19
الکی الکی: ذهن انسان هر آنچه را که ببیند، دارد!

سادات اعلایی و انگیزه بخشی هایش

  • کد خبر : 6827
  • 26 اسفند 1399 - 9:52
سادات اعلایی و انگیزه بخشی هایش
جاه طلبی انسان حد و مرز ندارد! حال آنکه دنیا و آنچه در آن است محدود است و این دنیا پاسخ میل بی نهایت طلب انسان نخواهد بود و جاه طلبی و نرسیدن به چیزی جز احساس پوچی و ناامیدی و رسیدن بن بست ختم نخواهد شد!

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، سادات اعلایی از جمله اساتید انگیزشی و موفقیت در ایران است که به هرچیزی چنگ میزند برای انگیزه دادن به دیگران… یک روز با خدا چشم در چشم می شود و از او امید می گیرد؛ روز دیگر با دیدن زرافه ای احساس می کند که او هم از شرکت کنندگان دوره هایش است که با سخنان انگیزشی او  به هدفش دست یافته و از تنگنای زندگی نجات یافته است!

امیر مهدی سادات اعلایی نیز از جمله افرادی است که بر روی فکر و باور و ذهن و خواستن و جاه طلبی تمرکزی جدی دارد به طوری که ذهن مخاطب بیشتر روی باور و خواستن متمرکز می شود تا تلاش و حرکت!

مثلا یک جا در مورد «آرات» پسرکی که از بچگی پدرش او را برای رفتن به تیم بارسلونا تربیت می کند می گوید که او باور داشت و با دستانی خالی حرکت کردند و در نهایت «لیونل مسی» برای او کامنت گذاشت که تو بی نظیری و من به زودی تو را در آغوش می کشم؛ یا «بهتاش فریبا» آنقدر الکی الکی در فیلم گفت که من پیتر چک ایرانم که «پیتر چک» برایش کامنت گذاشت و گفت تو چقدر خوب توپ رو سیو می کنی!!!

در همین راستا سادات اعلایی تاکید می کنه که تو به هر آنچه که فکر می کنی آن را داری!

همه چیز قدرت ذهن است!

الکی الکی بگو من 300 میلیون…500 میلیون ماهیانه حقوق می گیرم…

بگو!!!!

الکی الکی؟!؟

آرات از سن خیلی کم جنگید و تلاش کرد و رمز رسیدن او تلاش های  طاقت فرسای او در سنین کودکی است نه صرفا باور داشتن و رویا داشتن! الکی الکی!

بهتاش فریبا نیز صرفا دیالوگ های فیلمنامه را تکرار می کرد و پیتر چک هم از صحنه ی یک فیلم که کاملا ساختگی است تعریف می کند! بر فرض هم که بهتاش فریبا یک شخصیت واقعی باشد! آیا کامنت پیترچک یا تعریف او اتفاق خاص و منحصر به فردی را در زندگی و آینده ی او رقم می زند؟!؟

چه بسیار افرادی که با همین حرف های الکی االکی سادات اعلایی، شروع به رویاپردازی می کنند به این امید که به هر چه الکی الکی فکر کنی به آن خواهی رسید؛ و چه بسیار افرادی که به رویاهای خود دست پیدا نمی کنند ! جدی جدی!

سوال اینجاست؛ آیا این نرسیدن خود موجب افزایش موج ناامیدی و افسردگی و احساس شکست و سرخوردگی در میان جوانان نخواهد شد؟!؟

زمانیکه افراد را به سمت حرص و طمع و جاه طلبی و قانع نبودن سوق بدهی در حالیکه پاسخ درستی برای این امیال  وجود ندارد چه اتفاقی برای آن جوان جاه طلب خواهد افتاد؟

جاه طلبی انسان حد و مرز ندارد! حال آنکه دنیا و آنچه در آن است محدود است و این دنیا پاسخ میل بی نهایت طلب انسان نخواهد بود و جاه طلبی و نرسیدن به چیزی جز احساس پوچی و ناامیدی و رسیدن بن بست ختم نخواهد شد!

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6827
  • 941 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.