20
نتیجه اعتقاد به عرفان جنسی

اختلاف و فحاشی مبلغان اشو به یکدیگر

  • کد خبر : 6589
  • 26 بهمن 1399 - 11:45
اختلاف و فحاشی مبلغان اشو به یکدیگر

به گزارش بهداشت معنوی، اخیراً «محسن خاتمی» که از مترجمان آثار اشو است، با شخص دیگری به نام «فواد پاکروان» (ملقب به مهاجر) که مدعی است مفسر اصلی آثار اشو است، در تفسیر حرف های اشو در مورد مسائل جنسی به اختلاف نظر شدیدی برخورد کرده اند.   تصویر منسوب به مهاجر   در این […]

به گزارش بهداشت معنوی، اخیراً «محسن خاتمی» که از مترجمان آثار اشو است، با شخص دیگری به نام «فواد پاکروان» (ملقب به مهاجر) که مدعی است مفسر اصلی آثار اشو است، در تفسیر حرف های اشو در مورد مسائل جنسی به اختلاف نظر شدیدی برخورد کرده اند.

 

اشو

تصویر منسوب به مهاجر

 

در این میان نام «ریما نصر»، همسر محسن خاتمی هم به میان آمده و مهاجر مدعی است انحرافات جنسی خاتمی منجر به ناراحتی های روانی برای ریما نصر و در نهایت جدایی از وی شده است.

در این میان کانال های تلگرامی هر دو طرف در حال تبادل زشت ترین تهمت ها با ادبیاتی به شدت جنسی علیه یکدیگر هستند و معتقدند که این درگیری برای فهم بهتر عرفان است.

در تصویر زیر بخشی از فحاشی مهاجر به محسن خاتمی آمده است. گفتنی است به دلیل عبارت های رکیک و نامناسب موجود در این تصویر، تمامی عبارات و پوشانده شده است.

 

اشو

 

پس از انتشار این فایل صوتی توسط مهاجر علیه محسن خاتمی، محسن خاتمی با انتشار تصویری مدعی ازدواج همجنسگرایانه مهاجر شده و او را یک منحرف جنسی خطاب کرد و مدعی شد به دیل همین گرایشات جنسی توانسته است پناهندگی کشور استرالیا را دریافت کند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6589
  • 800 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.