22

نام‌نویسی و ساماندهی مبلغان متخصص ادیان و فرق انحرافی

  • کد خبر : 5239
  • 01 اسفند 1398 - 10:43
نام‌نویسی و ساماندهی مبلغان متخصص ادیان و فرق انحرافی

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای مقابله با ادیان و فرق انحرافی از مبلغان متخصص و توانمند نام‌نویسی می‌کند. به گزارش جمن‌ نیوز، اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با اشاره به اهمیت ساماندهی جذب و اعزام مبلغان تخصصی گفت: جذب و ساماندهی مبلغان […]

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای مقابله با ادیان و فرق انحرافی از مبلغان متخصص و توانمند نام‌نویسی می‌کند.

به گزارش جمن‌ نیوز، اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با اشاره به اهمیت ساماندهی جذب و اعزام مبلغان تخصصی گفت: جذب و ساماندهی مبلغان تخصصی در دستور کار اداره کل تبلیغ تخصصی است.

وی در ادامه افزود:  این اداره کل در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت طلاب و برطرف کردن خلأ موجود در جامعه، از میان مبلغان توانمند اقدام به جذب مبلغ کند.

جعفری اظهار داشت: در موضوعاتی همچون اندیشه سیاسی اسلام (انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه)، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و ..)، مقابله با ادیان و فرق انحرافی، سواد مصرف کالای فرهنگی و تبلیغ در محیط‌های خاص مانند مدارس، مراکز درمانی و توان‌بخشی، یا تبلیغ برای مخاطب خاص مانند کودک و نوجوان، نابینایان، ناشنوایان، پذیرای مبلغان متخصص هستیم.

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا و در جهت تسهیل در تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی سامانه‌ای راه‌اندازی شده است که مبلغان توانمند تمامی اطلاعات و مدارک علمی، مهارتی و سوابق خود را در آن درج نمایند تا پس از بررسی مدارک و اطلاعات درج‌ شده بر اساس تخصص‌های درخواستی پذیرش گردند.

علاقه‌مندان جهت کسب آگاهی بیشتر می‌توانند به صفحه فراخوان ثبت‌نام تبلیغ تخصصی نشانی اینترنتی http://roshd.balagh.ir/node/440 مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=5239
  • 375 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.