26
پایگاه نقد تخصصی عرفان‎‌های کاذب

سوامی ویوکاناندا؛ رهبر فراماسونر یوگا

  • کد خبر : 7489
  • 24 خرداد 1400 - 13:05
سوامی ویوکاناندا؛ رهبر فراماسونر یوگا
سوامی ویوکاناندا، نخستین کسی است که فلسفه‌های یوگا و ودانتا را در سال ۱۸۹۳ در کنگره جهانی ادیان در شیکاگو به جهان غرب معرفی کرد.

بهداشت معنوی؛ سوامی ویوکاناندا، نخستین کسی است که فلسفه‌های یوگا و ودانتا را در سال ۱۸۹۳ در کنگره جهانی ادیان در شیکاگو به جهان غرب معرفی کرد. وی که مرید و جانشین یوگی مشهور قرن نوزده هند شری راما کریشنا بود توانست آیین هندوئیسم را در قرن نوزدهم در جهان بشناساند.

حساب کاربری پایگاه نقد تخصصی عرفان‎‌های کاذب در پیام‌رسان ایتا درباره وی می‌نویسد:

⭕️ ویوکاناندا، رهبر فراماسونر یوگا

🔺 در تصویر بالا یکی از شواهد عضویت #سوامی_ویوکاناندا یکی از پیشگامان #یوگا و چهره به اصطلاح انقلابی جنبش استقلال طلبانه #هند در تشکیلات شیطانی #فراماسونری را مشاهده می کنید.

🔺  نکته مهمی که از لابه لای اطلاعات فوق استخراج می گردد, این مطلب مهم است که #عرفان_های_نوپدید و ورزش های #تئوسوفیکالی همچون یوگا که شهرت بین المللی یافته اند و از سوی دستگاه های شیطانی ماسونی نیز تبلیغ می گردند، ارتباط بسیار مهم و جدی با فراماسونری جهانی دارند و رهبران این جنبش ها نیز عمدتاً در تشکیلات شیطانی فراماسونری عضویت دارند.

 

سوامی ویوکاناندا

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7489
  • 695 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. بر چه اساس این اطلاعات غلط و زشت و میذارید ویوکاناندا یه فیلسوف و عارف بزرگ بوده چیزی که شماها به خوابم نمیتونید ببینید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.