25
اظهار شادمانی لانه‌گزیدگان در اربیل از شهادت مظلومانه صیاد خدایی

واکنش رسانه تروریستی خورشیدنیوز به شهادت صیاد خدایی

  • کد خبر : 8332
  • 02 خرداد 1401 - 11:04
واکنش رسانه تروریستی خورشیدنیوز به شهادت صیاد خدایی
پس از اعلام خبر شهادت صیاد خدایی، رسانه تروریستی خورشیدنیوز با انتشار پیاپی چندین پست در کانال تلگرامی خود به عقده‌گشایی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم پرداخت.

بهداشت معنوی؛ روز گذشته روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضدانقلاب و عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: «عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم  “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.»

پس از اعلام این خبر رسانه تروریستی خورشیدنیوز با انتشار پیاپی چندین پست در کانال تلگرامی خود به عقده‌گشایی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم پرداخت.

 

فرقه تروریستی

پست رسانه تروریستی خورشیدنیوز درباره شهادت سرهنگ پاسدار مدافع حرم، شهید صیاد خدایی

 

رسانه تروریستی خورشیدنیوز، وابسته به فرقه «بنیاد بنی» است که سرکردگی آن را مجرم فراری کمال الماسی‌جاف برعهده دارد.

کمال الماسی‌جاف رئیس سابق فرقه اکنکار در ایران بود که پس از شکایات فراوان شاکیان خصوصی به دلیل کلاهبرداری‌های مالی و سوءاستفاده‌های روانی از ایران فرار کرده و در چتر حمایتی دولت صهیونیستی کردستان عراق قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد حملات راهبردی و دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم کودک‌کش صهیونیستی و گروهک تروریستی پ.ک.ک در اربیل عراق، دلیل اصلی این عقده‌گشایی باشد.

شایان ذکر است که به موازات واکنش خورشید نیوز، گروه‌های ترامپیست ایرانی که ارادت خاصی به رژیم صهیونیستی دارند نیز از این اقدام کور و ترور مذبوحانه حمایت کردند.

ترامپیست‌های ایرانی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده را منجی و جریان مقابل او از جمله دموکرات‌های ایالات‌متحده را فرقه شیطانی، ایلومیناتی و دجال می‌دانند.

 

لینک‌های مرتبط:

نقد و بررسی اندیشه و آراء فرقه اکنکار

اکنکار؛ فرزند مشروع سرویس امنیت ملی ایالات متحده

فرقه اکنکار هم به سرنوشت عرفان حلقه گرفتار شد

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8332
  • 412 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.