18

دیدار اعضاء موسسه بهداشت معنوی با رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس

  • کد خبر : 509
  • 30 اردیبهشت 1397 - 13:01
دیدار اعضاء موسسه بهداشت معنوی با رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس

به گزارش جمن نیوز، اعضاء موسسه علمی-فرهنگی بهداشت معنوی با آیت‌الله دکتر احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. در این جلسه حجت‌الاسلام حمیدرضا مظاهری سیف رئیس موسسه بهداشت معنوی به بیان گزارشی از میزان گسترش عرفان‌های کاذب در کشور و خلاءهای قانونی موجود که اجازه […]

به گزارش جمن نیوز، اعضاء موسسه علمی-فرهنگی بهداشت معنوی با آیت‌الله دکتر احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این جلسه حجت‌الاسلام حمیدرضا مظاهری سیف رئیس موسسه بهداشت معنوی به بیان گزارشی از میزان گسترش عرفان‌های کاذب در کشور و خلاءهای قانونی موجود که اجازه مقابله جدی با این پدیده را نمی‌دهد پرداخت.رئیس موسسه بهداشت معنوی با بیان میزان نفوذ گسترده عرفان‌های کاذب در کشور از لزوم طراحی قوانینی جهت جلوگیری از ادامه نفوذ مروجین عرفان‌های کاذب در صدا و سیما، فرهنگسراها، آموزش و پروش و دیگر مراکز فرهنگی سخن گفته و بر تنوع‌بخشی مجازات‌ها، ایجاد مراکز بازپروری آسیب‌دیده‌گان و مقابله با برخی از مروجین عرفان‌های کاذب به عنوان آسیب‌دیده روانی تاکید کرد.

آیت‌الله دکتر احمد مبلغی نیز با تایید سخنان حجت‌الاسلام مظاهری سیف، بر لزوم برطرف‌سازی خلاءهای قانونی در این راستا تاکید کرده و اعلام کردند که مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.

ایشان همچنین به مقوله تفاوت ایمان ظاهری و باطنی در اسلام پرداخته و به توضیح ظرافت‌های لازم جهت مقابله با عرفان‌های کاذب پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم همکاری حقوقدانان، فقها و کارشناسان عرفان‌های کاذب در موسسه بهداشت معنوی جهت طراحی شاخص‌های مناسب جهت کشف ماهیت مروجین عرفان‌های کاذب و نحوه مقابله با آن‌ها تاکید کردند.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسین عرب به پژوهش های اخیر موسسه بهداشت معنوی در حوزه اقدامات بازدارنده کشورهای غربی در مواجهه با عرفان های نوظهور اشاره کردند، که مورد استقبال رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=509
  • 529 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.