17
علم بهتر است یا معنویت!

تحلیل معنوی افسانه بایگان از ویروس کرونا

  • کد خبر : 5818
  • 05 شهریور 1399 - 12:18
تحلیل معنوی افسانه بایگان از ویروس کرونا

به گزارش بهداشت معنوی خانم افسانه بایگان در برنامه زنده شبکه دو سیما با استناد به برخی از ادعاهای جریان های معنوی کاذب به تحلیل انرژیک از ماهیت ویروس کرونا پرداخت و توضیح داد که به علت منفی بودن این ویروس افراد در حالت های منفی نظیر افسردگی و ترس این ویروس را جذب می […]

به گزارش بهداشت معنوی خانم افسانه بایگان در برنامه زنده شبکه دو سیما با استناد به برخی از ادعاهای جریان های معنوی کاذب به تحلیل انرژیک از ماهیت ویروس کرونا پرداخت و توضیح داد که به علت منفی بودن این ویروس افراد در حالت های منفی نظیر افسردگی و ترس این ویروس را جذب می کنند و اگر به جهان عشق وارد شویم، دیگر این ویروس تأثیر نخواهد داشت.

او در ابتدای سخنانش گفت که مدتی در شمال کشور اقامت داشته و در این مدت به دریافت هایی دربارۀ ویروس کرونا رسیده است.

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که اگر به جای تعبیر کرونا که الف پایانی آن روبه صعود را نشان می دهد، از تعبیر کروناز استفاده کنیم، وضعیت این ویروس مثل سرسره ای رو به پایین خواهد رفت.

این توضیحات موجب تعجب مجری شد و به نظر می رسد، هر شنونده ای از این سخنان دچار شگفتی خواهد شد.

این مطالب در حالی گفته می شود که ما در عصر علم و تکنولوژی زندگی می کنیم و عموم افراد از تحصیلات متوسط و عالی برخوردارند.

چطور ممکن است، یافته ها و بافته های یک بازیگر در حوزه مسائل پزشکی و فیزیک و البته معنویت این طور در رسانه ملی منتشر شود.

آیا شهرت افراد مجوزی برای این است که در هر رشتۀ علمی نظر بدهند و کشفیات خود را در رسانه های عمومی بیان کنند؟

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=5818
  • 556 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. استاد:
    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    اعضای محترم کانون نورالهدی، مخاطبین محترم تئاتر جابر و دوستان عزیز و همراهمان، عزاداری های شما مقبول درگاه حق.
    متاسفانه در مدت اخیر، شایعات و مطالبی کذب علیه گروه نورالهدی و تئاتر جابر در فضای مجازی منتشر شده است. مطالبی که باعث رنجش دوستان و تشویش اذهان عده ای گردید.
    برخی شایعات، بعضا توسط افرادی منتشر شد که ظاهرا در پوشش قشر مذهبی هستند اما سعی در تخریب افراد و گروه های انقلابی دارند.
    دور از ذهن نبود که محتوای تئاتر جابر به مزاج عده ای خوش نیاید؛ بعضا افرادی که زاویه سیاسی و فکری با نظام و رهبری دارند، با سوءاستفاده از حساسیت اقشار مذهبی و بازیچه قرار دادن آنها، دست به چنین کارهای سخیفی زدند.
    سالهاست شاهدیم بعضا افرادی شبیه جریان نفوذ در مجموعه های وابسته به نظام، بر علیه نیروها و گروه های انقلابی عملکردهایی دارند.
    و کینه ی خود را از یاران رهبری در پوشش اینگونه خبرها و تهمت ها بروز میدهند.
    شکایت از افرادی که در این قضیه مقصر اصلی بودند به دادگاه ارایه شده،
    اما کسانی که به صرف نقل قول و شنیده ها، دست به انتشار اکاذیب و تهمت ها میزنند، باید توجه کنند که صرف نظر از حرمت غیبت و تخریب شخصیت مومنین، نشر اکاذیب در قانون جمهوری اسلامی جرم محسوب میشود و اگر کسی بدون سند و مدرک اقدام به نشر شایعات علیه دیگران کند، مسلماً پیگیری خواهد شد و این مطلب چه در فضای مجازی و چه در غیر از آن خواهد بود.
    از اینکه در این مدت دوستان مان با دیدن این فضای تخریب، صبورانه ما را همراهی کردند متشکریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.