18
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت

آتش فتنه پیروان محمدعلی طاهری در تبریز خاموش شد

  • کد خبر : 8459
  • 14 آبان 1401 - 15:11
آتش فتنه پیروان محمدعلی طاهری در تبریز خاموش شد
عده‌ای از فعالان فرقه انحرافی حلقه، ضمن سازماندهی اعضای خود در تبریز قصد راه اندازی آشوب و ایجاد اغتشاش را داشتند که قبل از هر اقدامی، با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا شناسایی و دستگیر شدند.

بهداشت معنوی؛ به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی آناج، به دنبال صدور بیانیه محمدعلی طاهری (لیدر فراری و خارج‌نشین عرفان حلقه) و ایجاد کمپین سلب تابعیت از نظام جمهوری اسلامی ایران عده‌ای از فعالان فرقه انحرافی حلقه، ضمن سازماندهی اعضای خود در تبریز قصد راه اندازی آشوب و ایجاد اغتشاش را داشتند که قبل از هر اقدامی، با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است سرکرده فرقه انحرافی حلقه در یکی از افرادی بود که در ابتدای فتنه اخیر با ادعای واهی قتل مهسا امینی توسط نیروی انتظامی در آتش فتنه دمید. وی همچنین طبق رویه پیشین خود با رسانه سعودی ایران اینترنشنال مصاحبه کرده و تلاش کرد علاوه‌بر قرار گرفتن در صف اپوزیسیون جمهوری اسلامی، دوباره به ستیتر اخبار باز گردد.

پس از فرار محمدعلی طاهری از ایران، شاخه‌های زیادی در جریان عرفان حلقه به وجود آمده است. برخی از این شاخه‌ها با مطرح کردن مرگ وی به جعلی بودن هویت محمدعلی طاهری ساکن کانادا دامن می‌زنند. برخی هم معتقدند که وی همچنان در ایران در زندان است و در نتیجه طاهری فعلی یک شخصیت جعلی و ساخته و پرداخته دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران است!

در نتیجه این مسائل، محمدعلی طاهری که از کمبود توجه به خود رنج می‌برد تلاش می کند برخلاف رویه پیشین خود که مدعی جدایی فرقه حلقه از سیاست بود، با موضع‌گیری سیاسی جایگاه خود در میان پیروان حلقه را تثبیت کند.

 

بیشتر بخوانید:

| ننگین‌ترین پرونده قضائی در ایران به رئیس‌جمهور تعلق دارد نه یک دلقک

| تلاش محمدعلی طاهری برای جلوگیری از نابودی کاخ آرزوهایش

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8459
  • 454 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.