22

شیطان پرستی در برابر سیاستمداران اروپایی

  • کد خبر : 308
  • 15 دی 1396 - 17:02
شیطان پرستی در برابر سیاستمداران اروپایی

در اول ژوئن 2016 دولت سوئیس تونل گوتهارد به عنوان تونل قطار که طولانی ترین تونل ترافیکی جهان است را با آئین شیطان پرستی افتتاح کرد. طول مسیر این تونل ۵۷٫۰۹ کیلومتر (۳۵٫۵ مایل) و مجموع تونل ها، شفت ها و گذرگاه ها ۱۵۱٫۸۴ کیلومتر (۹۴٫۳ مایل) است  که طولانی ترین و عمیق ترین تونل […]

در اول ژوئن 2016 دولت سوئیس تونل گوتهارد به عنوان تونل قطار که طولانی ترین تونل ترافیکی جهان است را با آئین شیطان پرستی افتتاح کرد.

طول مسیر این تونل ۵۷٫۰۹ کیلومتر (۳۵٫۵ مایل) و مجموع تونل ها، شفت ها و گذرگاه ها ۱۵۱٫۸۴ کیلومتر (۹۴٫۳ مایل) است  که طولانی ترین و عمیق ترین تونل ترافیکی در جهان به شمار می رود.  و اولین مسیر مسطح سطح پایین است که از رشته کوه های آلپ می گذرد  و شمال را به جنوب سوئیس وصل می کند.

به گزارش جمن نیوز، حضور سران اروپایی در مراسم افتتاح تونل نشان از اهمیت این تونل در اقتصاد اروپا داشت. اما موضوعی که توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد، انجام آئین های پاگانیسمی (کافر کیشی) و شیطان پرستی در مراسم افتتاحیه این پروژه بود.

این مراسم نمادین، ابتدا با ورود کارگرانی با لباس های نارنجی آغاز می شود که در حال آغاز عملیات اجرای پروژه هستند.

در حین کار برخی از این کارگران کشته شده و همچون قربانیانی مقدس برای این پروژه، روح آنان به بالا صعود می کند. در ادامه موجودی در هیئت «نیمه انسان-نیمه بُز» وارد صحنه شده و تا آخر مراسم حضوری فعال در صحنه دارد.

این موجود در واقع همان بافومت است که در بسیاری از سنت های پاگانی و گروه های شیطان پرستی، به عنوان انگاره ای از شیطان، مورد پرستش بوده است. بافومت به عنوان نشانی برای پگان ها (اصطلاحی که در قرون وسطی، کافران را به آن نام می خواندند) در متن‌ ای تفتیش عقاید شوالیه‌ های معبد در قرن ۱۴ام میلادی به چشم می خورد.

بافومت در انتهای این نمایش مورد پرستش نمادین قرار گرفته و راهنمای انسان ها به سمت تکنولوژی و علم شده و پروژه ساخت تونل به پایان رسیده و افتتاح می شود.

برنامه تلویزیونی عصر به کارگردانی نادر طالب زاده و با حضور کارشناس برنامه دکتر شاه حسینی در شبکه یک سیما به بررسی ابعاد این پدیده پرداختند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=308
  • 866 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.