24
به بهانه بازداشت تعدادی از فریب خوردان حلقه در همدان

عرفان حلقه؛ بهشت طاهری و جهنم مریدان

  • کد خبر : 7124
  • 15 اردیبهشت 1400 - 11:14
عرفان حلقه؛ بهشت طاهری و جهنم مریدان
محمدعلی طاهری بدون اثبات حتی یک مورد از ادعاهایش در مجامع علمی غربی، اکنون در حال خوشگذرانی در بهشت آرزوهایش است؛

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، فرقۀ عرفان حلقه طی چندین سال اخیر خسارات زیادی به جامعۀ ایرانی وارد کرده است. محمدعلی طاهری، سرکردۀ این فرقه نیز با خروج از ایران و دریافت پناهندگی از دولت متخاصم کانادا در عافیت کامل است.

محمدعلی طاهری بدون اثبات حتی یک مورد از ادعاهایش در مجامع علمی غربی، اکنون در حال خوشگذرانی در بهشت آرزوهایش است؛ اما متاسفانه عده ای فریب خورده همچنان در حال ضربه خوردن از ادعاهای کاذب محمدعلی طاهری هستند.

در همین راستا مسئول روابط عمومی سپاه همدان، در جمع خبرنگاران از دستگیری تعدادی از اعضای فرقه انحرافی عرفان حلقه در همدان خبر داد.

علی ‌اکبر کریم ‌پور اظهار داشت: پاسداران گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این عملیات اقدام به دستگیری و احضار 8 نفر از فعالان فرقۀ انحرافی عرفان حلقه در سطح استان کردند. وی ادامه داد: پروندۀ آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات این افراد که با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعش دفاعی و غیره فعالیت غیرقانونی داشتند، گفت: اقدامات این جریان انحرافی منجر به آسیب‌ های روحی و روانی در افراد، انحراف اعتقادات و در نتیجه فروپاشی خانواده‌ها شده است.

کریم ‌پور عنوان کرد: از مردم فهیم استان (همدان) درخواست داریم تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود نسبت به فعالیت‌ های انحرافی فعالان عرفان‌ های نوظهور در محیط پیرامونی خود، هرگونه برپایی کلاس، تجمع و فعالیت ‌های افراد در این خصوص را از طریق تلفن 114 ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (علیه السلام) همدان اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7124
  • 580 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.