21

پیام صوتی نوری زاده برای آزادی سرکرده عرفان حلقه

  • کد خبر : 402
  • 30 بهمن 1396 - 6:54
پیام صوتی نوری زاده برای آزادی سرکرده عرفان حلقه

به گزارش جمن نیوز تعدادی از هواداران عرفان حلقه با قرار قبلی مقابل زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی محمد علی طاهری سرکرده این فرقه شدند. در پی این تجمع، محمد نوری زاد در پیام صوتی نسبت به بازداشت محمد علی طاهری و و دراویش گنابادی اعتراض کرد. نکته جالب در این پیام، اشتباه […]

به گزارش جمن نیوز تعدادی از هواداران عرفان حلقه با قرار قبلی مقابل زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی محمد علی طاهری سرکرده این فرقه شدند.

در پی این تجمع، محمد نوری زاد در پیام صوتی نسبت به بازداشت محمد علی طاهری و و دراویش گنابادی اعتراض کرد.

نکته جالب در این پیام، اشتباه چندین باره نوری زاد است که نام سرکرده دراویش یعنی نورعلی تابنده را نورعلی تنابنده بیان می کند.

این مساله اثبات می کند که امثال نوری زاد همانند بسیاری دیگر از اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران بیشتر به دنبال استفاده ابزاری از مخالفین نظام ایران در داخل کشور و همچنین طیف های مختلفی از افراد بازداشت شده توسط دستگاه قضائی ایران هستند.

نوری زاد طرفداران طاهری را افرادی آرام و عاقل بیان می کند که آماده رفتن به زندان، آن هم به خاطر بازداشت طاهری هستند.

وی همچنین چندی پیش در کانال تلگرامی خود و در جهت جوسازی در مورد شایعه مرگ محمد علی طاهری در بیمارستان نوشته بود:

«امروز، دوستی که در یکی از بیمارستان های تهران کار می کند برایم نوشت که آقای محمد علی طاهری ده روز است که در این بیمارستان تمام کرده. من به درستی این خبر اطمینان صد در صد ندارم اما نه که مرحوم هدی صابر را نیز همینگونه از پای در آوردند و صدایش را در نیاوردند، این نگرانی همچنان با ما هست تا خبر درست به ما برسد.»

وی در ادامه شوی تبلیغاتی خود برای جذب طرفداران عرفان حلقه به سوی خودش اقدام به دیدار به برخی از طرفداران و مسترهای این فرقه کرد.

محمد علی طاهری، رئیس عرفان حلقه، از ابتدای سال ۹۰ به جرم توهین به مقدسات، دخالت در امور درمانی، تحصیل مال نامشروع و جعل عنوان به پنج سال حبس، ۹۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

فعالیت اصلی این فرقه در قالب دوره های آموزشی از اواخر دهه ۷۰ توسعه یافت، در این جلسات به افراد این گونه القا می‏ شد که علت برخی بیماری ها، رسوخ اجنه یا ارواح سرگردان در کالبد افراد است و طاهری و مسترها، می‏ تواند با خارج کردن آن ها با عنوان تشعشع دفاعی سلامتی را به افراد برگرداند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=402
  • 584 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.