24
رنه سینانی، مهشید رئیسی، عباسمنش، بابک خسرونژاد و... در این لیست جای دارند

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره نام روان‌شناسان غیرمجاز را منتشر کرد

  • کد خبر : 8341
  • 02 خرداد 1401 - 11:47
سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره نام روان‌شناسان غیرمجاز را منتشر کرد
به اطلاع مردم عزیز کشورمان می‌رساند، بر طبق تبصره 3 ماده 4 و ماده 5 قانون تشکیل سازمان از مراجعه به افراد فاقد شماره نظام روان‌شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان‌شناسی یا کلاس‌های آموزشی حضوری و آنلاین خودداری نمایید.

بهداشت معنوی، «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره» در اقدامی هوشمندانه و از روی کارشناسی، لیستی از افراد و حساب‌های کاربری فعال در فضای مجازی که به شکل غیرمجاز و غیرعلمی در حال فعالیت و کسب درآمد از این حوزه هستند را معرفی کرده است. متن اطلاعیه این سازمان به شرح زیر است:

 

به اطلاع مردم عزیز کشورمان می‌رساند، بر طبق تبصره 3 ماده 4 و ماده 5 قانون تشکیل سازمان از مراجعه به افراد فاقد شماره نظام روان‌شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان‌شناسی یا کلاس‌های آموزشی حضوری و آنلاین خودداری نمایید. در ضمن این لیست اولیه است. بقیه افراد فاقد مجوز در آینده بروزرسانی خواهد شد.

جهت ارسال نظرات و شکایات با ایمیل  bazrasi@pcoiran.ir و یا  تلفن 86051552 اقدام نمایید.

روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ج.ا.ا

 

شایان ذکر است در این لیست نام افرادی چون مهشید رئیسی، بابک خسرونژاد، عباسمنش، امیر شریفی، اعضاء خانواده تیموی، رنه سینانی، مهدی سادات علایی، کوروش معدلی، و محمد عرشیانفر وجود دارد. حال سوال این است که آیا این افراد حاضر به شکایت از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره هستند؟ یا دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم از این افراد شکایت خواهد کرد یا خیر؟

شایان ذکر است، پایگاه خبری-تحلیلی بهداشت معنوی بارها اعلام آمادگی کرده است که توانایی فراهم‌سازی این بستر را دارد که دفاعیات و مستندات علمی این افراد در مورد ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی را منتشر کند. اما برخی از این افراد صرفا با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به تحریریه این پایگاه خبری-تحلیلی و تهدید به شکایت (تهدیدی که هرگز عملی نشده است)، نسبت به این درخواست واکنش نشان داده‌اند. در مواردی هم برخی از این افراد به کمک نیروهای تحت امر خویش به درج پیام‌های توهین‌آمیز در ذیل مطالب انتقادی که در مورد آنان منتشر شده است، مشغول شده‌اند. پایگاه خبری-تحلیلی بهداشت معنوی نیز با انتشار این پیام‌ها (به جز در مواردی که حاوی الفاظ رکیک بوده‌اند) نشان داده است که نسبت به انتقادات بی‌تفاوت نبوده و همچنان تمایل دارد دفاعیات و مستندات علمی این مدعیان را منتشر نماید.

 

روان‌شناسی

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8341
  • 459 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. درود و مهر
    سردبیر محترم نشریه، آیا نام محمد افلاکی که دیپلم ریاضی دارد و خودتان در موردش مطلب نوشته‌اید از این لیست حذف شده یا اینکه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فراموش کرده‌اند نامبرده را بنویسند؟
    لطفاً پیگیری کنید.
    سپاس

  2. اصلا مهم نيست نظامهاي روانشناسي و امثالهم چه نظري دارند مهم اين است كه مردم از انچه نتيجه ميگيرندبدنبالش ميروند فارغ از اينكه يك هكر در امريكا نشسته براي مردم تعيين تكليف بكند يا خير

  3. وقتی اسم افرادی که توی این لیست ها بودن خوندم فیوز پروندم :/ آخه مگه میشه؟ دکتر فرهنگ،انوشه،هلاکویی،اناری،اسلامی؟! یعنی اینهمه سال ما فریب خوردیم و این جامعه اینقدر بی در و پیکره؟ وقتی حرفای مثلا این دکتر ها رو میشنیدم متوجه میشدم که چقدر حرفاشون با حرفای افرادی مثل استاد رحیم پور ازغدی و پناهیان و… متفاوته و اذیتم میکنه اما به قدری داخل این سیستم نفوذ کردن که دچار التقاط میشدم :/ خداقوت به همه کسانی که در این راه تلاش میکنن

  4. جیگرم خیلی حال اومد 😍 به امید دیدن هرچه سریعتر لیست سوم 🥰 و انشاءالله دیدن اسامی و رسوایی خبرنگارها و حقوقدان ها و متخصصان پزشکی و طب سنتی و قهرمان های ورزشی و معماری های تقلبی اینستاگرام و کلاب هاوس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.