27
به همت موسسه بهداشت معنوی برگزار شد

برگزاری نهمین نشست هم اندیشی عرفان های نوظهور

  • کد خبر : 282
  • 30 آذر 1396 - 16:37
برگزاری نهمین نشست هم اندیشی عرفان های نوظهور

به گزارش بهداشت معنوی نهمین نشست هم اندیشی عرفان های نوظهور به همت معاونت پژوهشي موسسه بهداشت معنوي و با همکاری اداره کل تبليغات اسلامی استان قم و با حضور جمعی از پژوهشگران و فعالان این عرصه در محل سالن جلسات اداره تبلیغات برگزار شد. در ابتدای این جلسه محسن یوسفی کیا معاون پژوهشی موسسه […]

به گزارش بهداشت معنوی نهمین نشست هم اندیشی عرفان های نوظهور به همت معاونت پژوهشي موسسه بهداشت معنوي و با همکاری اداره کل تبليغات اسلامی استان قم و با حضور جمعی از پژوهشگران و فعالان این عرصه در محل سالن جلسات اداره تبلیغات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محسن یوسفی کیا معاون پژوهشی موسسه بهداشت معنوی به تشریح فعالیت های حوزه معاونت پژوهش در چند ماهه اخیر پرداخت.

سپس حجت الاسلام حسین عرب مدیر عامل موسسه بهداشت معنوی ضمن بیان گزارشی از موسسات فعال در تشکیل بانک اسناد در زمینه شبه جنبش های معنوی در دنیا، به برخی از فعالیت های موسسه بهداشت معنوی در این حوزه در روزهای اخیر اشاره کردند.

در انتهای این نشست، حجت الاسلام مظاهری سیف ریاست موسسه، ضمن شروع اولین جلسه از سلسله مباحث «نظام معنویت اسلام»، به بیان مطالبی در این زمینه پرداخت.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=282
  • 334 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.