5

ساخت سریال با اقتباس از آثار پائولو کوئیلو

  • کد خبر : 512
  • 30 اردیبهشت 1397 - 13:03
ساخت سریال با اقتباس از آثار پائولو کوئیلو

به گزارش جمن نیوز، سه استدیو فیلم‌سازی «رندوم هاوس»، «فریمنتل‌ میدیا»، و «دنسینگ لج پروداکشن» برای ساخت سریالی براساس آثار پائولو کوئیلو نویسنده برزیلی و از مروجین عرفان‌های کاذب با وی قراردادی به امضاء رسانده‌اند. این سریال جنایی با الهام از مضامین و شخصیت‌های سه رمان «شیطان و دوشیزه پریم»، «بریدا» و «جادوگر پورتوبلو»، شرایط […]

به گزارش جمن نیوز، سه استدیو فیلمسازی «رندوم هاوس»، «فریمنتلمیدیا»، و «دنسینگ لج پروداکشن» برای ساخت سریالی براساس آثار پائولو کوئیلو نویسنده برزیلی و از مروجین عرفانهای کاذب با وی قراردادی به امضاء رساندهاند.

این سریال جنایی با الهام از مضامین و شخصیتهای سه رمان «شیطان و دوشیزه پریم»، «بریدا» و «جادوگر پورتوبلو»، شرایط زندگی بشر را در قالب روایت چندلایه کوئیلو به تصویر میکشد.

این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، زندگی کشیش جوانی را دنبال میکند که از طرف کلیسا طرد شده و در پی شناخت خود و رستگاری است و توسط قانون، و یک خانواده جنایتکار قدرتمند تحت تعقیب. در همین اثنا، یک مأمور سیآیای که در حال ردیابی اوست، کشیش قصه را به قدرتهای اسرارآمیزی مرتبط مییابد.

قرار است خود پائولو هر اپیزود سریال را معرفی کرده و به بیان عقایدش در مورد مضامین آن بپردازد.

شایان ذکر است سه استودیو همکار در ساخت این سریال سابقه تولید یک اثر معنوی دیگر به نام «خدایان آمریکایی» را در کارنامه خود دارند.

 

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=512
  • 318 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.