14
بازی روانی علی شمیسا با مخاطب

علی شمیسا؛ تخریب جمهوری اسلامی به بهانه آموزش روانشناسی

  • کد خبر : 6299
  • 29 آذر 1399 - 13:11
علی شمیسا؛ تخریب جمهوری اسلامی به بهانه آموزش روانشناسی

به گزارش بهداشت معنوی، دکتر علی شمیسا، عضو سابق هیات رئیسه انجمن مشاوره ایران و سردبیر مجله منحل شده روان شناسی جامعه که از مبلغان تفکرات انحرافی اوشو در ایران است، اخیرا در اینستاگرام شروع به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه روانشناسی کرده است. وی در لایو «ارتباط و بازیی های روانی مردم» با […]

به گزارش بهداشت معنوی، دکتر علی شمیسا، عضو سابق هیات رئیسه انجمن مشاوره ایران و سردبیر مجله منحل شده روان شناسی جامعه که از مبلغان تفکرات انحرافی اوشو در ایران است، اخیرا در اینستاگرام شروع به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه روانشناسی کرده است.

وی در لایو «ارتباط و بازیی های روانی مردم» با تبلیغ کتاب خودش با عنوان «بازی های روانی مردم» انتشارات «نسل نواندیش»، با حمله به نظام صدر تا ذیل نظام را دروغگو خطاب کرده و بدبینی بین المللی به ایران را نتیجه دروغگو بودن مقامات جمهوری اسلامی ایران می داند.

شمیسا می گوید به جهان نمی توانی دروغ بگویی ما یک ادبیات دروغگویی را فعال کردیم که خیلی از کشورهای دیگر حتی به حرفهای سردمداران ما اعتمادی ندارند وقتی اعتماد در هیچ لایه ارتباطی وجود نداشته باشد این آزار دهنده و خطرناک است.

وی در مورد شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست»، معتقد است که وقتی می گویی فلان چیز حق مسلم ماست این خیلی قشنگ است که یک غروری را ایجاد می کنید ولی خب در این راستا است یک گروه اقلیتی می خواهد به یک اهدافی برسد و یک شعارهایی را تولید می کند که توده ها مطرح کنند ولی هدف چیز دیگری است.

شمیسا با طعنه به انتخابات می گوید من خودم آدم مثبتی هستم و مروج مثبت گرایی هستم ولی باید هوشمند باشید مخصوصا …. در زمانی که می خواهید سرنوشت خود را به دست کسی بسپارید.

وی در مورد انواع بازی های روانی در ارتباطات می گوید بازی قهرمان سازی الان مدتیه در کشور ما آمده که سعی می کنند قهرمانی را به مردم حقنه کنند (شهید قاسم سلیمانی) شاید مردم هم به هوشیاری رسیده باشند شاید هم نرسیده باشند. بازی کی بو کی بود من نبودم، زدن طرف رو ترور کردن، کشتن یا فلان کردن بعد میگن ما نبودیم شاید پیام تسلیت هم بفرستند. می توانید انواع بازی ها را در این کتاب جدید من ببینید مثل بازی روانی تهاجم فرهنگی، بازی استکبار، باز استعمار و شما می آیید علیه تفکری می جنگید که اون رو نابود کنید که تفکر متعفن خود را اثبات کنید، که چی مثلا؟

ما ایرانی ها مردم متمدن و بزرگی هستیم حالا در یک دوره تاریخی یک فضایی حاکم شده که داریم خودمون رو به لجن می کشیم، خواهشا این کار رو نکنیم. اون مرگ بر آمریکایی که میگفتن الان 5000 نفر از بچه هاشون آمریکا هستند خب اون شعار دروغ بوده، اگر بخواهیم مصادق و مثال بزنیم شما همین امروز اخبار رو گوش کنیم مثلا یک دو جین بازی رو فلان آقا توی حرفاش گفته.

وی با هدف تحریک مردم علیه نظام می گوید هدف من از گفتن این ها اینه که در ارتباطاتتون نقش قربانی را بازی نکنید نگاه کنید یک عده یک روزی اومدن در نقش ناجی و خواستن ما رو بهشت ببرند ولی الان تغییر  نقش دادند و شدند آزارگر و مردم شدند قربانی، وقتی شما نقش قربانی دارید یک جای کار میلنگه.

شایان ذکر است، انتشارات صوتی روانشناسی جامعه که به طور رسمی اقدام به انتشار آثار علی شمیسا می کند متعلق به علی شمیسا است و پس از لغو مجوز مجله روانشناسی جامعه که به گفته شمیسا در دولت احمدی نژاد اتفاق افتاده، تاسیس شده تا وی بتواند اهداف و برنامه های خود را به جای مکتوب به شکل صوتی به مخاطب برساند. برخی از مهم ترین بخش های این انتشاراتی عبارتند از مجله ‌صوتی کودک و ‌نوجوان، مجله صوتی‌خودشناسی و معنویت، مجله‌ صوتی موفقیت و ثروت آفرینی، مجله صوتی ارتباطات، مجله صوتی مسائل زناشویی، مجله صوتی خانواده، مجله صوتی هنر و ادبیات و گفتگوی صوتی. همچنین انتشارات نسل نواندیش به شکل فعالانه ای با علی شمیسا همکاری داشته و آثار مکتوب وی را منتشر می کند.

در نهایت باید این نکته را متذکر شد که متاسفانه دستگاه های فرهنگی کشور هیچ برنامه مدون و دستورالعمل مشخصی برای مقابله با این افراد ندارند حتی در مواردی به تبلیغ آنان می پردازند برای مثال شبکه استانی اصفهان اخیرا به معرفی و تبلیغ «نشانگان بالغ درون» نوشته علی شمیسا پرداخته است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6299
  • 860 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. دقیقا کجا حرفش اشتباه بوده؟ اینکه مسئولین دروغگو هستند واقعیته. بچه هاشون با پول بیت المال اروپا و امریکا هستند واقعیته. خانم ابتکار که از دیوار سفارت امریکا بالا رفت رو دیوارش نوشت مرگ بر امریکا پسرش تو قلب امریکا ویلا داره. این گزترش رو هرکی نوشته یا خوابه یا خودش رو زده به خواب

  2. والا حرف راست زده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.