17
پونزی به انجمن حجتیه

ماجرای مدرسه توحید قم به کجا کشیده شد؟

  • کد خبر : 5821
  • 05 شهریور 1399 - 12:22
ماجرای مدرسه توحید قم به کجا کشیده شد؟

به گزارش بهداشت معنوی بعد از افشاگری و ایراد سوالاتی از سوی کانال پونز درباره فضای فکری مدرسه توحید و ارتباط با انجمن حجتیه، خط و ربط‌هایی هم از حضور بعضی معلمان سگ‌باز در مدرسه نیز مشهود شد و البته مطالب دیگری هم وجود دارد که در دست بررسی و مستند شدن است که در […]

به گزارش بهداشت معنوی بعد از افشاگری و ایراد سوالاتی از سوی کانال پونز درباره فضای فکری مدرسه توحید و ارتباط با انجمن حجتیه، خط و ربط‌هایی هم از حضور بعضی معلمان سگ‌باز در مدرسه نیز مشهود شد و البته مطالب دیگری هم وجود دارد که در دست بررسی و مستند شدن است که در اسرع وقت به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

اما سه بیانیه و پاسخ از سوی مدرسه آمد که به هر چیزی شبیه بود جز پاسخ به سوالات ما درباره روند فکری این مدرسه که والدین را نیز قانع نکرد و سرانجام گروهی در فضای ایتا برای پیگیری دغدغه‌های والدین ایجاد شد. (البته یکی از اساتید راهنمای این مدرسه (آقای ج) در پوشش والدین به ادمین کانال پیام‌هایی داد که در این مقال نمی‌گنجد.)

حرکت ما سبب خیری شد که دغدغه مالی و بازگشت هزینه‌های والدین از مدرسه نیز مورد پیگیری قرار گیرد و مسئولین مدرسه بگویند که چرا هزینه‌های جاری که باید طبق قانون به والدین برگردد، هنوز اقدام قانع کننده‌ای صورت نگرفته است.

شواهد حاکی است که آمار جذب مدرسه توحید پایین آمده و بعضی دانش آموزانی هم که قصد ترک مدرسه برای سال تحصیلی جدید را دارند، مورد سوال واقع می‌شوند و از انگیزه‌های آنان برای خروج از مدرسه سوال می‌شود؟

آیا وقت آن نرسیده است که با شفافیت پاسخگوی سوالات والدین دغدغه‌مند یک مدرسه انقلابی باشید و به جای عبور از بعضی مسائل برای یک بار هم که شده تواضع کنید و پاسخگو باشید؟

به زودی گزارشی از گروه والدین مدرسه توحید تجمیع می‌شود و به سمع و نظر مخاطبین محترم خواهیم رساند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=5821
  • 977 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. همش چرت و پرته
    اصلا توحید اینجوری نیست من خودم اونجا درس میخونم اصلا مدرسه انقلابی ۱۰۰ هست لطفا دروغ نگین

  2. اینا همش دروغه
    من خودم تو توحید درس می خونم
    جذبش هم خیلی بالاست فقط پولش هم بالاست
    معلماش هم بهترین معلم های کشورند چه از لحاظ اخلاقی چه از لحاظ درسی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.