34

دیپاک چوپرا و سگ؛ نشانه های تغییر رژیم در ایران

  • کد خبر : 4274
  • 08 اردیبهشت 1398 - 9:22
دیپاک چوپرا و سگ؛ نشانه های تغییر رژیم در ایران

به گزارش جمن نیوز به نقل از پایگاه خبری لوس آنجلس تایمز در یادداشتی، گرایش مردم به مطالعۀ آثار افرادی چون «دیپاک چوپرا» را، در کنار «سگ گردانی در پارک های تهران» نشانه هایی از گرایش طبقۀ متوسط ایران به تغییر رژیم عنوان کرد. این یادداشت با عنوان “سگ ها، دیپاک چوپرا، عروسی های اینستاگرامی […]

به گزارش جمن نیوز به نقل از پایگاه خبری لوس آنجلس تایمز در یادداشتی، گرایش مردم به مطالعۀ آثار افرادی چون «دیپاک چوپرا» را، در کنار «سگ گردانی در پارک های تهران» نشانه هایی از گرایش طبقۀ متوسط ایران به تغییر رژیم عنوان کرد.

این یادداشت با عنوان “سگ ها، دیپاک چوپرا، عروسی های اینستاگرامی و سایر نشانه های تغییر در طبقه متوسط ایران” در دوم سپتامبر 2016 (11/07/1395) بر روی این سایت منتشر شده است.

در بخشی از این گزارش با اشاره به روند روبه‏ رشد کتاب هایی در قالب روانشناسی که دارای مضامین معنوی هستند، از دیپاک چوپرا به عنوان یکی از افراد برجسته در این حوزه اشاره می کند که فروش آثار وی در ایران روند افزایشی داشته است.

دیپاک چوپرا از جمله چهره های مطرح در جریان موسوم به تفکر نوین محسوب می شود. وی مدت ها در فرقۀ مدیتیشن متعالی (TM) فعالیت داشت و پس از اختلافاتی از این فرقه جدا می‏ شود و به جریان تفکر نوین می پیوندد. برای آشنایی بیشتر با ابعاد انحرافی افکار دیپاک چوپرا این مقاله را بخوانید.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=4274
  • 693 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.