنمون رو باز نکنیم ادمین محترم

  4. محسن فرشاد یه کلاش معنوی هست. به اسم خدا، قرآن، ادیان و علم یه مُشت خزعبلات به خورد ذهن انسان‌های ساده‌لوح میده. عقل و خرد انسان‌ها رو با جفنگویی‌هاش زائل می‌کنه. جدیدا ادعا میکنه که جهان جدیدی آغاز شده و انرژیهای از جنس نور داره از کائنات به سمت مردم زمین میاد و قراره عصر جدیدی از نسل ابرانسانها آغاز بشه. و فرکانسهای زمین و کائنات داره با هم هماهنگ میشه به این خاطر مردم روی زمین هم باید خودشون رو با فرکانس کائنات یکی کنن و هم ارتعاش کائنات بشن. میگه الان عصر آکواریس آغاز شده و قراره ما انسان‌ها از ماتریکس خارج بشیم. اینها چیزی جز جفنگ گویی و یاوه گویی به اسم علم و معنویت نیست.

  5. سرکار نازبانو در 1401-04-07 at 21:24
    من هم با کلیت این مقاله موافقم و فرشاد یکتا را کلاش مدرن می دانم
    اما شما چرا یکدفعه بل گرفتی و همه چیز را قاطی کردی و آسمون ریسمون می بافی؟!
    وقتی نوبت هاوکینگ میشه مردم میشن” ساده دل و زودباور”
    اما وقتی نوبت بحارالانوار و مفاتیح الجنان میشه مردم میشن “فهیم و رشید و بالغ”
    راستی اون قسمت
    ” اسناد و مدارک علمی رو توی گنجینه هاشون سفت چسبیدن و فقط خودشون استفاده میکنن ”
    کلی باعث تفریح و خنده مان شد.ممنون

  6. استاد رحیم پور ازغدی در زمان شهادت دکتر حاج محسن فخری زاده مصاحبه ای کردن و از دکتر فخری زاده با اسم شهید علوم انسانی یاد کردن،حالا چرا؟ چون شهید در حال نوشتن و چاپ کتابی علمی برای پاسخگویی به شبهاتی که امثال این آقا و استیون هاوکینگ و… که برای مبارزه علنی با خدا از طریق فیزیک قد علم کردن بود.من مطمعنم راه شاید شهریاری و شهید فخری زاده ادامه داره و دانشمندانی به زودی میان که نه تنها در علومی مثل فیزیک بلکه در علوم دینی هم سرآمد همه هستند و تو دهنی بزرگی به کسایی که با سواستفاده از علم با خدا دشمنی میکنن میزنن. و تمام شبهاتی که با سوبرداشت هایی که از آیات قرآن به خورد مردم دادن رو پاسخگو خواهند بود. یه مشت چرت و پرت به اسم علم به خورد مردم ساده دل و زودباور دادن مردم فکر کردن علم اینه.مثل بچه ها با آب نبات آدامسی سرتونو گرم کردن اسناد و مدارک علمی رو توی گنجینه هاشون سفت چسبیدن و فقط خودشون استفاده میکنن اونوقت یه عده شومن مثل ایلان ماسک و فرستادن جلو تا شما رو سرگرم کنن و آب نباتاتونو لیس بزنید و توهم باسوادی بردارید. بحارالانوار و مفاتیح الجنان بزنه تو کمر شیاطین جن و انس

  7. واقعا خبر خوب و مهمی هستش که نیازه تا بیشتر دیده بشه، بله من هم همین فکر رو میکردم و محسن فرشاد یکتا یک حقوق دان هستش که چیزی از فیزیک و زیست نمیدونه و فقط خرافه نقل میکنه، و هیچ اطمینانی هم حتی به حرف های خودش نداره من خودم ۴تا از کتاب هاشو خریدم و الان پشیمونم که پول دادم…..چون خزعبلات هست و جنبه علمی و درست و قابل قبول نداره….اصلا ریکی، عرفان کوانتومی، ماتریکس، و…..هیچ وجود خارجی نداشته و اصلا علم این ها رو رد میکنه و شبه علمی یا حتی ضدعلمی هستش، واقعا جالبه بعضی ها طوری در خصوص متن صحبت کردن که انگار این ها فرق علم و شبه علم رو میدونن…در صورتی که چیزی هم بلد نیستن و الکی شخصی مثل فرشادیکتا رو پروفسور میشناسن….
    تاسف باره…..

  8. ازنظراین جانب هرکسی باید روشن،شفاف علمی وباتخصص واقعی درباره علم،معنویات و….قلم فررسایی کند تادراین راستا حرمت علم،معنویات وخوانندە ومخاطبان را نگهداشتە باشد وکاری موثر انجام دادە ونە برمبناءخیال واغغال باشد.

  9. استاد فرشاد یکتا پدر متافیزیک ایران در علم و آگاهی کیهان یکی از خاص ترینهاست اگه سطح شعور و آگاهی ما در اندازه ای نیست که حرفهای ایشون رو درک کنیم بیان جمله نمیدانم خیلی بهتر از اظهار نظره

  10. اصلا فرض کنیم حرف های دکتر یکتا چرند محض. مگر در قران نیامده که باید به همه اقوال گوش داد و بهترین ان را انتخاب کرد. حالا شما چرا کاسه داغ تر از اش شده و با طرح این مقالات و انگ زدن به افراد می خواهید جلوی اگاهی انسان ها را بگیرید. شرم بر شما لشکر شیطان( هر چیزی که بر خلاف گفته های پروردگار باشد از جنس شیطان است. مثل همین مقاله و نویسنده پرونده ساز آن)

  11. با زیر شلواری تو خونت لم دادی راجب پرفسور یکتا تز میدی؟ ایشون برای هر کلمه حرفش هزارن دلیل علمی میاره و حتی تو کامنتا به سوالای بقیه جواب میده‌ یه زحمت ب خودت بده دو تا کتاب بخون فرق علم و شبه علم بفهمی.چرت پرتایی که خودت نوشتی بی دلیل و مدرک.حتی به شبه علم هم نزدیک نیست.البتع حق داری چون از بچگی دستت مفاتیح و بحارالانوار بوده!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.