22
اثری جدید از حمیدرضا مظاهری‌سیف

کتاب خودکاوی معنوی منتشر شد

  • کد خبر : 7807
  • 20 مهر 1400 - 11:11
کتاب خودکاوی معنوی منتشر شد
در کتاب «خودکاوی معنوی» موضوعات معنوی با زبانی روان بیان شده است. به طوری که برای عموم قابل درک است و خواننده با مطالعۀ کتاب احساس می‌کند به جهانی متفاوت چشم گشوده است.

بهداشت معنوی؛ کتاب خودکاوی معنوی در شهریور ماه 1400 از سوی انتشارات معنویت‌پژوهی به چاپ رسید. این کتاب در 360 صفحه و در قطع رقعی به همراه فهرست اعلام، فهرست اصطلاحات منتشر شده است.

در یادداشت پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «وجود ما سرشار از رازهای ناشناخته و شگفت‌انگیز است. جسم مادی مثل نوک کوهی از یخ دیده می‌شود، ولی بخش عظیم و اسرارآمیز وجود ما در قلمرو نامرئی پنهان و ناشناخته مانده است. ما به این دنیا می‌آییم تا رازهای درون را کشف کنیم. اما بسیاری از مردم مثل گنجینه‌ای ناگشوده دفن می‌شوند. سوالی که خودکاوی معنوی به آن پاسخ می‌دهد این است که چطور می‌توانیم جهان اسرارآمیز درون را کشف کنیم؟ روش خودکاوی معنوی ما را توانمند می‌سازد تا دروازۀ آگاهی را به سوی ملکوت بگشاییم و به جهانی بسیار بزرگتر و جذاب‌تر از این جهان قدم بگذاریم. آنگاه زندگی دیگری را می‌یابیم که موازی با زندگی زمینی تا بی‌نهایت ادامه دارد. با ورود آگاهانه به ملکوت، زندگی سرشار از عشق، شکوه، شادی، آرامش و حضور الهی را تجربه می‌کنیم.»

نویسنده در مقدمه کتاب را تقدیم کرده به «همۀ کسانی که زهر زندگی دنیا به کامشان ریخته شده، ولی با همۀ رنج ها و ناکامی ها، ناامید نیستند و در جستجوی رؤیاهایشان، آماده اند تا یک سفر شگفت انگیز را آغاز کنند.»

 کتاب خودکاوی معنوی در نه فصل تدوین شده است. در این فصل‌ها خواننده با روشی آشنا می‌شود که به کمک آن می‌تواند تجربه‌های معنوی خود را درک کند. تجربه‌های معنوی لحظاتی طلایی است که قلب ما با خداوند ملاقات می‌کند و پیام او را درمی‌یابد. این لحظات نورانی و الهام‌بخش، وجود ما را از عشق، شادی و شکوه و آرامش لبریز می‌سازد و به تمام زندگی و مرگ معنا می بخشد.

هر فصل شامل تمرین‌هایی است که نویسنده بر انجام آنها تأکید می‌کند و می‌گوید: «خواندن این کتاب لذت‌بخش است، اما اگر تمریناتش را انجام ندهی، فایده‌ای نخواهد داشت. لذت بردن با نتیجه گرفتن خیلی تفاوت دارد و لذتی که در به نتیجه رسیدن است، قابل تصور نیست.»

در کتاب «خودکاوی معنوی» موضوعات معنوی با زبانی روان بیان شده است. به طوری که برای عموم قابل درک است و خواننده با مطالعۀ کتاب احساس می‌کند به جهانی متفاوت چشم گشوده است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7807
  • 626 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.