18
التماس دعای سایبری

حاج فردوسی همچنان برای شما دعا می کند

  • کد خبر : 6160
  • 15 آذر 1399 - 8:36
حاج فردوسی همچنان برای شما دعا می کند

به گزارش بهداشت معنوی، حاج فردوسی مولف نظام جامع تربیتی منهاج الفردوسیان و مدعی تالیف دومین خط الرسم قرآن کریم علیرغم برخورد قضایی با وی، همچنان به التماس دعای شما پاسخ می دهد. وی که مبدع فرقه منهاج الفردوسیان (فردوسیانی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و صلم و ائمه اطهار علیهم السلام […]

به گزارش بهداشت معنوی، حاج فردوسی مولف نظام جامع تربیتی منهاج الفردوسیان و مدعی تالیف دومین خط الرسم قرآن کریم علیرغم برخورد قضایی با وی، همچنان به التماس دعای شما پاسخ می دهد.

وی که مبدع فرقه منهاج الفردوسیان (فردوسیانی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و صلم و ائمه اطهار علیهم السلام هم از اعضای آن هستند) است و طرفداران خاص خودش را دارد.

با وجود مسدود شدن سایت التمای دعای اصلی حاج فردوسی، اقدام به راه اندازی یک سایت التماس دعای دیگر کرده است که به راحتی از طریق جستجو در موتور جستجوی گوگل قابل دسترس است.

همچنین اخیرا یک کاربر فضای مجازی مدعی شده است که اعضاء این فرقه از کودکان سوءاستفاده جنسی می کنند. به نظر می رسد تشدید برخورد امنیتی با این فرد و همچنین افزایش روشنگری عمومی جهت تعطیلی کسب و کار التماس دعایی وی لازم است.

ادعای این کاربر ناشناس مورد تایید پایگاه خبری تحلیلی بهداشت معنوی نبوده و کلیه مسئولیت این ادعا متوجه منتشر کننده این توییت است.

منهاج فردوسیان

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن توسط خبرگزاری بهداشت معنوی نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای آنها منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6160
  • 888 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. سلام حاج آقا مظاهری
    این توئیتی که منتشر کردین، مصداق نشر اکاذیبه. خواهش می‌کنم کاری نکنین ما از مطالب این سایت خوب محروم بشیم. اگه بره شکایت کنه، پیگرد قانونی داره چون نمی تونین اثباتش کنین. هنوز که طرفداراش نفهمیدن، حذفش کنین.
    ممنونم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.