27
جنگ قدرت بالا گرفت

اختلاف در بین مسترهای عرفان حلقه

  • کد خبر : 279
  • 30 آذر 1396 - 16:34
اختلاف در بین مسترهای عرفان حلقه

پس از دستگیری محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه، در سال 1389 به جرم دخالت در امور پزشکی، اخذ مال نامشروع  و…، برخی از مروجین و مسترهای این فرقه به خارج از کشور مانند آمریکا ، انگلیس، ترکیه و … فرار کردند. به گزارش بهداشت معنوی، یکی از مسائلی که بارها در فعالیت این […]

پس از دستگیری محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه، در سال 1389 به جرم دخالت در امور پزشکی، اخذ مال نامشروع  و…، برخی از مروجین و مسترهای این فرقه به خارج از کشور مانند آمریکا ، انگلیس، ترکیه و … فرار کردند.

به گزارش بهداشت معنوی، یکی از مسائلی که بارها در فعالیت این مَسترهای خارج نشین به چشم می خورد، موضوع اختلافات میان این افراد است.

به عنوان مثال خانم «رکسانا حقیقت‌طلب» یکی از این افراد است که به دنبال تثبیت جانشینی خود پس از محمد علی طاهری بوده و سعی می‌کند خود را به عنوان جانشین واقعی و شایسته وی معرفی کند.

از سوی دیگر مسترهایی چون «شهناز نیرومنش» خود را محور اداره فرقه عرفان حلقه معرفی می‌کنند .

جنگ قدرت مسترهای عرفان حلقه در حالی است که این افراد مدعی هستند، هدف عرفان حلقه دستیابی به کمال است نه قدرت‌طلبی.

در روزهای اخیر با بالا گرفتن جنگ قُدرت در پشت پرده فرقه عرفان حلقه، دامنه این اختلافات به برخی مصاحبه های این مدعیان با شبکه های ماهواره ای نیز کشیده شده است.

رکسانا حقیقت طلب در یکی از این برنامه های خود، عنوان می کند که «این مدعیان، نفوذی های سپاه هستند که برای اخلال در ترویج عرفان حلقه از ابتدا وارد این فرقه شده اند!.»

همچنین وی در مصاحبه با بیژن فرهودی در لوس آنجلس مدعی شده بود که سپاه با انتشار فیلمی کوتاه از محمدعلی طاهری می خواهد خشم هواداران وی را فرونشاند.

رکسانا حقیقت طلب سعی می کند با این قبیل اظهارنظرها خود را به عنوان جانشین حقیقی محمدعلی طاهری معرفی کند.

موضوع اختلافات داخلی پیروان فرقه حلقه و شعبه های مختلفی که از دل آن بیرون می آید یادآور فرقه های مختلف صوفیه است که هرکدام به طمع کسب قدرت و جذب مریدان، بعد از فوت رهبر فرقه (قُطب) خود را صاحب خرقه و جانشین وی اعلام می کنند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=279
  • 850 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.