23

خاکسپاری و دست و جيغ و هورا! +فیلم

  • کد خبر : 4938
  • 06 شهریور 1398 - 18:18
خاکسپاری و دست و جيغ و هورا! +فیلم

این ویدئو که در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است، مربوط به مراسم خاکسپاری «زهرا مدرس‌زاده» یکی از مسترهای فرقه انحرافی عرفان حلقه و از زندانیان سیاسی عقیدتی است که پیش از این همراه محمدعلی طاهری، سرکرده عرفان حلقه، دستگیر شده بود. همزمان با مراسم خاکسپاری مدرس زاده، اقوام و بازماندگان او […]

این ویدئو که در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است، مربوط به مراسم خاکسپاری «زهرا مدرس‌زاده» یکی از مسترهای فرقه انحرافی عرفان حلقه و از زندانیان سیاسی عقیدتی است که پیش از این همراه محمدعلی طاهری، سرکرده عرفان حلقه، دستگیر شده بود. همزمان با مراسم خاکسپاری مدرس زاده، اقوام و بازماندگان او به‌‌جای قرائت قرآن و گریه و ناراحتی برای از دست رفته‌شان به رقص و پایکوبی می‌پردازند و همراه با اجرای زنده موسیقی دست و جیغ و سوت می‌زنند.

طرفداران عرفان حلقه بر اساس تفکرات انحرافی محمدعلی طاهری، می‌پندارند اگر در قبرستان‌ها غمگین باشند، ارواح مردگان در آنها رسوخ خواهند کرد. برای مقابله با این مشکل سعی می کنند با شادی و کف و سوت ارواح مردگان را از خود برانند.

پیروان عرفان حلقه برای شادی روح مردگان، به جای قرائت قرآن و خیرات، اعلام «حلقه مثبت دو» می‌نمایند! مثلا وقتی از مرده‌ای یاد می‌شود و یا خبر فوت یک نفر را می‌شنوند، با گفتن جمله «مثبت دو» (+2)، همدردی خود را اعلام می‌کنند!

محمدعلی طاهری در بخشی از مباحث خود در دوره‌های آموزشی عرفان حلقه چنین می‌گوید: « …در جاهایی مثل مجالس ترحیم، مثل تشیع جنازه‌ها وقتی شما تشعشع مثبت ۲ اعلام می‌کنید متوجه می‌شوید که فضا سبک می‌شود و یک جورهائی همه چیز راحت‌تر می‌شود، اینها را می‌توانید تجربه بکنید…» (دوره ۴، صفحه ۱۰۸).

منابع: انجمن نجات از حلقه، باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=4938
  • 1554 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.