27
ریزش پیروان محمدعلی طاهری و کمال الماسی‌جاف و افزایش جنگ قدرت

جنگ رسانه‌ای دلقک‌های الماسی‌جاف و شیاطین محمدعلی طاهری

  • کد خبر : 7999
  • 24 آبان 1400 - 18:39
جنگ رسانه‌ای دلقک‌های الماسی‌جاف و شیاطین محمدعلی طاهری
به نظر می‌رسد رقابت سخت فرقه‌های فارسی‌زبان برای جذب مخاطب بیشتر در کنار تأسیس شعبه‌های مختلفی از هرکدام از این فرقه‌ها و همچنین شباهت آموزه‌های انحرافی آن‌ها که منجر به کاهش جذابیت یک فرقه خاص در میان دیگر فرقه‌ها شده است.

بهداشت معنوی؛ پیروان دو فرقه انحرافی «عرفان حلقه» و «اکنکار» به ترتیب با فرار محمدعلی طاهری و کمال الماسی‌جاف، رهبران فکری‌شان، از ایران دچار اختلاف و سردرگمی شده‌اند، به‌طوری‌که هر یک از مسترهای حلقه و ماهانتاهای اکنکار در ایران یا حتی در خارج از کشور که توانایی جمع‌کردن گروهی از پیروان فریب‌خورده این دو فرقه را دارند، داعیه رهبری فرقه بر دست گرفته و در حال یارگیری از فریب‌خوردگان است.

در این میان جنگ رسانه‌ای هر دو فرقه به اوج خود رسیده است و هر دو گروه تلاش می‌کنند به‌وسیله بازنمایش برخی مطالب آرشیوی رقیب خود را متهم به مزدوری! برای نظام! کنند.

کانال تلگرامی «خورشید نیوز»، رسانه وابسته به کمال الماسی‌جاف از نماینده سابق معبد اک در ایران و بنیان‌گذار فرقه «فرزندان بنی» در شهر اربیل کشور عراق با انتشار یک ویدئو، مدعی حمایت جمهوری اسلامی ایران از محمدعلی طاهری، رهبر فرقه حلقه شاخه تورنتو، شد.

در این ویدئو، حمایت تلویحی فائزه هاشمی رفسنجانی، دختر علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی از آزادی محمدعلی طاهری در گفتگوی تلفنی با یکی از شبکه‌های معاند نظام در دوران زندانی بودن طاهری در ایران، به‌عنوان حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران از محمدعلی طاهری معرفی‌شده است.

این در حالی است که فائزه هاشمی رفسنجانی، از نظر خط فکر سیاسی در زمره اپوزیسیون تعریف می‌شود. وی از فعالان فتنه 88 بوده و حتی در آن زمان به جرم شرکت در اغتشاشات خیابانی بازداشت شده است.

به نظر می‌رسد رقابت سخت فرقه‌های فارسی‌زبان برای جذب مخاطب بیشتر در کنار تأسیس شعبه‌های مختلفی از هرکدام از این فرقه‌ها و همچنین شباهت آموزه‌های انحرافی آن‌ها که منجر به کاهش جذابیت یک فرقه خاص در میان دیگر فرقه‌ها شده، منجر به هذیان‌گویی رسانه‌های وابسته به آن‌ها شده است. به‌طوری‌که یکی از همفکران خود (فائزه هاشمی رفسنجانی)، که در ایران حتی به تحمل حبس نیز محکوم شده و از حامیان فرقه ضاله بهاییت است را به‌عنوان یکی از اعضاء نظام معرفی می‌کنند.

در ادامه کپشن و تصویر پست کانال تلگرامی خورشید نیوز دراین‌باره را مشاهده می‌کنید.

 

محمدعلی طاهری

 

در این ویدیو می بینید محمد طاهری چه کسی است ؟
نشست او با لاریجانی ها و دفاع تمام قد اهل بیت رفسنجانی از طاهری
محمد طاهری از طریق رژیم ماموریت داشت تمامی مکاتبی چون عرفان ، اک و سایر مکاتب چون یوگا ، فرا روانشناسی را که در ایران مشغول فعالیت بودند توسط وزارت اطلاعات تحریف کند .
این فرزند خلف رژیم بعد از پرونده سازی های کاغذی نسخه صادراتی او را از آزمایشگاه اوین بیرون آوردند و به کانادا صادر کردند ..
محمد طاهری توسط استاد کمال الماسی جاف مورد انتقاد قرار گرفت که آثار استخراج شده از آثار اک است
استاد الماسی اسناد را رو نمود و طاهری به جز فرافکنی پاسخی نداشت
بعد از شکست طرح ترور استاد الماسی در اربیل که با شکست مواجه شد
وزارت اطلاعات درست چند روز قبل از مراسم جهانی و جشن سالانه پیروان اک از طریق سایت بهداشت معنوی به استاد الماسی می تازد و درست چند روز بعد از مراسم ۲۲ اکتبر پیروان اک، طاهری سر از ایران اینتر ناشنال در میاورد
این بازی جدیدی نیست که وزارت اطلاعات برای تحریف و تخریب تعالیم اک کوپن سوخته قدیمی خود را رو کند

لینک‌های مرتبط:

حمایت سرکرده عرفان حلقه از نوید افکاری!

فرقه اکنکار هم به سرنوشت عرفان حلقه گرفتار شد

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها در حوزه معنویت‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7999
  • 564 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. هر جا سخن از فساد و ابتذال است نام فائزه هاشمی رفسنجانی میدرخشد 😂😂😂
    دقیقا چه فعل و انفعالاتی تو مغزش رخ میده
    چی میشه که اینجوری میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.