21
یوگا از بانکوک برای ایران

الگوبرداری فاطمه صالحی از ثمین

  • کد خبر : 6805
  • 20 اسفند 1399 - 17:16
الگوبرداری فاطمه صالحی از ثمین
بررسی ها نشان می دهد فاطمه صالحی با ثمین در ارتباط بوده و از الگوی تبلیغاتی وی که مبتنی بر انتشار تصاویر نیمه عریان و شهوت برانگیز است، در پیش گرفته.

به گزارش بهداشت معنوی، برخی از مبلغین مباحث مربوط به معنویت های نوظهور، افرادی هستند که فارسی زبان بوده ولی ساکن ایران بوده و در خارج از کشور به زبان فراسی به تبلیغ برای مخاطبان فارسی زبان خود می کنند. یکی از این افراد ثمین بود که پیش از این خبر آن خدمت شده ارائه شد.

 

یوگا

 

شخص دیگری به نام فاطمه صالحی نیز در خارج از ایران و از کشور تایلند در زمینه آموزش یوگا به زبان فارسی برای ایرانیان فعال بوده و حتی برخی محصولاتش را در ایران به فروش می رساند.

فاطمه صالحی در وبسایت شخصی خود نوشته است:

«اسم من فاطمه است و در سال 2013 حدودا 70 کیلوگرم وزن داشتم، با چند نرمش کششی و دوندگی ورزش را شروع کردم.بعد از گذشت یک سال 16 کیلو به طرز چشمگیری وزن کم کردم. من از این وزن کم کردن الهام گرفتم و از سال 2015 ورزش یوگا را جدی تر دنبال کردم که باعث شد من همه روزه به تمرین یوگا ادامه بدهم. من سبک آشتانگا را انتخاب کردم که با توانایی ها و علایق من مطابقت دارد. سبک آشتانگا در یوگا بیشتر درایروبیک و حرکات فیزیکی تاثیر دارد که البته به عنوان پاور یوگا نیز شناخته می شود.»

فاطمه صالحی 7 سال است که به همراه همسر و فرزندش در بانکوک ساکن شده و از سال 1392 با فراگیری یوگا شروع به آموزش آن کرده است.

 

فاطمه صالحی

فاطمه صالحی، همسر و تنها فرزندش

 

بررسی ها نشان می دهد فاطمه صالحی با ثمین در ارتباط بوده و از الگوی تبلیغاتی وی که مبتنی بر انتشار تصاویر نیمه عریان و شهوت برانگیز است، در پیش گرفته.

 

فاطمه صالحی

انتشار پست اینستاگرامی ثمین در صفحه فیسبوک

 

یوگا

تصویر دیگری از فیسبوک فاطمه صالحی که در آن کاملا برهنه است

 

فاطمه صالحی برخی از صفحات اینستاگرام خود را حذف کرده و تمامی محتوای آنها را در صفحه فیسبوک خود منتشر می کند.

وی همچنین در مخالفت با سیاست خارجی استکبارستیز جمهوری اسلامی ایران به انتشار پست در صفحه فیسبوک خود پرداخته و در زمان آشوب های خیابانی نیز دست به انتشار پست هایی علیه نظام می زند.

 

قانون جذب

 

یوگا

 

فاطمه صالحی

 

 

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6805
  • 840 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.