25
ننگین ترین پرونده قضائی در ایران به رئیس جمهور تعلق دارد نه یک دلقک

هذیان گویی تیم عملیات روانی محمدعلی طاهری

  • کد خبر : 6965
  • 28 فروردین 1400 - 18:14
هذیان گویی تیم عملیات روانی محمدعلی طاهری
همچنین اعتقاد داریم که پروندۀ طاهری ننگین ترین پروندۀ قوه قضائیه نیست و این عنوان را باید به پرونده رئیس جمهوری داد که با وعدۀ مذاکره، دستاورد تقریباً هیچ را نصیب ملت مظلوم ایران کرد، ولی همچنان بر مسند قدرت نشسته و یک ملت برای پایان دوران شرم آور حکومتش لحظه شماری می کنند.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، یکی از کانال های فرقۀ حلقه – شاخه محمدعلی طاهری – با انتشار یک پست، در پاسخ به یک مخاطب که از دلیل حکم حبس محمدعلی طاهری سوال کرده نوشته است:

«به دلیل ۱۲۳ اتهام اصلی و فرعی دستگیر شدم و به دلیل عدم ارائه حتی یک مدرک برای اثبات، حتی یکی از اتهامات وارده از طرف دادگاه انقلاب و در نهایت از سوی دیوان عالی کشور، کلیه اتهامات مردود شناخته شد و بالاجبار حکم آزادی من صادر شد و ننگین‌ترین پرونده قوه قضایی کشور تشکیل و در همه محافل ذیربط بین‌المللی مطرح و محکوم شد. اینها را همه دنیا می‌دانند ولی گویا این دوست عزیز سوال‌کننده اصلا در جریان نبوده‌اند که چه خبر است (شرح مفصل ماجرا در ۴ جلد کتاب‌های دفاعیات من به صورت مستند می‌باشد).»

 

محمدعلی طاهری

 

این ادعای کذب صرفاً برای تطهیر چهره محمدعلی طاهری مطرح شده تا وی بتواند فارغ از جرائم مختلفی که در ایران مرتکب شده، در به اصطلاح آکادمی خود در کانادا به فریب افراد ساده ادامه دهد. (برای تبیین ماجرا بر روی این لینک کلیک کنید)

همچنین اعتقاد داریم که پروندۀ طاهری ننگین ترین پروندۀ قوه قضائیه نیست و این عنوان را باید به پرونده رئیس جمهوری داد که با وعدۀ مذاکره، دستاورد تقریباً هیچ را نصیب ملت مظلوم ایران کرد، ولی همچنان بر مسند قدرت نشسته و یک ملت برای پایان دوران شرم آور حکومتش لحظه شماری می کنند.

فرقۀ حلقه، شاخه محمدعلی طاهری، اکنون در بحران عمیقی به سر می برد. از سویی برخی مسترهای پیشین که راه و رسم سرقت علمی و سوء تعبیر از آثار عرفانی را از استاد خود به خوبی یاد گرفته اند، تلاش می کنند با جعلی خواندن محمدعلی طاهری و ادعای اینکه وی یک شخصیت بدلیِ وابسته با دستگاه های امنیتی ایران است، طرفداران طاهری را به سوی خویش سوق دهند؛ از سویی نیز شاخۀ محمدعلی طاهری تلاش می کند با امنیتی، بازجو، سپاه ثاراللهی و دیگر برچسب های سیاسی خواندن منتقدانِ به اصطلاح استادشان، بازار فروش دروغ را از مسترهای جدا شده از محمدعلی طاهری بازپس گرفته و هرکس که مخالف دیکتاتوری فرقه ای طاهری است را وابسته به نظام بدانند.

خبرگزاری بهداشت معنوی به عنوان زیر مجموعۀ موسسه بهداشت معنوی، یک سازمان مردم نهاد و متشکل از گروه پژوهشگران آکادمیک و حوزوی دلسوز بوده که با فروش محصولات فرهنگی خود در حوزۀ مقابله با فرقه های نوظهور، امورات سازمانی خود را پیش می برد.

همچنین این موسسه و به تبع آن خبرگزاری بهداشت معنوی، با وجود تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی، یکی از منتقدان جدی سیاست های نظام در حوزه های تخصصی خود بوده و حتی همانند بسیاری از دلسوزان این خاک مقدس دغدغه معیشت مردم را نیز بر دوش می کشد. نقد اسفندیار رحیم مشایی، نزدیک‏ترین فرد به رئیس جمهور دولت قبل شاهد روشنی بر این مدعاست. در این رهگذر، با توجه به رویکرد سیاسی موسسه بهداشت معنوی، تیغ تیز برخی مسئولان بارها چهرۀ موسسه را خراشیده است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6965
  • 1055 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.