34
توسط پژوهشکده مطالعات معنوی صورت گرفت

تقدیر از آگاهی‌بخشی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره

  • کد خبر : 8338
  • 11 خرداد 1401 - 13:57
تقدیر از آگاهی‌بخشی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره
ریاست محترم پژوهشکده مطالعات معنوی، حجه‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا مظاهری‌سیف، با ارسال نامه‌ای به جناب آقای دکتر محمد حاتمی، ریاست محترم سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، از اقدام هوشمندانه و آگاهی‌بخش ایشان در معرفی افراد و حساب‌های کاربری که در فضای مجازی در حال کسب درآمد غیرقانونی تحت عنوان آموزش روان‌شناسی و ارائه مشاوره به اشاعه روان‌شناسی زرد می‌پردازند، تشکر کرد.

بهداشت معنوی؛ ریاست محترم پژوهشکده مطالعات معنوی، حجه‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا مظاهری‌سیف، با ارسال نامه‌ای به جناب آقای دکتر محمد حاتمی، ریاست محترم سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، از اقدام هوشمندانه و آگاهی‌بخش ایشان در معرفی افراد و حساب‌های کاربری که در فضای مجازی در حال کسب درآمد غیرقانونی تحت عنوان آموزش روان‌شناسی و ارائه مشاوره به اشاعه روان‌شناسی زرد می‌پردازند، تشکر کرد.

شایان ذکر است که این سازان اعلام کرده، که لیست منتشر شده بروزرسانی خواهد شد. همچنین شماره تلفنی برای ثبت شکایت منتشر شده است تا هرکدام از این مدعیان در صورت لزوم شکایت خود را نسبت به قرار گرفتن نامشان در این لیست اعلام کنند.

 

متن نامه مظاهری‌سیف به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد حاتمی
رییس محترم سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران
سلام علکیم
اقدام هوشمندانه و شجاعانه سازمان نظام روان‌شناسی در رابطه با تولیدکنندگان محتواهای غیرتخصصی در حوزه روان‌شناسی بسیار ستودنی است. متأسفانه در سال‌های اخیر افرادی بدون داشتن دانش و تخصص کافی به تولید محتوا در فضای مجازی و کسب و کار از این راه روی آورده‌اند. بسیاری از این افراد به علت نداشتن پشتوانه‌های علمی و پژوهشی لازم و ناآشنایی با منابع معتبر، مشغول بازتولید محتواهایی شده‌اند که به فرقه‌های وارداتی و عرفان‌های کاذب مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد در هر فصل باید فهرست افرادی که محتوای ناسالم تولید می‌کنند، مجددا منتشر شود تا هوشیاری و آگاهی جامعه نسبت به این آسیب تداوم یابد. از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای شما و همکاران ارجمندتان خواستارم.

حمیدرضا مظاهری سیف

رئیس پژوهشکده

 

روان‌شناسی

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8338
  • 398 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.