22
استفاده حاخام‌های صهیونیست از جادوی سیاه

اجرای نفرین شلاق‌های آتش علیه نفتالی بنت

  • کد خبر : 7453
  • 22 خرداد 1400 - 1:16
اجرای نفرین شلاق‌های آتش علیه نفتالی بنت
آئین پالسا دینارا دیگری نیز در سال 2005 در اعتراض به تصمیم آریل شارون، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل، برای تخلیه شهرک‌های اسرائیلی از غزه انجام شد.

به گزارش بهداشت معنوی به نقل از خبرگزاری آناتولی، رهبران سیاسی راست افراطی در اسرائیل خواستار برگزاری آیین جادوگری پالسا دینارا (Pulsa diNura) برای جلوگیری از تشکیل دولت ائتلافی جدید به‌وسیله نفتالی بنت (رهبر حزب یامینا) با احزاب میانه‌رو و چپ در این کشور هستند.

به گزارش آناتولی، پس از آنکه تلاش‌ها برای منصرف کردن بنت از ایجاد ائتلاف به نتیجه نرسید، مخالفان وی خواستار انجام مراسم پالسا دینارا برای لعنت و مرگ نفتالی بنت شدند.

کانال 12 اسرائیل در مورد این آئین شیطانی می‌گوید: پالسا دینارا مراسم لعنی است که برای منافع شخصی انجام نمی‌شود، اما علیه هرکسی که مظنون به آسیب زدن مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی است، اجرا می‌شود.

این کانال گفت که مراسم مشابهی، تقریبا یک ماه قبل از ترور نخست‌وزیر سابق اسرائیل، اسحاق رابین و در اکتبر 1995 برگزار شده است. در آن زمان، افراط‌گرایان چنین مراسم‌هایی را علیه اسحاق رابین به دلیل امضاء توافقنامه اسلو با فلسطینی‌ها برگزار می‌کردند.

همچنین آئین پالسا دینارا دیگری نیز در سال 2005 در اعتراض به تصمیم آریل شارون، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل، برای تخلیه شهرک‌های اسرائیلی از غزه انجام شد.

مراسم پالسا دینارا (به زبان آرامی: פולסי דנורא‎ به معنی شلاق‌های آتش) مراسمی کابالیستی است که در آن از فرشتگان نابود کننده برای جلوگیری از بخشش آسمانی گناهان شخص مورد نفرین استفاده می‌شود، ادعا می‌شود که طی برگزاری این مراسم، همه لعنت‌های ذکر شده در کتاب مقدس برای شخص مورد نفرین رخ داده و در نهایت منجر به مرگ او می شود.

قدیمی‌ترین نوشته در مورد مجازات شخصی به‌وسیله شلاق‌های آتش مربوط به مجازات مطاطرون در بهشت است. تلمود ذکر می‌کند که الیشا بن ابویا که آشر نیز نامیده می‌شد بعد از مرگش وارد بهشت شد و دید فرشته‌ای به نام مطاطرون (براساس متون یهودی مطاطرون همان اخنوخ یا ادریس علیه‌السلام جد حضرت نوح علیه‌السلام است که تبدیل به یک فرشته شد.) نشسته است (کاری که برای فرشته‌ها در حضور خدا ممنوع است).

آشر به مطاطرون نگاه کرد و گفت «حقیقتاً دو نیرو در بهشت وجود دارند» (کنایه از اینکه مطاطرون در جایگاه خدایی قرار دارد). ربی‌ها توضیح می‌دهند که مطاطرون اجازه نشستن پیدا کرد زیرا وظیفه او نوشتن کارهای قوم اسراییل بود. تلمود می‌گوید برای اینکه به الیشا ثابت شود که مطاطرون نمی‌تواند خدای دیگری باشد، خداوند ۶۰ ضربه شلاق با شلاق آتشین (پالسا دینارا) به وی زد. این‌گونه به آشر ثابت شد که مطاطرون خدا نیست. (تلمود، حگیگا آ-15).

شایان‌ذکر است، طبق قوانین رژیم صهیونیستی، این قبیل اعمال و آداب و رسوم به‌عنوان نوعی جادوی سیاه طبقه‌بندی‌شده و انجام آن ممنوع است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7453
  • 713 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. کم چرندیات نبافته این قوم منحرف. به پیامبران هم رحم نکردند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.